גבי זלצמן ודודי חברון
צילום: אילן בשור
פרסום ראשון

הישג לחברון זלצמן: יטפל במלוא תקציב הפרסום של iRobot

בשנה האחרונה טיפל המשרד בחלק הרדיו מתוך התקציב וכעת מקבל לידיו את הטיפול בכל הגזרות. בשנת 2015 עמד התקציב על 24 מיליון שקלים במחירי מחירון 
משה בנימין | (6)
נושאים בכתבה irobot חברון זלצמן

משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן רושם לעצמו הישג ממש עם סוף 2015 ולקראת השנה האזרחית החדשה. המשרד יחל לטפל במלוא תקציב הפרסום של מותג השואבים הרובוטיים המוביל iRobot לקראת השקת הדגם החדש רומבה 980. 

בשנים האחרונות, תקציב הפרסום של iRobot עולה בהדרגה ובשקט, מתחת לרדאר, רושם מספרים גבוהים למדי. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2012 עמד התקציב על 8 מיליון שקלים, ב-2013 הוא עמד על 11.2 מיליון, ב-2013 התקציב זינק ל-19.8 מיליון וב-2015 עמד התקציב על לא פחות מ-24 מיליון שקלים. אמנם מדובר במחירי מחירון ובפועל היקף התקציב הריאלי עומד על כ-8 מיליון שקלים, אך במונחי חברון זלצמן מדובר בתקציב שיהפוך לדומיננטי ביותר במשרד. 

בשנה האחרונה טיפל חברון זלצמן בחלק הרדיו של התקציב וכעת, החליט היבואן להעביר לטיפולו את מלוא היקף התקציב. iRobot הוא מותג השואבים הרובוטיים המצליח בעולם. נתח השוק שלו עומד על כ-65% מהשוק העולמי. הדגם החדש מציג חדשנות רבה, בין השאר, הפעלת המכשיר מרחוק, באמצעות אפליקציה מהסמארטפון.   משרד הפרסום חברון זלצמן נמצא לאחרונה במגמת צמיחה. מתחילת השנה הצטרפו אליו מספר לקוחות, כגון: רויאלטי, MSC ספנות, איי טריידר-בית מסחר ועוד. 3 התקציבים המובילים במשרד הם iRobot, זכותי וסולגר-סופהרב- אלן קאר. 

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    שואבים את הענף עליו הם יושבים (ל"ת)
    דייסון 29/12/2015 07:43
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    סחתיין עליכם, חברים (ל"ת)
    חברה 28/12/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מחכה לטלפון (ל"ת)
    XX 28/12/2015 13:30
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שיחקתם אותה ומגיע לכם! (ל"ת)
    מיכאל 28/12/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תותחים! (ל"ת)
    ariel 28/12/2015 12:53
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אחד 28/12/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    כבוד למשרד! עלו והצליחו!