פנדה מדיה משיקה את תוכנת מדידת הרייטינג בפרסום חוצות
חברת התקשורת "פנדה מדיה", בניהולם של הפרסומאים אשר דמבה ואלון סקר, המתמחה בתכנון, מחקר ובקרת מדיה בפרסום חוצות, משיקה אתר אינטרנט חדש בכתובת: www.pandamedia.co.il.
האתר החדש מציג את החברה, ואת תחום שילוט החוצות ובאמצעותו ניתן להגיע לחברות השילוט הישראליות והבינלאומיות ולצפות במגוון עבודות ושלטים. כמו כן, חושף האתר לראשונה את ה-"signs plan"- כלי ייחודי שפיתחה החברה למדידת רייטינג לענף שילוט החוצות.
התוכנה קיבלה את אישור רשות הפטנטים (מדינת ישראל וארה"ב) לרישומה כפטנט והיא מאפשרת סקירה, תכנון ומדידת אפקטיביות בתחום שילוט החוצות ומדידת רייטינג.
לדברי אשר דמבה: "שילוט חוצות הינו מדיום חזק, אפקטיבי ורב עוצמה אשר בניגוד לערוצי פרסום אחרים, להם כלי מדידה וניתוח זמינים לכל אחד, אינו מפוצח ובלתי ניתן לשליטה ולניהול ממשי. באתר החדש אנו חושפים לראשונה כלים בלעדיים שפתחנו לתכנון וחיזוי אפקטיביות של קמפיינים, כאשר שירותים אלה יינתנו ללא דמי תיווך. באמצעות התוכנה הייחודית ניתן לנתח כל קמפיין חוצות, כל חבילת שלטים או כל שלט בפני עצמו, ברמת דיוק מקסימאלית".
שותפו אלון סקר מוסיף: "תחום שילוט החוצות בישראל נמצא במגמת צמיחה ומקיף כ-22,000 שלטים הפזורים בכל רחבי הארץ וכוללים פוסטרים (תחנות אוטובוס), מכוונים, בילבורדים, שלטי קיר, שלטי ענק, פרסום על גבי אוטובוסים ומדיות נוספות כגון פרסום בתלת מימד. תחום זה מאפשר להגיע לכ-95% מקהל היעד בפרק זמן קצר ומאפשר לפרסם על פי חלוקה גיאוגרפית מדויקת ופרמטרים נוספים".
עוד ציין סקר, כי מדידת התנועה והחשיפה של קהל היעד לשלטים מתבצעים על-ידי ספירה סלולארית ולטענתו, ישנו דיוק של עד כ-97%.
פיתוח האתר והתוכנה ארך כשנתיים, ונמשך גם בימים אלו בקצב מהיר לקראת החלטת איגוד חברות הפרסום, לגבי זהות החברה שתיבחר למדידת הרייטינג של ענף שילוט החוצות. "פנדה מדיה" מתכננת להתמודד במכרז.
עלות פיתוח תוכנת ה-"signs plan" (כולל ספירות התנועה), מוערך בכ-300 אלף דולר.