לאונרדו מריה דל וקיו מבקש לרכוש את חלקם של שני אחיו בחברת ההחזקות דלפין ולהגדיל את חלקו ל-37.5%. המהלך תלוי במימון ענק שטרם הושלם, ומעמיד במרכז את השליטה באסילורלוקסוטיקה
התירוצים של רן בן שמעון בסיום המשחק מול האיטלקים נשמעים כמו קלישאה מוכרת, אבל האם לא הגיע הזמן לומר את האמת? הבית הזה הוא פשוט לא כוחות וכל נקודה של הנבחרת היא הישג. בחודש הבא, נשחק מול נבחרת ששווי שחקן אחד שלה כפול מכלל הנבחרת שלנו
יורו 2024 עובר לשלב הנוקאאוט, כשמספר נבחרות יפתיעו ויעפילו לרבע הגמר. מי יהיו העולות לפי שווי שוק ובאילו מקרים הוא לא ממש משקף את מה שראינו בבתים? סיכום ביניים
אחרי שקרואטיה ואלבניה צברו נקודה בשני המחזורים הראשונים, כל העיניים מופנות למשחק אחד הערב (22:00) בין נבחרות עתירות הישגים, שעדיין מדורגות "נמוך" בטבלאות ההימורים. איך זה ייגמר?
במסגרת המהלך יבצע הבנק שינוי מבני, על פי כללי בנק ישראל, הבנק יקים חברת אחזקות. מנכ"ל הבנק גל בר יישאר בישראל וימונה למנכ"ל חברת האחזקות ולמנכ"ל חברת הטכנולוגיה. אייל גפני, כיום סמנכ"ל הכספים והאסטרטגיה, ימונה למנכ"ל הבנק בישראל. בנוסף בנק מתכננים פיטורי עשרות עובדים בארץ
שר האוצר יודע שהבעיה המרכזית שלו בתחום הבנקאות היא חוסר התחרות שפוגעת בציבור, והוא ממשיך להבטיח לפעול להגדלת התחרות. באחרונה גם הכריז כי הוא תומך בחקיקת מיסוי על הרווחים העודפים של הבנקים. בינתיים במלחמה שלו נגד הבנקים הוא מתרכז בעיקר בהבטחות
סגן ראש ממשלת איטליה הכריז על היטל של 40% על הרווחים ה"עודפים" בעקבות העלאת הריבית ומפיל את הבנקים. אנליסטים מעריכים שמדובר על 19% מרווחי הבנקים. כזכור, שר האוצר סמוטריץ' הכריז לאחרונה שגם הוא תומך בחקיקה כזו בארץ; גם מניות הבנקים בגרמניה יורדות ב-3% בעקבות ההכרזה האיטלקית
חברת התקשורת טלקום איטליה, שהייתה בעבר אחת מחברות הטלקומוניקציה הגדולות בעולם ואף הגישה הצעה לרכישת אפל לפני 25 שנה, מתמודדת עם צניחה בהכנסות וחובות תופחים שהביאו אותה להחלטה על מכירת עסקי הליבה שלה
מנכ"ל סולאיר אלון שגב בראיון לביזפורטל: "חצי האי האיברי צפוי להיות האב מרכזי לייצור אנרגיה סולארית; השאיפה שלנו לצמיחה היא בלתי מתפשרת; נבשיל את צבר ההזמנות כמה שיותר מהר כדי שנוכל להינות ממחירי האנרגיה הגבוהים"