
הישג לחברון זלצמן: יטפל במלוא תקציב הפרסום של iRobot
משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן רושם לעצמו הישג ממש עם סוף 2015 ולקראת השנה האזרחית החדשה. המשרד יחל לטפל במלוא תקציב הפרסום של מותג השואבים הרובוטיים המוביל iRobot לקראת השקת הדגם החדש רומבה 980.
בשנים האחרונות, תקציב הפרסום של iRobot עולה בהדרגה ובשקט, מתחת לרדאר, רושם מספרים גבוהים למדי. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2012 עמד התקציב על 8 מיליון שקלים, ב-2013 הוא עמד על 11.2 מיליון, ב-2013 התקציב זינק ל-19.8 מיליון וב-2015 עמד התקציב על לא פחות מ-24 מיליון שקלים. אמנם מדובר במחירי מחירון ובפועל היקף התקציב הריאלי עומד על כ-8 מיליון שקלים, אך במונחי חברון זלצמן מדובר בתקציב שיהפוך לדומיננטי ביותר במשרד.
בשנה האחרונה טיפל חברון זלצמן בחלק הרדיו של התקציב וכעת, החליט היבואן להעביר לטיפולו את מלוא היקף התקציב. iRobot הוא מותג השואבים הרובוטיים המצליח בעולם. נתח השוק שלו עומד על כ-65% מהשוק העולמי. הדגם החדש מציג חדשנות רבה, בין השאר, הפעלת המכשיר מרחוק, באמצעות אפליקציה מהסמארטפון. משרד הפרסום חברון זלצמן נמצא לאחרונה במגמת צמיחה. מתחילת השנה הצטרפו אליו מספר לקוחות, כגון: רויאלטי, MSC ספנות, איי טריידר-בית מסחר ועוד. 3 התקציבים המובילים במשרד הם iRobot, זכותי וסולגר-סופהרב- אלן קאר.
- 6.שואבים את הענף עליו הם יושבים (ל"ת)דייסון 29/12/2015 07:43הגב לתגובה זו
- 5.סחתיין עליכם, חברים (ל"ת)חברה 28/12/2015 14:39הגב לתגובה זו
- 4.מחכה לטלפון (ל"ת)XX 28/12/2015 13:30הגב לתגובה זו
- 3.שיחקתם אותה ומגיע לכם! (ל"ת)מיכאל 28/12/2015 13:19הגב לתגובה זו
- 2.תותחים! (ל"ת)ariel 28/12/2015 12:53הגב לתגובה זו
- 1.אחד 28/12/2015 11:27הגב לתגובה זוכבוד למשרד! עלו והצליחו!