סמסונג סיימה את ההתקשרות עם זאב ינאי - ובחרה במשרד יחסי הציבור של מוטי שרף

לאחר שנתיים של עבודה משותפת, שהחלה עוד כשינאי עבד בשיתוף פעולה עם שטרן אריאלי, הסתיים החוזה בין הצדדים, ובחברה פנו למשרד אחר
אלכסנדר כץ | (8)

אחד התקציבים הנוצצים בשוק היח"צ מצא בית חדש. תקציב סמסונג עזב את משרדו של זאב ינאי ועבר לשרף תקשורת של מוטי שרף.

ינאי טיפל בסמסונג בשנתיים האחרונות, במסגרת הגוף המאוחד שהקים יחד עם שטרן אריאלי של פופי אריאלי ורונית שטרן, שנקרא שטרן אריאלי&ינאי IM. ואולם שיתוף הפעולה בין הצדדים הסתיים לאחר כשנה לערך. ינאי המשיך לטפל בתקציב סמסונג, שנחשב לתקציב הדגל שלו. כעת ימשיך לעבוד עם לקוחותיו בתחום התקשורת והדיגיטל, בין היתר שגרירות נורווגיה בישראל, ארגון השומר החדש, וניהול עמוד הפייסבוק של שר הרווחה חיים כץ. 

בהודעה שפרסם ינאי בקרב העיתונאים שמסקרים את החברה, הוא כתב כי "לאחר שנתיים של עבודה נסתיים החוזה שלנו מול סמסונג אלקטרוניקס ישראל".

'שרף תקשורת' הוא בין המשרדים המשפיעים במשק, ובין לקוחותיו נמנים גוגל, טבע, גולדמן סאקס, לאומי קארד, קבוצת HOT, טויוטה, לקסוס, קבוצת עזריאלי, קבוצת ביטוח ישיר, הבורסה לניירות ערך בתל אביב, ועוד.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אריק זיו 09/06/2017 19:30
    הגב לתגובה זו
    זאב עשה עבודה טובה, וסמסונג החליטו לרענן ובחרו את שרף שגם יעשה עבודה טובה
  • 6.
    איש 06/09/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    מאז שזאב נכנס לעבוד איתנו הגענו למקומות חדשים. חבל
  • נו באמת... זאב ? כל כך עלוב ? (ל"ת)
    מכר ותיק של זאב 09/09/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    גלעד 03/09/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    לא'דע מי זה, אבל נותן להם אחלה עבודה
  • 4.
    אם היו מרוצים לא היו מחליפים. נקודה (ל"ת)
    אריה 03/09/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ירמי 01/09/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    רוח וצלצולים על ממש כלום
  • 2.
    אמיתי 01/09/2015 09:40
    הגב לתגובה זו
    כנראה שהעבודה שעשית לא היתה משהו. עלק "נסתימה" חוץ מרוח וצלצולים ואהבה עצמית אתה די עלוב
  • 1.
    זאב עשה עבודה מצוינת! סמסונג הפסידו (ל"ת)
    יהודה 01/09/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.