מלכת היופי יעל נזרי תוביל את קמפיין רשת "סטפניה"

הקמפיין לנעלי נשים עולה בהשקעה של כ-200 אלף דולר; נזרי תשתכר כ-20 אלף דולר עבור הובלת הקמפיין
אפרת אדיר |

מלכת היופי יעל נזרי נבחרה להוביל את קמפיין החורף של רשת STEPHANIA לנעלי נשים אופנתיות מאיטליה, ספרד וברזיל. עלות הקמפיין מוערכת בכ-200 אלף דולר ונזרי תקבל כ-20 אלף דולר להובלת הקמפיין.

נזרי בת ה-20, אשר זכתה בתואר מלכת היופי של ישראל בשנת 2006, תככב בקמפיין ארצי הכולל קטלוג, שילוט חוצות, פרסום בנקודות המכירה, עיתונות ארצית, מקומונים, וקד"מ. הקמפיין הופק באמצעות פרסום לינדה דהן.

לדברי מאיר דניאל, מבעלי רשת STEPHANIA: "בחרנו בדוגמנית יעל נזרי משום שהינה משדרת משהו צעיר ואופנתי לצד קלאסיות ומראה ישראלי, בדומה לקונספט הכללי שאנו מציעים ללקוחות הרשת".

רשת Stephania נמצאת בבעלות קבוצת דניאל -יגור ומחזיקה ב-6 סניפים: ברחוב שנקין בת"א, קניון רחובות, קניון הוד השרון, קניון קרית אונו, קניון סביונים ביהוד וקניון הזהב בראשון לציון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה