סייבר האקר
צילום: peshkov CANVA

חברת הסייבר Cybersixgill השלימה גיוס של 35 מ' ד' בהובלת מור ו-REV

זהו סבב הגיוס השני של החברה שמביא את סך ההשקעה בה ל-56 מיליון דולר, החברה מייעדת את כספי ההכנסה להרחיב את בסיס הלקוחות והמשיך בפיתוח ושיווק; הכנסות החברה צמחו פי 4 בשלוש השנים האחרונות- אבל מה זה אומר בעצם. אין מספרים
גיא טל |

חברת סייברסיקסגיל עוסת במודיעין סייבר בזמן אמת המתחת פתרונות אוטומטיים שמסייעים לארגונים לאתר ולהתגונן מפני פישינג, דליפות מידע הונאות ועוד.

החברה הודיעה כי השלימה סבב גיוס שני של 35 מיליון דולר בהובלת . את הסבב הובילו מור קרנות גמל ופנסיה; ו- REV Venture Partners והשתתפו בו הקרנות המלוות מהסבבים הקודמים, ובהן משקיעת הסיד הראשונה- Elron Ventures לצד CrowdStrike Falcon Fund SonaeIM ו-OurCrowd.

הגיוס הנוכחי מביא את סך ההשקעה בחברה ל 56 מיליון דולר. הכספים ישמשו להרחבה  של בסיס הלקוחות, המשך השקעה בפיתוח והגדלת המכירות והשיווק.

הכנסות החברה גדלו פי ארבעה, והנוכחות הגלובלית שלה פי שניים בשלוש השנים האחרונות (אבל מה זה אומר? לצורך ההמחשה, יכול להיות שההכנסות שלה היו 100 שקל ו'זינקו' ל-400 שקלים. יכול להיות שהיה הייתה פעילה במדינה אחת ועכשיו יש לה שתי מדינות. חברות אוהבות לתת נתונים כאלה - אבל האמת היא שהם לא אומרים כלום).

הפתרונות של Cybersixgill רותמים את היכולת לאסוף ולהפיק מודיעין באופן אוטומטי מתוך רשתות חברתיות, תוכנות מסרים מיידיים והרשת הגלויה, העמוקה והאפלה, על מנת לייצר בסיס נתונים איתן ביחס לאיומים ולסיכונים. זאת במטרה לספק ללקוחות את ההקשר המדויק, אשר יאפשר להם להגיב מוקדם ככל שניתן כדי לעצור פריצות בסייבר.

"אנחנו שמחים לעבוד עם משקיעים בעלי שם עולמי בתחום אבטחת המידע - משקיעים המחויבים ל'תדלוק' החדשנות וליצירת הפתרונות הטובים ביותר בשוק", אומר שרון וגנר, מנכ"ל Cybersixgill. "במציאות שבה הפשיעה בסייבר צומחת בקצב מהיר מאי פעם ומהירות תקיפות הכופר רק עולה, הצורך במודיעין מדויק ומהיר הוא חיוני כפי שלא היה מעולם. בעזרת אוטומציה וMachine learning-, בנינו את בסיס הנתונים הגדול והעדכני ביותר לאיומי סייבר. אנו מספקים ללקוחותינו את ההתרעות המוקדמות והמדויקות ביותר, כך שיוכלו לעצור מתקפות ולדאוג לאבטח את כלל טביעת הרגל הדיגיטלית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

אלון סטופל, יו"ר רשות החדשנות, קרדיט: חנה טייבאלון סטופל, יו"ר רשות החדשנות, קרדיט: חנה טייב

רשות החדשנות משיקה שלוש תכניות דגל בהיקף של 180 מיליון שקל

שלושת המאגדים החדשים בהיקף כולל של כ-180 מיליון שקל לשלוש השנים הקרובות, מציבים את ישראל בלב זירת המחקר והפיתוח העולמית בתחומי איכות הסביבה, טכנולוגיות חישה וחומרה מתקדמת. מדובר ביוזמות רחבות-היקף שיחברו בין תעשייה, ממשלה ואקדמיה - ובהן חברות ענק כמו אנבידיה, רפאל, אלביט והתעשייה האווירית, לצד מכון ויצמן, מכון וולקני והאוניברסיטה העברית

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רשות החדשנות

רשות החדשנות הודיעה על השקת שלוש תכניות דגל בהיקף כולל של כ-180 מיליון שקל לשלוש השנים הקרובות, במסגרת מאגדי מחקר יישומי שנועדו להעניק לתעשייה הישראלית יתרון תחרותי וליצור אימפקט כלכלי וסביבתי משמעותי. שלושת המאגדים - Green Soil, DiamondSEMI IL ו-NDT - ממוקדים בליבת החדשנות הישראלית: טכנולוגיות סביבתיות, רכיבי חומרה מתקדמים ומדע החומרים.

ד"ר אלון סטופל, יו"ר רשות החדשנות, מסביר כי "שלושת מאגדי הדגל החדשים שאישרנו הם ביטוי עוצמתי ליכולת של ישראל לקחת את המדע והידע המצטבר באקדמיה ולהפוך אותו למנועי צמיחה כלכליים ותעשייתיים אמיתיים. הם מדגימים את העומק והבשלות של החדשנות הישראלית: מההתמודדות עם אתגרי הסביבה והאקלים דרך פיתוח רכיבים מבוססי יהלום שיכולים לשנות את תעשיית המוליכים למחצה ועד טכנולוגיות חישה ובדיקה מתקדמות שמציבות את ישראל בלב המהפכה התעשייתית הבאה".

"המאגדים האלה מראים איך השקעה ממשלתית חכמה, ממוקדת וארוכת טווח יכולה להצמיח ידע חדש, ליצור יתרון טכנולוגי ולבנות תשתיות של מצוינות שישרתו את הכלכלה הישראלית לשנים רבות קדימה. זהו בדיוק השילוב הייחודי של מדע, תעשייה וחזון שמבדיל את ישראל משאר העולם ומאפשר לה להיות לא רק מעצמת סטארט-אפים, אלא מעצמת עומק טכנולוגי גלובלית".

"האתגר האמיתי שלנו כיום הוא להמשיך לייצר חדשנות שמבוססת על ערך אמיתי - על מדע, על תעשייה ועל יכולת יישומית. זהו השלב בהתפתחות של ההייטק הישראלי - המעבר מהמהירות אל העומק, מהמוצר הבודד אל תשתיות שמעצבות את העתיד".

שלושת מאגדי הדגל: טיהור קרקעות, רכיבי מוליכים למחצה מבוססי יהלומים וטכנולוגיות בדיקה

Green Soil היא תכנית לפיתוח טכנולוגיות ביולוגיות לטיהור קרקעות ומי תהום מזיהומים קשים, בהם PFAS (תרכובות כימיות עמידות), חומרי נפץ ודלקים. הפיתוח מבוסס על שימוש בחיידקים ובמרכיבים ביולוגיים מותאמים לפירוק מזהמים בשטח עצמו ובעומק הקרקע, תוך שילוב שיטות החדרה וניטור מתקדמות. התכנית מאגדת 10 חברות ו-16 קבוצות מחקר ובהן אלביט, נטפים, בז"ן, נצר השרון ומכון וולקני, וצפויה לפתוח לשוק הישראלי והעולמי הזדמנויות בהיקפים של מאות מיליארדי דולרים.