מי עדן משיקה סדרת ברים חדשה בקמפיין ב-1.5 מ' שקל

הקמפיין מבית היוצר של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי יציג את הברים החדשים כחלק מקולקציית ביגוד אופנתית ואלגנטית המדגישה את צבעי הברים
אפרת אדיר |

מי עדן, החברה המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, משיקה בימים אלה קולקציית חורף חדשה של ברים חמים וקרים.

המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, שיכלול עיתונות, אינטרנט ופרסום על גבי קירות "נור" בצירי נסיעה אסטרטגיים ברחבי הארץ. הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יציג את הברים החדשים כחלק מקולקציית ביגוד אופנתית ואלגנטית המדגישה את צבעי הברים.

קולקציית הברים החדשה מורכבת מ-4 צבעי חורף בולטים: שחור מטאלי, אדום מטאלי, כסוף ושמפנייה.

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "הקולקציה החדשה מציעה ללקוחותינו הקיימים והחדשים את האפשרות ליהנות ממי עדן חמים וקרים, עם בר מעוצב המתאים בעיקר לטרנדים החדשים במטבחים המעוצבים. הצגתם כחלק מפריט אופנה רק מדגישה עובדה זו, בקמפיין שונה ממה שראינו עד עתה בתחום".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה