וואלה: ההכנסות המריאו ב-61%; הרווח קפץ פי 3.4
וואלה פירסמה היום (ב') את דוחותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2005 כולה. בשורה העליונה, הציגה החברה הכנסות ברבעון הרביעי של 21.4 מיליון שקל, ירידה קלה לעומת הכנסות ברבעון הקודם שהסתכמו בכ-22.6 מיליון שקל. בשורה התחתונה, הציגה החברה עליה קלה ברווח נקי ברבעון הרביעי שהסתכם ב-4.2 מיליון שקל לעומת 4.1 מיליון שקל ברבעון הקודם.
בסיכום שנת 2005 כולה, עולה כי, הכנסות החברה עמדו על 75.6 מיליון שקל, גידול של 61% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בשורה התחתונה הסתכם הרווח הנקי ב-12.3 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 3.6 מיליון שקל שנה המקבילה, אשתקד.
הרווח התפעולי הסתכם ב-12.8 מיליון שקלים לעומת 4.3 מליון שקלים אשתקד. הרווח הגולמי צמח בשיעור של 59% ועמד בסיכום שנת 2005 על 50 מיליון שקלים.
סמנכ"ל הכספים, יניב וידבסקי ציין כי צבר ההזמנות מבטא את זרם הביקושים הגדל בשוק ומספק ראות טובה לרבעונים הבאים.
איתנותה הפיננסית של החברה ממשיכה להתחזק. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת עומד בשנת 2005 על 12.8 מיליון שקלים לעומת 2.7 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. בחברה מדגישים כי מדובר בשיפור משמעותי אשר משקף היטב את הצמיחה בכל מגזרי הפעילות של החברה.
אילן ישראלי, מנכ"ל וואלה! אמר היום, בשנת 2005 שוק הפרסום האינטרנטי הפגין צמיחה מרשימה ונראה כי הצמיחה החזקה תמשיך גם בשנה הקרובה בשל השתכללות מוצרי הפרסום באינטרנט והאפקטיביות המוכחת של המדיה האינטרנטית על פני המדיות האחרות. ישראלי הוסיף, כי הוא צופה שמחירי הפרסום באינטרנט ימשיכו לעלות גם בשנה הבאה: "אנו עדיין רחוקים מתקרת הזכוכית של מחירי הפרסום באינטרנט, הפער בין מחירי הפרסום לבין האימפקט הפרסומי באינטרנט הוא עדיין אנומלי". ישראלי ציין, כי הפער הזה מסמן תוואי צמיחה חזק וברור לפורטלים בישראל.