בן כספית מצטרף ל'חדשות 10': ישתתף בפאנל הפרשנים של מגזין 'שישי' החדש

חובר לחברו הטוב עמנואל רוזן שיגיש את התכנית יחד עם אלון בן-דוד. עוד בפרשנים: רביב דרוקר, נדב איל ושרון גל. מוטי קירשנבאום יביים כתבות למגזין
אלכסנדר כץ | (16)

מגזין 'שישי' החדש של 'חדשות 10' הולך ומתגבש, לקראת עלייתו בשבועות הקרובים לאוויר. בערוץ גיבשו את פאנל הפרשנים של התכנית, שתכלול את רביב דרוקר (שהגיש את 'שישי' בפורמט הקודם שלה יחד עם עופר שלח, א"כ), נדב איל, שרון גל ובן כספית, שהגיש בעבר יחד עם איילה חסון את 'יומן' בערוץ 1, ונחשב לחברו הטוב של מגיש 'שישי' החדש עמנואל רוזן, שיגיש אותה יחד עם אלון בן-דוד. כספית עזב לפני כחצי שנה את 'מעריב' וכותב כעת עבור השבועון 'סופהשבוע' של אלי עזור יחד עם יוצאי מעריב רבים.

בערוץ 10 טוענים כי "הפאנל יעסוק מדי שישי בשורת הנושאים, שעמדו על סדר היום באותו שבוע תוך הבאת מידע חדשותי בלעדי לתוכנית, ופרשנויות עומק לתהליכים שעלו לכותרות בשבוע החולף".

בכל מקרה, הפאנל הזה יצטרך לתת מענה לפאנל המצליח של 'אולפן שישי', שכולל את אמנון אברמוביץ', רוני דניאל, אודי סגל ורינה מצליח.

מוטי קירשנבאום, שבעשור האחרון מגיש יחד עם ירון לונדון את 'לונדון וקירשנבאום', יביים כתבות מגזין עבור התכנית. אם שכחתם, קירשנבאום ביים במשך שנים רבות כתבות עבור 'יומן' בערוץ 1, עוד בשנות ה-70 וה-80. בימים אלה הוא כבר מצלם כתבה ראשונה. צוות כתבי המגזין יכלול גם את רוזן, בן דוד, סמדר פלד וגיל ריבה, שהצטרפו לאחרונה לתכנית.

טלי בן-עובדיה, העורכת הראשית של התוכנית, אמרה כי "השמות מדברים בעד עצמם. אנחנו לא נחסוך במאמצים כדי להביא לצופים חשיפות עיתונאיות וכתבות מגזין עם צבע ייחודי כמו שרק אנשים כאלה יכולים לעשות".

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    בהצלחה לערוץ 10 (ל"ת)
    שמואל 08/05/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    בן כספית בטח יגיד שגם הוא לא ידע על רוזן עאלק (ל"ת)
    איזה דוחים 01/05/2013 07:28
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    דוד 29/04/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    בכדי להגיש תכניות? שימו בואש בפרונט הוא יביא יותר מדרוג (רייטינג) או שבערוץ התמחתם באיסוף זבל רק שנדע.
  • 11.
    לכל הבכיינים הימנים 27/04/2013 21:50
    הגב לתגובה זו
    קצב וכל צמרת המדינה
  • 10.
    לעולם לא נתפטר מבן כזבית? האיש שנוא (ל"ת)
    אמיתי 19/04/2013 00:34
    הגב לתגובה זו
  • אל תדאג, עמנואל תמיד ידאג לו. הם לא נמוגים (ל"ת)
    שכונת חולון 20/04/2013 15:45
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    שוב אותם גברים שמאלנים לבנים ורופסים. די!!! (ל"ת)
    ויקי 18/04/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ישראלי 17/04/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    יש הרבה עיתונאים טובים ממנו.
  • 7.
    רון 15/04/2013 19:59
    הגב לתגובה זו
    מעריב
  • 6.
    חוק שימור הזבל. הוא עובר מהעיתון לטלוויזיה (ל"ת)
    שיקספיר 15/04/2013 15:27
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    נגמרו העיתונאיות במאה ה-21? (ל"ת)
    בושה 14/04/2013 23:42
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    טליק 14/04/2013 19:00
    הגב לתגובה זו
    בשביל מה?
  • 3.
    צופה 14/04/2013 15:17
    הגב לתגובה זו
    תוכנית שלמה חדשה ללא אף אישה. עוד סיבה להחרים ולצפות באחרים
  • מילא בלי אף אשה 27/04/2013 21:53
    הגב לתגובה זו
    רוני מלכאי וטלהאיילין המצויינות עוד יהיה שר וראש ממשלה אתיופי בישראל
  • 2.
    וזה יעזור? הסגירה בעוד שנה וחצי כשיגמר הכסף (ל"ת)
    אסף 14/04/2013 12:52
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    גריאטרי 14/04/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
    לא אוהבת את הבנאדם הזה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.