יופלה: רגעים מבאסים שהופכים ליפים - זה סיפור
בשורה התחתונה: הגישה של להסתכל תמיד על חצי הכוס המלאה אינה חדשה, אבל יופלה לקחו את זה למקום מעניין ולא טריוויאלי.
לא מספיק להשעין מותג על רשימת ערכים. רשימות ערכים כגון רעננות, חיוניות, איכות וחדשנות משותפת לרוב המותגים שאנחנו מכירים. לעומת זאת, כדי להיות משמעותי ומיוחד, על המותג לספר סיפור איתו יכול הצרכן להזדהות. הסתבכות ופתרון. יותר מזה - לא רק הצרכן מיועד להזדהות עם סיפור מותג. גם צרכנים של מתחרים. כי משם הוא צומח ומעמיק את האחיזה האסטרטגית שלו.
* לכל טורי ניתוח הקמפיין של עטרה בילר -
- 6.שרון 08/09/2013 16:01הגב לתגובה זותובנת חצי הכוס המלאה ואל תבלבלו את השכל בדקויות כאלו ואחרות בשביל להצדיק את הקמפיין. מזה שנים שיופלה נותרו קפואים מותגית מול ההתפתחות בשוק, הפכו ללא רלוונטיים בנתח השוק המצטמק ומסופקני שקמפיין מגמגם שכזה יחזיר אותם למשחק. Game Over
- 5.גוס 08/09/2013 12:14הגב לתגובה זומה יהיה עם התמונות של עטרה מודבקת בפוטושופ זול על צילומי הקמפיינים?
- 4.טלי 03/09/2013 13:18הגב לתגובה זוהמסר עבר, השיר מגניב, ריף מעבירה את שמחת החיים שלה והאופטימיות שלה גם דרך יוגורט. נחמד לשבור שיגרה עם שיר צרפתי
- 03/09/2013 14:39הגב לתגובה זו"נחמד לשבור שיגרה עם..." נשמע כמו עוד שורת בריף ממנהלת מותג שאין לה מה להגיד
- 3.ביטלס 03/09/2013 12:38הגב לתגובה זוהיו צריכים לבחור בשיר LUCY IN THE SKY WITH DIAMONDS ואז הכל היה מתחבר כי זה נראה שריף כהן שם בטריפ רציני...
- 2.מפהקת 03/09/2013 11:48הגב לתגובה זוזה קמפיין משמים, הישר משנות ה80 - זה סיפור משעמם, לא קשור למוצר (כולה יוגרט) והטכניקות האלו מרגישות משומשות - וברמה האישית, כבר מתחילים לשים לב שהנכונות שלך לפרגן או לקטול היא מאוד לא אובייקטיבית יש לומר מלאה אינטרסים. אז די.
- 1.הבעיה היא שזה סתמי (ל"ת)יואב 03/09/2013 11:30הגב לתגובה זו