דמרי מיתגה 3 פרויקטים תחת שם מותג אחד - ויוצאת בקמפיין

את הקמפיין שהפיק משרד הפרסום חברון זלצמן לחברת הנדל"ן, מלווה זו הפעם השנייה בשנה האחרונה הזמר והשחקן עידן עמדי
ביז מדיה |

חברת הנדל"ן דמרי יוצאת בקמפיין חדש בהשקעה של מעל מיליון שקלים על פי הערכות, באמצעות משרד הפרסום חברון זלצמן עמו דמרי עובדת בשנתיים האחרונות.

מי שמככב בסרטון הוא הזמר והשחקן עידן עמדי, שזהו לו סרטון שני עבור דמרי, מאז הוחלט בחברה על מיתוג מחדש בשנה שעברה.

הפעם הוחלט בחברה למתג מספר פרויקטים ברחבי הארץ תחת מטריה אחת בניגוד למה שנהוג למתג פרויקט ממיקום אחד. מדובר בשלושה מתחמי יוקרה שנבנים ליד הים: מרינה אשדוד, עיר ימים נתניה ומרינה אשקלון. תחת המיתוג החדש יקרא הפרויקט דמרי YAMA 

קרדיטים:

צוות חברון זלצמן: דודי חברון, גבי זלצמן, ניר מרקוביץ, אורן קריא, קוראל דדון, פז חיים, אריאן ריבסקי, טל קושניר, רמו סינטס.

אסטרטגיה: אסף חתוכה

במאי: מתן זמיר

צלם: מנו קדוש

הפקה: גלר הפקות - גולן חי בטוב, לירון חי בטוב, דריה קוגן, ישי ריבקין פנטון, ליאת איבנצ?יק

סטיילינג: יולי סגרדה

הפקה מוזיקלית: תומר בירן

סטילס: אילן בשור

פרזנטור: עידן עמדי

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.