חם בפריים-טיים: מאסטר גברה ברייטינג, המרוץ במספר הצופים
חם, ולא רק בחוץ: קרב צמוד ולוהט בין מאסטר שף (קשת 12) למרוץ למיליון (רשת 13). על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה הכללית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, הניבה מאסטר שף 16.8% בקהל היהודי ו-417 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, כשהיא מנצחת ברייטינג את המרוץ למיליון עם 14.9%, אבל מפסידה לה במספר הצופים – 441 אלף.
ההסבר: המרוץ למיליון היא תכנית משפחתית יותר – כלומר בכל בית אב יש מספר פרטים רב יותר מאשר במאסטר שף, כך יוצא שיותר בתים צופים במאסטר, אבל למרוץ יש יותר צופים.
סדרת הדוקו-אקטיביזם האזרח גואטה (כאן 11) הסתפקה ב-2.4% (84K).
'מה נסגר' (כאן 11) - 2.1%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.1%.
'אנשים' (קשת 12) - 11.7%, 'הצינור' (רשת 13) - 9.4%, 'נקסט' (קשת 12) - 9%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 6.7%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) ניפקה 4.1%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.7%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.8%, שש עם עודד בן עמי - 9.1%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.3%, שש עם אמנון לוי - 4.5%.
כאן 11: ערב ערב - 2%, קלמן וסג''ל - 2.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 8.9%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 9.6%.
לפני החדשות (רשת 13) הניבה 5%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 6.1%.
העולם היום (כאן 11) קיבלה 2.2%, בדיוק כמו גאולה ולונדון (כאן 11) אחריה. את הרצועה חתמה מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 2.1%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 קיבלה 15.5% (404K),
מול חדשות 13 שניפקה 8.5% (248K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 4.4% (117K).
- 6.אלירן 22/07/2019 12:37הגב לתגובה זויש פה משהו לא אמין אני לא אהבתי לראות דה וויס העונה הזו אני מכור המירוץ לא הייתי רואה אני מחכה כבר לתוכנית הבאה ואני אחד שמכור לטלויזיה אפילו הדוח היומי אני צופה משהו לא אמין בנתוני רייטינג כאילו מישהו משלם שמה למישהו כדיי שייכתוב נתונים זה סתם חרטה כול מי שאני מדבר איתו ישר המירוץ למיליון או דה וויס עוד לא אמרו לי ראית נינג'ה את מי זה מעניין הכול מכור שמה עם הרייטינג
- 5.המירוץ תכנית פח זבל 18/07/2019 21:22הגב לתגובה זוירידה של 30 אחוז לעומת שבת. מה אתה מייחצן את רשת 13. תתעורר המירוץ מתרסקת
- 4.למגיב מס' 1, צר לי אבל התאגיד פשוט לא שווה התייחסות. (ל"ת)A 18/07/2019 15:10הגב לתגובה זו
- 3.דניאל 18/07/2019 12:29הגב לתגובה זובלייב או באפליקציה בסמארטפון כך שאי אפשר למדוד זאת.
- 2.כאן 11- ביזבוז של כסף וזמן לא יודעים לעשות טלוויזיה (ל"ת)11 18/07/2019 11:48הגב לתגובה זו
- 1.יש לנו טענות אליו 18/07/2019 10:44הגב לתגובה זולמה הוא ככה?

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.