לאחר גמר עם 3 משרדים: חברון זלצמן זכה בתקציב מועצת הצמחים
משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן זכה בתקציב הפרסום של מועצת הצמחים שפועלת תחת משרד החקלאות - כך נודע לאייס. המכרז נערך בחודשים האחרונים ויצא לדרכו עם 10 משרדים שניגשו להתמודדות. לשלב הגמר הגיעו 3 משרדים: חברון זלצמן, LEAD Ogilvy ובורודה קפלן.
מועצת הצמחים פועלת במישורים הציבוריים והמקצועיים של ענף החקלאות כגורם מרכזי לצד משרד החקלאות וארגוני המגדלים. המועצה הוקמה בשנת 2004, וכיום מורכבת מ-4 ענפים: פירות, ירקות, פרי ההדר וענף הזית. בשנים האחרונות המועצה שמה דגש על פעילות פרסומית עבור פירות וירקות שגודלו בישראל, לרבות קמפיין להטמעת תו התקן לשמן זית ישראלי איכותי, קמפיין לקלמנטינות מהזן "אורי" עם הסטנדאפיסט אורי חזקיה (באמצעות חברון זלצמן), קמפיין לעידוד צריכת תמרים ועוד.
בינואר 2017 זכה 'חברון זלצמן' בתקציב ענף הזית של מועצת הצמחים וכעת יקבל לידיו את מלוא התקציב. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של המועצה עמד בשנת 2017 על כ-16 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים. בשנת 2018 (עד לנקודת זמן זו) נרשמה ירידה משמעותית ל-5.3 מיליון שקל בלבד במחירי מחירון. עם זאת ההערכות הן שהתקציב יגדל לקראת השנה הבאה ויעמוד על כ-7 מיליון שקלים בפועל.
עזרא בכר, מנהל אגף המנהל במועצת הצמחים: "אהבנו מאוד את הפתרון האסטרטגי והקריאייטיבי שהציגו חברון זלצמן. אני מאמין שהשילוב של תוצרת ישראלית משובחת ואהובה יחד עם קריאייטיב מצוין ואסטרטגיה חדה יביאו אותנו להצלחות במשימות שלפנינו".
דודי חברון, מבעלי משרד הפרסום: "כבוד גדול עבורנו לעזור להתיישבות העובדת וגם כיף גדול ליצור קמפיינים לפירות וירקות ישראלים. המשרד בצמיחה גדולה ומה יותר מתקציב מועצת הצמחים כדי לחזק את המגמה".
- 2.שאפו לדודי חברון (ל"ת)דון דריפר 02/08/2018 12:33הגב לתגובה זו
- 1.כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)גם זה יעבור... 31/07/2018 19:40הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
