הקמפיין: אייפון לחג וקסטרו חוזרת לקיר ההלכה

Bizportal בכל שבוע, אוסף בשבילכם את הקמפיינים המעניינים, המפתיעים והמובילים של השבוע
מאיה זיסר |

מידי שבוע עולים קמפיינים רבים בכלי המדיה השונים, חלקם בתקציבים נמוכים וחלקם בכסף גדול. אתר Bizportal מביא לכם את רשימת הקמפיינים הבולטים שעלו בשבוע החולף. לקמפיינים של השבוע שעבר

קסטרו חוזרת לקיר ההלכה

לאחר תקופה של למעלה משנה וחצי בה חל איסור לפרסום על גבי הקירות בנתיבי איילון אושר החוק בכנסת המתיר פרסום זה. לכתבה: בר רפאלי חוזרת לאיילון: ועדת הכלכלה אישרה את תקנות השילוט באיילון . 'מחלבת טרה' חזרו בשבוע שעבר באמצעות חברת 'נור' לנתיבי איילון -מחלף קק"ל. והשבוע קסטרו חוזרת גם כן לאיילון למיקום המזוהה עמה, בהלכה. הראשונה שזכתה להיות על שלט זה הייתה עמית מכטינגר בשנת 1999 אך המזוהה ביותר הוא כמובן פרזנטור העבר של קסטרו, דודי בלסר.

הקמפיין עם הפרזנטורית של קסטרו, הדוגמנית והשחקנית גל גדות, כחלק מקמפיין הפרסום לעונת סתיו- חורף 2009-10, יעלה בימים הקרובים בהשקעה כוללת של כ-1 מיליון שקל, למשך כחודש, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת 'ברעם'.

לדברי יפעת קרני סמנכ"ל השיווק, "קיר ההלכה מזוהה יותר מכל עם קסטרו. כולנו התגעגענו אליו ולראות את קסטרו עליו ולכן קסטרו שמחה להיות הראשונה גם בעלייה על קיר ההלכה, עם עלייתו המחודשת. הקמפיין יהיה ברוח השפה התקשורתית של קסטרו: CITY. LOVE. STYLE".

סמנכ"ל שיווק תפוז: "הקמפיין להגדלת שוק גולשי הפורומים, ולא ניסיון להגדיל את נתח השוק של תפוז על חשבון המתחרים"

פורטל תפוז מעלה קמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט בהשקעה של מיליון שקל. הקמפיין בהפקה עצמית של אתר הבן FLIX קורא לגולשים לקבל 'דעה שנייה' בפורומים שלו לפני כל 'סגירה', תחת סלוגן חדש: "לפני שאתה סוגר - תפתח תפוז". מדובר בקמפיין הטלוויזיה השני של הפורטל מיום היווסדו.

הקמפיין יכלול ארבעה סרטוני פרסומת בטלוויזיה וקמפיין באנרים באינטרנט ומודעות בעיתונות הכתובה שייראו אור במשך שבועיים מיום ראשון הקרוב.

איתי טרייסטר, סמנכ"ל השיווק ופיתוח המוצרים של פורטל תפוז מסר, כי "בחודשים האחרונים גיבשנו אסטרטגיה שיווקית חדשה שמטרתה הגדלת שוק גולשי הפורומים, ולא ניסיון להגדיל את נתח השוק של תפוז על חשבון המתחרים כמו בקמפיינים הקודמים".

לדברי טרייסטר, "תפוז מובילה את תחום הפורומים באינטרנט, וזו כבר עובדה ידועה ומובהקת. אולם ישנם עדיין 40% מהגולשים בארץ שאינם גולשים בפורומים כלל. לכן, מטרת הקמפיין להסביר את הפונקציונליות בגלישה בפורומים בנושאים שמעניינים את הגולשים, ובנושאים בהם הם נתקלים בדילמות יום יומיות".

מגה ספורט בקמפיין חגים

רשת מגה-ספורט מעלה קמפיין חדש לקראת החגים, מטרת הקמפיין היא לקרוא לצרכנים להתחדש לרגל החגים במחירים אטרקטיביים. הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין, בהיקף תקציב של 1.5 מיליון שקל. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים, וקמפיין טלוויזיה במשך שבועיים בסכום השקעה של 1.5 שקל.

לדברי מנכ"ל רשת "מגה ספורט" גולן סימנטוב, "אנו גאים לצאת בקמפיין חגים שיבליט את החדשנות והאטרקטיביות של המוצרים ברשת כמו כן את השקת הקולקציות החדשות של מגוון המותגים המובילים במחירים אטרקטיביים במיוחד".

הונדה פונה להורים

חברת הונדה אופנועים יוצאת בקמפיין חדש ומיוחד שפונה להורים במסגרתו לוקחת הונדה כביכול אחריות ושולחת את הרוכשים קטנוע או אופנוע 125 סמ"ק לקורס נהיגה בטוחה. הקמפיין החדש באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון והיקפו מוערך בכ-200 אלף שקל תחת הסיסמא: הונדה במבצע שישכנע את ההורים.

הקמפיין פונה להורי צעירים, שמהווים את המכשול הגדול בתהליך רכישת כלי רכב דו גלגלי, ומציע לצעירים התחייבות לנהיגה בטוחה ואף מציע מבצע: קורס נהיגה בטוחה לרוכשים קטנוע או אופנוע 125 סמ"ק.

לדברי נעמן זהר, מנהל אגף הדו גלגלי בהונדה, אנו יודעים שצעירים רוצים לרכב על האופנועים שלנו, אך לרוב המכשול העיקרי הוא ההורים שאינם מודעים להתפתחויות הטכנולוגיות בבטיחות בדגמי הונדה החדשים. בנוסף, אנו מאמינים שחינוך נכון יכול להניב נהגים בטוחים ונבונים".

קמפיין I phone לחגים

חברת סונול עולה בקמפיין מבצע לקראת ראש השנה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. במסגרת הקמפיין מציעות חברת סונול ורשת חנויות הנוחות So good במסגרת משחק יוכלו הלקוחות לקבל במתנה מכשיר I PHONE של APPLE ללא הגרלה.

קמפיין מבצע ראש השנה יעלה עם הסלוגן I phone 'כל יום מתנה' באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי. הקמפיין כולל סרטון פרסומת בערוץ 2, 10 ו-24,קמפיין אינטרנט, קמפיין רדיו ופרסום בנקודות מכירה.

נסקפה בקמפיין בהשקעה של כ-1 מיליון שקל

נסקפה מעלה קמפיין קמפיין תדמיתי למותג 'טייסטרס צ'ויס' תחת הסיסמא:Taster's Choice. Taste the moment . הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בהיקף השקעה שלכ-1 מיליון שקל.

הסרט מציג את הרגעים היום יומיים כדינמיים ומלאים בהתרחשויות, כשעל רקע המציאות המתוארת, מאפשר כביכול 'טייסטרס צ'ויס', ליהנות מהרגעים של שתיית הקפה וההפוגה מהמולת היום יום ולהבין שהרגעים הקטנים של היומיום שלנו, הם בעצם הרגעים הגדולים בחיים שלנו שגורמים לנו להרגיש טוב עם עצמנו.

הכול נשאר בבית: מי עדן בשיתוף פעולה עם חברת האחות - פאוזה

חברת 'מי עדן', חתמה על שיתוף פעולה עם מותג הקפה היוקרתי LAVAZZA, המשווק על ידי חברת האחות של 'מי עדן', פאוזה, המשווקת הבלעדית של מכונות LAVAZZA בישראל.

במסגרת שיתוף הפעולה תשיק מי עדן מבצע חגים בו תעניק לכל לקוח המצטרף או משדרג לחבילה הדיגיטלית של מי עדן מכונת קפה של LAVAZZA.

שיתוף הפעולה ילווה בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט בהיקף השקעה מדווח של 2 מיליון שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יובל על ידי סיגל שחמון, שנבחרה זה מכבר לקדם את פעילות הכדים של מי עדן - "מי עדן עד אליך".

אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "השילוב בין מים מינרליים טבעיים למכונת קפה יאפשר לצרכן ליהנות מקפה מושלם, בטעם קבוע בכל הכנה, בשל הרכבם האחיד של המים, בנוסף מיעוט האבנית במים המינרליים הטבעיים של 'מי עד'ן המאפשר על שמירה לאורך זמן על המכונה עצמה".

יעל בר זוהר בקמפיין בהשקעה של 4 מיליון שקל

רשת LALINE עולה בקמפיין טלוויזיה לראש השנה, בכיכובה של יעל בר-זהר בהשראת סרטי פנטזיה.

קמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום, זרמון גולדמן, בכיכובה של יעל בר-זהר, הפרזנטורית של המותג, בעלות השקעה של 4 מיליון שקל. וישודר בערוץ 2, 9, 10 החל מימים אלו ועד ערב החג.

תעבירו את זה הלאה

קמפיין חברתי חדש יעלה השבוע עבור עמותת 'אנוש'. הקמפיין באמצעות קד"מ ואינטרנט, נועד לעודד קניית מתנות לחג שיצרו מתמודדים עם פגיעות נפשיות וימוקד לקהילה העסקית ולעיתונאים תחת המסר: 'תעבירו את זה הלאה'.

הקמפיין יתבצע באמצעות דיוור אינטרנטי המבוסס על אפליקציית הפרזנטור של חברת ONEONONE שישלח לאלפי משפיעים בעיתונות, בעולם הפרסום ובעסקים. במקביל, דרך פעילות קד"מ רחבה, ישלחו מתנות וברכות מדבש מבית היוצר של עמותת אנוש העובדים בשיתוף עם משק לין.

מטרת הקמפיין הנוכחי להביא מחד לעלייה הלכה למעשה במכירות קטלוג המוצרים של נפגעי הנפש בקרב קהלים מסחריים כאשר מאידך, הפנייה לעיתונאים מטרתה להגביר את העניין בחשיפת פעילות העמותה וסיפורי מתמודדיה.

עמותת אנוש לבריאות הנפש, המטפלת באלפי מתמודדים עם פגיעות נפשיות באמצעות סניפיה ברחבי הארץ, מובילה בשנים האחרונות תהליך אגרסיבי לגיוס תרומות ולהוקעת הסטיגמה החברתית. העמותה חברה לאטד תקשורת, לפני כ-3 שנים ובשנה שעברה ,זכו על עשייה משותפת בפרס האריה השואג למשרדי יח"צ בקטגוריה החברתית.

הקמפיין הופק בהתנדבות מלאה בשיתוף חברת ONEONONE, המעצב חנן בן יוסף וחברת אפסייט.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה