הישג לחברון זלצמן: יטפל במלוא תקציב הפרסום של iRobot
משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן רושם לעצמו הישג ממש עם סוף 2015 ולקראת השנה האזרחית החדשה. המשרד יחל לטפל במלוא תקציב הפרסום של מותג השואבים הרובוטיים המוביל iRobot לקראת השקת הדגם החדש רומבה 980.
בשנים האחרונות, תקציב הפרסום של iRobot עולה בהדרגה ובשקט, מתחת לרדאר, רושם מספרים גבוהים למדי. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2012 עמד התקציב על 8 מיליון שקלים, ב-2013 הוא עמד על 11.2 מיליון, ב-2013 התקציב זינק ל-19.8 מיליון וב-2015 עמד התקציב על לא פחות מ-24 מיליון שקלים. אמנם מדובר במחירי מחירון ובפועל היקף התקציב הריאלי עומד על כ-8 מיליון שקלים, אך במונחי חברון זלצמן מדובר בתקציב שיהפוך לדומיננטי ביותר במשרד.
בשנה האחרונה טיפל חברון זלצמן בחלק הרדיו של התקציב וכעת, החליט היבואן להעביר לטיפולו את מלוא היקף התקציב. iRobot הוא מותג השואבים הרובוטיים המצליח בעולם. נתח השוק שלו עומד על כ-65% מהשוק העולמי. הדגם החדש מציג חדשנות רבה, בין השאר, הפעלת המכשיר מרחוק, באמצעות אפליקציה מהסמארטפון.
משרד הפרסום חברון זלצמן נמצא לאחרונה במגמת צמיחה. מתחילת השנה הצטרפו אליו מספר לקוחות, כגון: רויאלטי, MSC ספנות, איי טריידר-בית מסחר ועוד. 3 התקציבים המובילים במשרד הם iRobot, זכותי וסולגר-סופהרב- אלן קאר.
- איירובוט צונחת ב-72% לאחר שהגישה בקשה לפשיטת רגל
- למה איירובוט מזנקת ב-70%?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 6.שואבים את הענף עליו הם יושבים (ל"ת)דייסון 29/12/2015 07:43הגב לתגובה זו
- 5.סחתיין עליכם, חברים (ל"ת)חברה 28/12/2015 14:39הגב לתגובה זו
- 4.מחכה לטלפון (ל"ת)XX 28/12/2015 13:30הגב לתגובה זו
- 3.שיחקתם אותה ומגיע לכם! (ל"ת)מיכאל 28/12/2015 13:19הגב לתגובה זו
- 2.תותחים! (ל"ת)ariel 28/12/2015 12:53הגב לתגובה זו
- 1.אחד 28/12/2015 11:27הגב לתגובה זוכבוד למשרד! עלו והצליחו!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
