הפרסומת של חודש ספטמבר: עמינח - עמוד שדרה

הפרסומת זכתה ב-61 נקודות, מתוכן 19% עבור תרומה למותג ו-23% עבור קריאטיביות
אפרת אדיר |

מכון המחקר "מותגים" עורך, אחת לחודש, סקר פרסומות באתר OTOT בקרב 300 חברי איגוד המפרסמים ובוחר את הפרסומת האפקטיבית של החודש, על פי קטגוריות של תרומה למותג ורמת קריאטיביות. בסקר שנערך לגבי פרסומות חודש ספטמבר 2007, דורגה במקום הראשון הפרסומת של עמינח - עמוד שדרה עוזב את הבית.

הפרסומת, מבית גליקמן נטלר סמסונוב, זכתה ב-61 נקודות, 19% עבור תרומה למותג ו-23% עבור קריאטיביות. יצויין, כי חישוב מספר הנקודות המשוקלל הוא: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.

במקום השני דורגה הפרסומת של נביעות - "מתנפח - 5 ליטר עם ברז" באמצעות פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 56 נקודות - 23% עבור תרומה למותג ו-10% עבור קריאטיביות.

למקום השלישי הגיעה הפרסומת של פלאפון בכיכובו של ארקדי גאידמק עם הסלוגן: "מהיום לא קונים טלפון", של באומן בר ריבנאי, עם 41 נקודות - 9% עבור תרומה למותג ו-23% עבור קריאטיביות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה