אקטימייז של נייס רוכשת את עסקי Syfact: משפרת מעמדה בחקר פשיעה פיננסית בארגונים
אקטימייז, חברת הבת של נייס, הודיעה היום (ד') על רכישת נכסי חברת Syfact , חלוצה בתחום של פתרונות לניהול חקר ארועים הקשורים בפשיעה פיננסית בארגונים. המומחיות של Syfact , והטכנולוגיה שלה יעזרו ללקוחות של אקטימייז להמשיך ולשפר את ניהול החקירות, להגביר את העמידה ברגולציות ולהפחית את סך עלויות התפעול שלהם.
הרכישה גם מרחיבה את הנוכחות ומעמדה התחרותי של החברה, עם יתרונות מיידיים ללקוחות שתי החברות. בכוונת אקטימייז להמשיך ולתמוך בהתקנות הקיימות אצל לקוחות Syfact ולהגביר את ההשקעה בתכנית התמיכה במוצר של Syfact. העיסקה מוערכת בהיקף של מספר מליוני דולרים.
"חברות שירותים פיננסיים ממשיכות להשקיע בפתרונות משולבים ומקיפים דרך טכנולוגיות שמהותן ניהול ארועים הקשורים בהונאות בארגונים," אמר ג'ורג' טובין, מנהל מחקר בכיר בחברת המחקר TowerGroup. "ניהול ארועים בארגונים נהיה מהותי ביותר בתחומים של ניהול סיכונים וחקירת פשעים פיננסיים".
ארגונים רבים, סוכנויות ממשלתיות וארגונים פיננסיים, הכוללים, בין השאר את ING ו-Rabobank נמנים על לקוחות Syfact. החברה מספקת כלים מתקדמים לניהול חקירות, וטכנולוגיות המפשטות ומעשירות תהליכי חקירה קפדניים של לקוחות, ארועי אבטחה, הונאות והלבנות הון. מאפיין נוסף חשוב של הפתרון של Syfact הינו היכולת לשמור לצמיתות את כל סוגי המידע הנצבר בחקירות תחת מסד נתונים יחיד ואינטגרטיבי אשר ניתן, לערוך בו חיפושים, לקשור ולהצליב מידע.
עוד הודיעה היום נייס על השקת שירות Hosted של הפתרון לניתוח אינטראקציות של נייס, וזאת בנוסף לאפשרות הקיימת לישום באתר הלקוח. שירות ה-Hosted מאפשר לאירגונים למנף את היכולות המתקדמות הכלולות בחבילת הפתרונות העיסקיים לניתוח אינטראקציות של נייס, לשיפור היעילות של מוקדי שירות לקוחות וקידום יוזמות אסטרטגיות באירגונים עם החזר מהיר על ההשקעה.
הפתרונות הזמינים באמצעות השירות החדש כוללים: אופטימיזציית מתן פתרון כבר בשיחה הראשונה, הפחתת זמן הטיפול הממוצע בשיחה, שימור לקוחות, שיפור רמת שביעות רצון הלקוחות ואופטימיזצית תהליך הגבייה. כעת, גם אירגונים בגודל בינוני יוכלו להשיג ערך עסקי מיידי מיכולות ייחודיות המבוססות על ניתוח שפה.