איקאה בקמפיין למגזר הערבי ב-750 אלף שקל

הקמפיין מדגיש את יתרון האריזות השטוחות המאפשרות הובלה עצמית תוך חסכון בעלויות הובלה והרכבה
אפרת אדיר |

איקאה יוצאת בפעילות שיווקית ופרסומית למגזר הערבי ועולה עם קמפיין בהיקף 750 אלף שקל. הקמפיין יציג את הקונספט של איקאה, המדגיש את תפקידו החשוב של הצרכן בתהליך הקנייה המוביל לחסכון כספי, כאשר יושם דגש על עיקרון האריזות השטוחות המאפשרות הובלה עצמית תוך חסכון בעלויות הובלה והרכבה.

הקמפיין, באמצעות המחלקה הערבית במשרד הפרסום מקאן אריקסון, יימשך כחודש ימים ויעלה בעיתונות הארצית והמקומית, באינטרנט ובשלטי חוצות. כמו כן, יחולק קטלוג איקאה בלמעלה מ-80 אלף בתי אב במגזר הערבי.

ליאורה ארמן-רומנו, מנהלת השיווק של איקאה, מסרה, כי "איקאה רואה חשיבות רבה במגזר הערבי והחליטה להדק את הקשר שלה עמו, מתוך תפיסה שהאוכלוסיה הערבית יכולה להזדהות עם הקונספט של איקאה, השמה דגש על פתרונות פונקציונאליים לריהוט ועיצוב הבית, במחיר משתלם ביותר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה