דיאה גרש, סמנכ"לית חדשנות ושיווק ב"כלכליסט"
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

אחרי כעשור: סמנכ"לית חדשנות ושיווק בכלכליסט עוזבת

דיאה גרש הייתה חלק מצוות ההקמה של כלכליסט כבר ב-2007, גיבשה וניהלה את האסטרטגיה השיווקית של העיתון ופיתוח פלטפורמות דיגיטליות וחברתיות
אלכסנדר כץ | (6)

דיאה גרש הודיעה על החלטתה לסיים את תפקידה כסמנכ"לית חדשנות ושיווק בעיתון כלכליסט - כך נודע לאייס. בשלב זה טרם מונה לה מחליף.

 

באימייל שנשלח לעובדי כלכליסט, כתבה גרש: "להצטרף לכלכליסט לפני למעלה מעשור היה הימור ענק, וללא ספק זכיתי בכל הקופה ונהניתי לאורך הדרך. התנהלנו כמו סטארט-אפ חכם, ממזרי. היה מרגש, היה מרתק ולמדתי המון. הצלחנו בגדול והיום אנחנו מובילים ללא עוררין את שוק העיתונות הכלכלית. אחרי עשור למרות כל הפחדים והחששות, צריך ללכת עם הלב, להתחלות חדשות שישובו וירגשו אותי ויוציאו ממני את המיטב".

 

גרש הצטרפה כבר בסוף 2007 לצוות ההקמה של כלכליסט לקראת השקת העיתון בחודש פברואר 2008. במסגרת תפקידה גיבשה וניהלה את האסטרטגיה השיווקית של העיתון ובהמשך פיתוחן של הפלטפורמות הדיגיטליות והחברתיות, כולל מוצרים ופלטפורמות חדשות.

 

לגרש ניסיון עשיר בשיווק ותקשורת. את דרכה המקצועית החלה כעורכת אקטואליה ברדיו, ובהמשך הייתה מנהלת שיווק בתנובה גליל ואוליביה של תנובה, וסמנכ"לית מכירות רפיד פרסום חוצות.

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    רחלי אביבי 28/04/2018 14:01
    הגב לתגובה זו
    לאן שתלכי תצליחי את מדהימה
  • נתי 01/05/2018 09:11
    הגב לתגובה זו
    תצליחי בכל מקום בו תהיי
  • 3.
    טלי 25/04/2018 23:20
    הגב לתגובה זו
    היה כייף לעבוד איתה. שיהיה לה בהצלחה
  • 2.
    בנדורה 25/04/2018 19:34
    הגב לתגובה זו
    כמה שנים אפשר לא לעשות כלום?!
  • מיכל 26/04/2018 09:12
    הגב לתגובה זו
    שאול אמסטרדמסקי, נעמה - אומנם שניהם מהמערכת ועכשיו דיאה. היחידה שנורמלית במסחרית.
  • 1.
    ערן 25/04/2018 14:36
    הגב לתגובה זו
    הצלחה ענקית בהמשך את תותחית ומקצוענית אמיתית ...
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.