פרדוקס
צילום: רענן גבאי

פרדוקס שפיתחה "מגייסת דיגיטלית" גייסה 200 מ' ד', לפי שווי של 1.5 מ' ד'

מוצר הדגל של החברה הוא אוליביה, עוזרת אישית וירטואלית, שמצטרפת לצוותי הגיוס האנושיים ועוזרת להם להכניס אוטומציות לכל תהליכי הגיוס; בעקבות הגיוס החברה תרחיב את מרכז הפיתוח הפועל במתחם שרונה ותגייס עשרות עובדים
סתיו קורן | (2)

חברת הסטארטאפ פרדוקס (Paradox), שפיתחה מגייסת דיגיטלית שמתקשרת עם מועמדים לעבודה, השלימה סבב גיוס של 200 מיליון דולר לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר. בעקבות הגיוס החברה תרחיב את מרכז הפיתוח הפועל במתחם שרונה ותגייס עשרות עובדים. מרכז הפיתוח של החברה בישראל החל לפעול בתחילת 2021 לאחר שרכשה את הסטארטאפ Spetz ואנשיו הצטרפו לחברה הרוכשת.

היום בשעה 19:00 בקורס ללימודי שוק ההון של ביזפורטל -  האם התמחור של אמזון יקר? למה חשוב להשקיע במניות, איך עושים זאת וגם -  פיקדונות, אגרות חוב או קרנות נאמנות סולידיות - מה עדיף? להצטרפות לשיעור לחצו כאן

מוצר הדגל של פרדוקס הוא אוליביה, עוזרת אישית וירטואלית, שמצטרפת לצוותי הגיוס האנושיים ועוזרת להם להכניס אוטומציות לכל תהליכי הגיוס. החל מסינון ובדיקת התאמה של קורות חיים למשרות רלוונטיות, תזמון ראיונות אוטומטי, תזכורות למועמד למלא טפסים ולספק מידע, הנגשת מידע קריטי למועמדים ולצוותי הגיוס ומשלוח הצעות עבודה באופן אוטומטי למועמדים וכל זאת בפלטפורמת התקשורת שנוחה לו, בזמן שנוח לו ובשפה המועדפת עליו. התהליך כולו מתנהל בשקיפות תוך עדכון המועמד על לוחות הזמנים ומתן תשובות לכל שאלה של המועמד וכך היא מסירה את אחד מגורמי התסכול של מועמדים ששוכחים לחזור אליהם, ומקצרת ביותר מחצי את משך הגיוס ואחוזי ההצלחה שלו.

היום בשעה 19:00 בקורס ללימודי שוק ההון של ביזפורטל -  האם התמחור של אמזון יקר? למה חשוב להשקיע במניות, איך עושים זאת וגם -  פיקדונות, אגרות חוב או קרנות נאמנות סולידיות - מה עדיף? להצטרפות לשיעור לחצו כאן

אוליביה ניהלה לאורך השנה האחרונה 30 מיליון שיחות עם מועמדים לעבודה עבור מאות חברות בכ-50 מדינות וקבעה באופן עצמאי 3.1 מיליון ראיונות עבודה. התקשורת עם המועמדים נעשית גם בלילות, בסופי השבוע ובחגים, זמנים שבהם רבים מהם מגישים את המועמדות שלהם, והם מקבלים תשובות לשאלותיהם ותוכן וידיאו רלוונטי לחברה ולמשרה. התקשורת נעשית בדרך הנוחה לכל אחד מהצדדים. אוליביה מנוהלת היישר מתוך דפדפן הכרום באמצעות תוסף מיוחד ואילו המועמדים מקבלים את ההודעות בדרך שבה הם בוחרים, שהפופולרית בישראל היא אפליקצית ווטסאפ. המערכת לומדת כל אחת מהשיחות באמצעות בינה מלאכותית ומסיקה מהן תובנות לשיפור האלגוריתם ועבודת הארגון, בכדי להפוך את התהליך למהיר, יעיל וחוויתי לכל הצדדים. בין לקוחות החברה מקדונלדס, ג'נרל מוטורס, יוניליבר, נסטלה, פפסיקו, CVS health, רשת המסעדות האמריקאית וונדיס, סיטיזן בנק, US Express, ועוד.

לדברי ים דביר, מנכ"ל פרדוקס ישראל: "אנחנו רואים עתיד שבו אנשים משקיעים יותר זמן באנשים, ולא מול מחשבים. אנשי HR וצוותי גיוס משקיעים 25 שעות שבועיות בממוצע במשימות טכניות שחוזרות על עצמן. המערכת שפיתחנו מאפשרת לצוותי משאבי אנוש לפנות את הזמן היקר מהמטלות המעיקות ולהשקיע אותו באנשים, ולא מול מחשבים. זהו החלק החשוב והמשמעותי ביותר בעבודתם. הניסיון מוכיח שכשתהליך הגיוס הוא חוויתי יותר מתקבלים לארגון עובדים מתאימים יותר, עם מוטיבציה גבוהה יותר שגם נשארים בו זמן רב יותר. כספי ההשקעה יאפשרו לנו להרחיב את מערך הפיתוח, להמשיך לשרת טוב את הלקוחות ולחזק את שיתופי הפעולה. באוקטובר השקנו כפיילוט בישראל מוצר בפיתוח כחול לבן שמאפשר למגייסות להעזר באוליביה לתזמון אוטומטי של ראיונות עם מועמדים. היום אנחנו כבר רואים מאות משתמשים שפשוט שמו את המערכת שלהם על טייס אוטומטי. בארץ התוסף חינמי, וזה מדהים לראות איך חברות שמחליטות להכניס חדשנות לתהליכי הגיוס מצליחות לראות את האימפקט תוך פרק זמן מאוד קצר.״

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אינפלציה רבותי 03/01/2022 15:43
    הגב לתגובה זו
    יהודים רחמו
  • 1.
    ללא ספק פרדוקס (ל"ת)
    אחד 29/12/2021 16:38
    הגב לתגובה זו
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".