המרוץ למיליון עונה 7 המירוץ למיליון
צילום: מסך: רשת 13
רייטינג

חם בפריים-טיים: מאסטר גברה ברייטינג, המרוץ במספר הצופים

מאסטר שף הניבה 16.8% מול 14.9% למרוץ למיליון, אבל המרוץ ניצחה במספר הצופים עם 441K  מול 417K
אלכסנדר כץ | (6)

חם, ולא רק בחוץ: קרב צמוד ולוהט בין מאסטר שף (קשת 12) למרוץ למיליון (רשת 13). על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה הכללית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, הניבה מאסטר שף 16.8% בקהל היהודי ו-417 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, כשהיא מנצחת ברייטינג את המרוץ למיליון עם 14.9%, אבל מפסידה לה במספר הצופים – 441 אלף.

 

ההסבר: המרוץ למיליון היא תכנית משפחתית יותר – כלומר בכל בית אב יש מספר פרטים רב יותר מאשר במאסטר שף, כך יוצא שיותר בתים צופים במאסטר, אבל למרוץ יש יותר צופים.

 

סדרת הדוקו-אקטיביזם האזרח גואטה (כאן 11) הסתפקה ב-2.4% (84K).

 

'מה נסגר' (כאן 11) - 2.1%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.1%.

 

'אנשים' (קשת 12) - 11.7%, 'הצינור' (רשת 13) - 9.4%, 'נקסט' (קשת 12) - 9%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 6.7%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) ניפקה 4.1%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.7%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.8%, שש עם עודד בן עמי - 9.1%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.3%, שש עם אמנון לוי - 4.5%.

כאן 11: ערב ערב - 2%, קלמן וסג''ל - 2.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 8.9%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 9.6%.

לפני החדשות (רשת 13) הניבה 5%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 6.1%.

העולם היום (כאן 11) קיבלה 2.2%, בדיוק כמו גאולה ולונדון (כאן 11) אחריה. את הרצועה חתמה מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 2.1%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 קיבלה 15.5% (404K),

מול חדשות 13 שניפקה 8.5% (248K).

חדשות הערב (כאן 11) עם 4.4% (117K).

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אלירן 22/07/2019 12:37
    הגב לתגובה זו
    יש פה משהו לא אמין אני לא אהבתי לראות דה וויס העונה הזו אני מכור המירוץ לא הייתי רואה אני מחכה כבר לתוכנית הבאה ואני אחד שמכור לטלויזיה אפילו הדוח היומי אני צופה משהו לא אמין בנתוני רייטינג כאילו מישהו משלם שמה למישהו כדיי שייכתוב נתונים זה סתם חרטה כול מי שאני מדבר איתו ישר המירוץ למיליון או דה וויס עוד לא אמרו לי ראית נינג'ה את מי זה מעניין הכול מכור שמה עם הרייטינג
  • 5.
    המירוץ תכנית פח זבל 18/07/2019 21:22
    הגב לתגובה זו
    ירידה של 30 אחוז לעומת שבת. מה אתה מייחצן את רשת 13. תתעורר המירוץ מתרסקת
  • 4.
    למגיב מס' 1, צר לי אבל התאגיד פשוט לא שווה התייחסות. (ל"ת)
    A 18/07/2019 15:10
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    דניאל 18/07/2019 12:29
    הגב לתגובה זו
    בלייב או באפליקציה בסמארטפון כך שאי אפשר למדוד זאת.
  • 2.
    כאן 11- ביזבוז של כסף וזמן לא יודעים לעשות טלוויזיה (ל"ת)
    11 18/07/2019 11:48
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יש לנו טענות אליו 18/07/2019 10:44
    הגב לתגובה זו
    למה הוא ככה?
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.