טמפו מעדכנת את הטעם והמראה של 'בירה מכבי' בהשקעה של כ-4 מ' שקל
חברת המשקאות 'טמפו', יוצאת השבוע בחידוש מרענן ל'בירה מכבי', זאת לאחר עשרות שנים אשר דרכה במקום וכמו כן נתח השוק שלה. בימים אלו, יוצאת חברת טמפו עם טעם חדש ומראה חדש לבירה, בפתוח משותף של 'היינקן' העולמית, השותפה בחברת טמפו הישראלית, יצרנית המשקה.
בנוסף למשקה ששונה, עוצב גם הבקבוק מחדש על ידי פיליפ בולקיה, לדבריו "העיצוב החדש שומר על הערכים הקיימים של מכבי ? פשטות, ישראליות ושורשיות והיא מתחזקת בערכים נוספים כמו איכות וטרנדיות במטרה למשוך צרכנים חדשים למותג, תוך שמירה על הצרכנים הנאמנים הקיימים".
מכבי הושקה בשנת 1968 וטמפו ומיוצאת אף לארה"ב, קנדה וכמה ממדינות אירופה. נציין כי בשנים האחרונות לא היה מהלך שיווקי משמעותי למוצר וזהו המהלך השיווקי המשמעותי הראשון שלה מזה זמן. סך ההשקעה בכל המהלך, כולל פיתוח המוצר קמפיין והכל, עומד על כ-4 מיליון שקל.
בשוק הבירות הישראליות, בירה 'גולדסטאר', גם היא של חברת 'טמפו' הינה מובילת שוק הבירה בישראל, 26%, היינקן 13% ומכבי 11%.
לדברי גיא צוקרמן, מנהל חטיבת הבירה בטמפו, "מכבי החדשה קיבלה ציונים גבוהים ביותר במבחני בדיקה עיוורת מול בירות בינלאומיות אחרות". ל'מכבי' קהל לקוחות נאמן עם פלח שוק יציב יחסית, כ-11% משוק הבירה בישראל".
עוד לדברי צוקרמן, "מדובר באחת מהפעמים הבודדות בה היינקן העולמית לוקחת חלק פעיל ובלתי נפרד בפיתוח של תוצרת מקומית. בדרך כלל היא עושה זאת רק במסגרת מחלקות המופ במפעלים בהולנד. ההחלטה לשתף פעולה בפיתוח המחודש של מכבי נעשה לאחר בחינת הפוטנציאל השיווקי של המשקה בארץ".