סמסונג סיימה את ההתקשרות עם זאב ינאי - ובחרה במשרד יחסי הציבור של מוטי שרף

לאחר שנתיים של עבודה משותפת, שהחלה עוד כשינאי עבד בשיתוף פעולה עם שטרן אריאלי, הסתיים החוזה בין הצדדים, ובחברה פנו למשרד אחר
אלכסנדר כץ | (8)

אחד התקציבים הנוצצים בשוק היח"צ מצא בית חדש. תקציב סמסונג עזב את משרדו של זאב ינאי ועבר לשרף תקשורת של מוטי שרף.

ינאי טיפל בסמסונג בשנתיים האחרונות, במסגרת הגוף המאוחד שהקים יחד עם שטרן אריאלי של פופי אריאלי ורונית שטרן, שנקרא שטרן אריאלי&ינאי IM. ואולם שיתוף הפעולה בין הצדדים הסתיים לאחר כשנה לערך. ינאי המשיך לטפל בתקציב סמסונג, שנחשב לתקציב הדגל שלו. כעת ימשיך לעבוד עם לקוחותיו בתחום התקשורת והדיגיטל, בין היתר שגרירות נורווגיה בישראל, ארגון השומר החדש, וניהול עמוד הפייסבוק של שר הרווחה חיים כץ. 

בהודעה שפרסם ינאי בקרב העיתונאים שמסקרים את החברה, הוא כתב כי "לאחר שנתיים של עבודה נסתיים החוזה שלנו מול סמסונג אלקטרוניקס ישראל".

'שרף תקשורת' הוא בין המשרדים המשפיעים במשק, ובין לקוחותיו נמנים גוגל, טבע, גולדמן סאקס, לאומי קארד, קבוצת HOT, טויוטה, לקסוס, קבוצת עזריאלי, קבוצת ביטוח ישיר, הבורסה לניירות ערך בתל אביב, ועוד.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אריק זיו 09/06/2017 19:30
    הגב לתגובה זו
    זאב עשה עבודה טובה, וסמסונג החליטו לרענן ובחרו את שרף שגם יעשה עבודה טובה
  • 6.
    איש 06/09/2015 15:06
    הגב לתגובה זו
    מאז שזאב נכנס לעבוד איתנו הגענו למקומות חדשים. חבל
  • נו באמת... זאב ? כל כך עלוב ? (ל"ת)
    מכר ותיק של זאב 09/09/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    גלעד 03/09/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    לא'דע מי זה, אבל נותן להם אחלה עבודה
  • 4.
    אם היו מרוצים לא היו מחליפים. נקודה (ל"ת)
    אריה 03/09/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ירמי 01/09/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    רוח וצלצולים על ממש כלום
  • 2.
    אמיתי 01/09/2015 09:40
    הגב לתגובה זו
    כנראה שהעבודה שעשית לא היתה משהו. עלק "נסתימה" חוץ מרוח וצלצולים ואהבה עצמית אתה די עלוב
  • 1.
    זאב עשה עבודה מצוינת! סמסונג הפסידו (ל"ת)
    יהודה 01/09/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״