סמסונג סיימה את ההתקשרות עם זאב ינאי - ובחרה במשרד יחסי הציבור של מוטי שרף

לאחר שנתיים של עבודה משותפת, שהחלה עוד כשינאי עבד בשיתוף פעולה עם שטרן אריאלי, הסתיים החוזה בין הצדדים, ובחברה פנו למשרד אחר
אלכסנדר כץ | (8)

אחד התקציבים הנוצצים בשוק היח"צ מצא בית חדש. תקציב סמסונג עזב את משרדו של זאב ינאי ועבר לשרף תקשורת של מוטי שרף.

ינאי טיפל בסמסונג בשנתיים האחרונות, במסגרת הגוף המאוחד שהקים יחד עם שטרן אריאלי של פופי אריאלי ורונית שטרן, שנקרא שטרן אריאלי&ינאי IM. ואולם שיתוף הפעולה בין הצדדים הסתיים לאחר כשנה לערך. ינאי המשיך לטפל בתקציב סמסונג, שנחשב לתקציב הדגל שלו. כעת ימשיך לעבוד עם לקוחותיו בתחום התקשורת והדיגיטל, בין היתר שגרירות נורווגיה בישראל, ארגון השומר החדש, וניהול עמוד הפייסבוק של שר הרווחה חיים כץ. 

בהודעה שפרסם ינאי בקרב העיתונאים שמסקרים את החברה, הוא כתב כי "לאחר שנתיים של עבודה נסתיים החוזה שלנו מול סמסונג אלקטרוניקס ישראל".

'שרף תקשורת' הוא בין המשרדים המשפיעים במשק, ובין לקוחותיו נמנים גוגל, טבע, גולדמן סאקס, לאומי קארד, קבוצת HOT, טויוטה, לקסוס, קבוצת עזריאלי, קבוצת ביטוח ישיר, הבורסה לניירות ערך בתל אביב, ועוד.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אריק זיו 09/06/2017 19:30
    הגב לתגובה זו
    זאב עשה עבודה טובה, וסמסונג החליטו לרענן ובחרו את שרף שגם יעשה עבודה טובה
  • 6.
    איש 06/09/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    מאז שזאב נכנס לעבוד איתנו הגענו למקומות חדשים. חבל
  • נו באמת... זאב ? כל כך עלוב ? (ל"ת)
    מכר ותיק של זאב 09/09/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    גלעד 03/09/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    לא'דע מי זה, אבל נותן להם אחלה עבודה
  • 4.
    אם היו מרוצים לא היו מחליפים. נקודה (ל"ת)
    אריה 03/09/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ירמי 01/09/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    רוח וצלצולים על ממש כלום
  • 2.
    אמיתי 01/09/2015 09:40
    הגב לתגובה זו
    כנראה שהעבודה שעשית לא היתה משהו. עלק "נסתימה" חוץ מרוח וצלצולים ואהבה עצמית אתה די עלוב
  • 1.
    זאב עשה עבודה מצוינת! סמסונג הפסידו (ל"ת)
    יהודה 01/09/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.