פרסום ראשון

לאחר גמר עם 3 משרדים: חברון זלצמן זכה בתקציב מועצת הצמחים

מתוך 10 משרדים שניגשו למכרז, 3 העפילו לשלב הגמר וחברון זלצמן נבחר לזוכה. ההערכות הן שהתקציב יעמוד על כ-7 מיליון שקלים בפועל בשנה הקרובה
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן זכה בתקציב הפרסום של מועצת הצמחים שפועלת תחת משרד החקלאות - כך נודע לאייס. המכרז נערך בחודשים האחרונים ויצא לדרכו עם 10 משרדים שניגשו להתמודדות. לשלב הגמר הגיעו 3 משרדים: חברון זלצמן, LEAD Ogilvy ובורודה קפלן.

מועצת הצמחים פועלת במישורים הציבוריים והמקצועיים של ענף החקלאות כגורם מרכזי לצד משרד החקלאות וארגוני המגדלים. המועצה הוקמה בשנת 2004, וכיום מורכבת מ-4 ענפים: פירות, ירקות, פרי ההדר וענף הזית. בשנים האחרונות המועצה שמה דגש על פעילות פרסומית עבור פירות וירקות שגודלו בישראל, לרבות קמפיין להטמעת תו התקן לשמן זית ישראלי איכותי, קמפיין לקלמנטינות מהזן "אורי" עם הסטנדאפיסט אורי חזקיה (באמצעות חברון זלצמן), קמפיין לעידוד צריכת תמרים ועוד.

בינואר 2017 זכה 'חברון זלצמן' בתקציב ענף הזית של מועצת הצמחים וכעת יקבל לידיו את מלוא התקציב. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של המועצה עמד בשנת 2017 על כ-16 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים. בשנת 2018 (עד לנקודת זמן זו) נרשמה ירידה משמעותית ל-5.3 מיליון שקל בלבד במחירי מחירון. עם זאת ההערכות הן שהתקציב יגדל לקראת השנה הבאה ויעמוד על כ-7 מיליון שקלים בפועל.

 

עזרא בכר, מנהל אגף המנהל במועצת הצמחים: "אהבנו מאוד את הפתרון האסטרטגי והקריאייטיבי שהציגו חברון זלצמן. אני מאמין שהשילוב של תוצרת ישראלית משובחת ואהובה יחד עם קריאייטיב מצוין ואסטרטגיה חדה יביאו אותנו להצלחות במשימות שלפנינו".

 

דודי חברון, מבעלי משרד הפרסום: "כבוד גדול עבורנו לעזור להתיישבות העובדת וגם כיף גדול ליצור קמפיינים לפירות וירקות ישראלים. המשרד בצמיחה גדולה ומה יותר מתקציב מועצת הצמחים כדי לחזק את המגמה".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    שאפו לדודי חברון (ל"ת)
    דון דריפר 02/08/2018 12:33
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 31/07/2018 19:40
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.