עכשיו זה רשמי: זכי הלר מונה לדובר הקבוע של מד"א - בתום הליך של מכרז
זכי הלר מונה באופן רשמי לדובר מד"א, בתום הליך מכרזי פנימי שהתקיים בארגון. ביום חמישי התקבלו תוצאות המכרז, ומיד לאחר מכן העניק מנכ"ל מד"א אלי בין להלר את דרגות התת-מגן (מקבילה לתת-אלוף בצה"ל, א"כ).
הלר מכיר את מד"א לפני ולפנים. הוא עובד בארגון 24 שנים, וב-15 השנים האחרונות בתחום הדוברות, כאשר היה דובר מבצעי במשך שנים רבות.
לפני כ-4 שנים, עם עזיבתו של מנדולה, שימש הלר כמ"מ דובר, עד לקיומו של מכרז לתפקיד. כעת המינוי הוא ל-5 שנים עם אופציה להארכה ב-5 שנים נוספות.
זכי הלר אישר את הפרטים לאייס, ואמר: "אני שמח שבסופו של דבר זכיתי במכרז".
- 7.אנונימי 18/11/2019 13:05הגב לתגובה זוהוא בעצמו פושע. "ההליכים הפנימיים" שלכם הם סריחה, אתם צריכים להתבייש בעצמכם כולרות.
- 6.שושנה 24/04/2013 10:50הגב לתגובה זומנדולה הורד בדרגה כי נמצאה אצלו תעודת קצין משטרה מזוייפת עם תמונה שלו, לאחר שנעצר על ידי שוטרים כי נסע בנתיב שמאל של כביש שש עם אורות מהבהבים וסירנה ללא סיבה נראית לעין. הוא לא הצליח להסביר לשוטרים מה פירוש העניין. http://www.bhol.co.il/article.aspx?id=21489
- 5.בידוריזציה הארגון הזה (ל"ת)מיסטר בין 14/04/2013 13:51הגב לתגובה זו
- 4.מנסיון, אדם איכותי ומקצועי שנותן מענה בכל שעה (ל"ת)אילן 14/04/2013 13:27הגב לתגובה זו
- 3.תתרי 14/04/2013 13:13הגב לתגובה זואין ולו כלום מאחורי הדרגות המשונות האלה סתם חירטוט מבית מדרשו של מיסטר בין,לא צריך לפרסם קומוניקט כלשונו ,קצת מחשבה לא תזיק
- 2.עיתונאי 14/04/2013 12:08הגב לתגובה זומגיע לו את המינוי קבע הזה, למרות שהמכרז הזה היה מיותר...
- 1.מוטי 14/04/2013 12:06הגב לתגובה זואני לא מבין על מי הם חושבים שם במד"א שהם עובדים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
