בן כספית מצטרף ל'חדשות 10': ישתתף בפאנל הפרשנים של מגזין 'שישי' החדש

חובר לחברו הטוב עמנואל רוזן שיגיש את התכנית יחד עם אלון בן-דוד. עוד בפרשנים: רביב דרוקר, נדב איל ושרון גל. מוטי קירשנבאום יביים כתבות למגזין
אלכסנדר כץ | (16)

מגזין 'שישי' החדש של 'חדשות 10' הולך ומתגבש, לקראת עלייתו בשבועות הקרובים לאוויר. בערוץ גיבשו את פאנל הפרשנים של התכנית, שתכלול את רביב דרוקר (שהגיש את 'שישי' בפורמט הקודם שלה יחד עם עופר שלח, א"כ), נדב איל, שרון גל ובן כספית, שהגיש בעבר יחד עם איילה חסון את 'יומן' בערוץ 1, ונחשב לחברו הטוב של מגיש 'שישי' החדש עמנואל רוזן, שיגיש אותה יחד עם אלון בן-דוד. כספית עזב לפני כחצי שנה את 'מעריב' וכותב כעת עבור השבועון 'סופהשבוע' של אלי עזור יחד עם יוצאי מעריב רבים.

בערוץ 10 טוענים כי "הפאנל יעסוק מדי שישי בשורת הנושאים, שעמדו על סדר היום באותו שבוע תוך הבאת מידע חדשותי בלעדי לתוכנית, ופרשנויות עומק לתהליכים שעלו לכותרות בשבוע החולף".

בכל מקרה, הפאנל הזה יצטרך לתת מענה לפאנל המצליח של 'אולפן שישי', שכולל את אמנון אברמוביץ', רוני דניאל, אודי סגל ורינה מצליח.

מוטי קירשנבאום, שבעשור האחרון מגיש יחד עם ירון לונדון את 'לונדון וקירשנבאום', יביים כתבות מגזין עבור התכנית. אם שכחתם, קירשנבאום ביים במשך שנים רבות כתבות עבור 'יומן' בערוץ 1, עוד בשנות ה-70 וה-80. בימים אלה הוא כבר מצלם כתבה ראשונה. צוות כתבי המגזין יכלול גם את רוזן, בן דוד, סמדר פלד וגיל ריבה, שהצטרפו לאחרונה לתכנית.

טלי בן-עובדיה, העורכת הראשית של התוכנית, אמרה כי "השמות מדברים בעד עצמם. אנחנו לא נחסוך במאמצים כדי להביא לצופים חשיפות עיתונאיות וכתבות מגזין עם צבע ייחודי כמו שרק אנשים כאלה יכולים לעשות".

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    בהצלחה לערוץ 10 (ל"ת)
    שמואל 08/05/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    בן כספית בטח יגיד שגם הוא לא ידע על רוזן עאלק (ל"ת)
    איזה דוחים 01/05/2013 07:28
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    דוד 29/04/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    בכדי להגיש תכניות? שימו בואש בפרונט הוא יביא יותר מדרוג (רייטינג) או שבערוץ התמחתם באיסוף זבל רק שנדע.
  • 11.
    לכל הבכיינים הימנים 27/04/2013 21:50
    הגב לתגובה זו
    קצב וכל צמרת המדינה
  • 10.
    לעולם לא נתפטר מבן כזבית? האיש שנוא (ל"ת)
    אמיתי 19/04/2013 00:34
    הגב לתגובה זו
  • אל תדאג, עמנואל תמיד ידאג לו. הם לא נמוגים (ל"ת)
    שכונת חולון 20/04/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    שוב אותם גברים שמאלנים לבנים ורופסים. די!!! (ל"ת)
    ויקי 18/04/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ישראלי 17/04/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    יש הרבה עיתונאים טובים ממנו.
  • 7.
    רון 15/04/2013 19:59
    הגב לתגובה זו
    מעריב
  • 6.
    חוק שימור הזבל. הוא עובר מהעיתון לטלוויזיה (ל"ת)
    שיקספיר 15/04/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    נגמרו העיתונאיות במאה ה-21? (ל"ת)
    בושה 14/04/2013 23:42
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    טליק 14/04/2013 19:00
    הגב לתגובה זו
    בשביל מה?
  • 3.
    צופה 14/04/2013 15:17
    הגב לתגובה זו
    תוכנית שלמה חדשה ללא אף אישה. עוד סיבה להחרים ולצפות באחרים
  • מילא בלי אף אשה 27/04/2013 21:53
    הגב לתגובה זו
    רוני מלכאי וטלהאיילין המצויינות עוד יהיה שר וראש ממשלה אתיופי בישראל
  • 2.
    וזה יעזור? הסגירה בעוד שנה וחצי כשיגמר הכסף (ל"ת)
    אסף 14/04/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גריאטרי 14/04/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    לא אוהבת את הבנאדם הזה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.73%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״