גבי זלצמן ודודי חברון
צילום: אילן בשור
פרסום ראשון

הישג לחברון זלצמן: יטפל במלוא תקציב הפרסום של iRobot

בשנה האחרונה טיפל המשרד בחלק הרדיו מתוך התקציב וכעת מקבל לידיו את הטיפול בכל הגזרות. בשנת 2015 עמד התקציב על 24 מיליון שקלים במחירי מחירון 
משה בנימין | (6)
נושאים בכתבה irobot חברון זלצמן

משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן רושם לעצמו הישג ממש עם סוף 2015 ולקראת השנה האזרחית החדשה. המשרד יחל לטפל במלוא תקציב הפרסום של מותג השואבים הרובוטיים המוביל iRobot לקראת השקת הדגם החדש רומבה 980. 

בשנים האחרונות, תקציב הפרסום של iRobot עולה בהדרגה ובשקט, מתחת לרדאר, רושם מספרים גבוהים למדי. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2012 עמד התקציב על 8 מיליון שקלים, ב-2013 הוא עמד על 11.2 מיליון, ב-2013 התקציב זינק ל-19.8 מיליון וב-2015 עמד התקציב על לא פחות מ-24 מיליון שקלים. אמנם מדובר במחירי מחירון ובפועל היקף התקציב הריאלי עומד על כ-8 מיליון שקלים, אך במונחי חברון זלצמן מדובר בתקציב שיהפוך לדומיננטי ביותר במשרד. 

בשנה האחרונה טיפל חברון זלצמן בחלק הרדיו של התקציב וכעת, החליט היבואן להעביר לטיפולו את מלוא היקף התקציב. iRobot הוא מותג השואבים הרובוטיים המצליח בעולם. נתח השוק שלו עומד על כ-65% מהשוק העולמי. הדגם החדש מציג חדשנות רבה, בין השאר, הפעלת המכשיר מרחוק, באמצעות אפליקציה מהסמארטפון.

 

משרד הפרסום חברון זלצמן נמצא לאחרונה במגמת צמיחה. מתחילת השנה הצטרפו אליו מספר לקוחות, כגון: רויאלטי, MSC ספנות, איי טריידר-בית מסחר ועוד. 3 התקציבים המובילים במשרד הם iRobot, זכותי וסולגר-סופהרב- אלן קאר. 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    שואבים את הענף עליו הם יושבים (ל"ת)
    דייסון 29/12/2015 07:43
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    סחתיין עליכם, חברים (ל"ת)
    חברה 28/12/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מחכה לטלפון (ל"ת)
    XX 28/12/2015 13:30
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שיחקתם אותה ומגיע לכם! (ל"ת)
    מיכאל 28/12/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תותחים! (ל"ת)
    ariel 28/12/2015 12:53
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אחד 28/12/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    כבוד למשרד! עלו והצליחו!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.