אחרי כעשור: סמנכ"לית חדשנות ושיווק בכלכליסט עוזבת
דיאה גרש הודיעה על החלטתה לסיים את תפקידה כסמנכ"לית חדשנות ושיווק בעיתון כלכליסט - כך נודע לאייס. בשלב זה טרם מונה לה מחליף.
באימייל שנשלח לעובדי כלכליסט, כתבה גרש: "להצטרף לכלכליסט לפני למעלה מעשור היה הימור ענק, וללא ספק זכיתי בכל הקופה ונהניתי לאורך הדרך. התנהלנו כמו סטארט-אפ חכם, ממזרי. היה מרגש, היה מרתק ולמדתי המון. הצלחנו בגדול והיום אנחנו מובילים ללא עוררין את שוק העיתונות הכלכלית. אחרי עשור למרות כל הפחדים והחששות, צריך ללכת עם הלב, להתחלות חדשות שישובו וירגשו אותי ויוציאו ממני את המיטב".
גרש הצטרפה כבר בסוף 2007 לצוות ההקמה של כלכליסט לקראת השקת העיתון בחודש פברואר 2008. במסגרת תפקידה גיבשה וניהלה את האסטרטגיה השיווקית של העיתון ובהמשך פיתוחן של הפלטפורמות הדיגיטליות והחברתיות, כולל מוצרים ופלטפורמות חדשות.
לגרש ניסיון עשיר בשיווק ותקשורת. את דרכה המקצועית החלה כעורכת אקטואליה ברדיו, ובהמשך הייתה מנהלת שיווק בתנובה גליל ואוליביה של תנובה, וסמנכ"לית מכירות רפיד פרסום חוצות.
- מגזין הבידור "וראייטי" בחר עוד ישראלית לרשימה יוקרתית
- פרדוקס הישראלית גייסה 200 מיליון דולר לפי שווי של 1.5 מיליארד ד'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 4.רחלי אביבי 28/04/2018 14:01הגב לתגובה זולאן שתלכי תצליחי את מדהימה
- נתי 01/05/2018 09:11הגב לתגובה זותצליחי בכל מקום בו תהיי
- 3.טלי 25/04/2018 23:20הגב לתגובה זוהיה כייף לעבוד איתה. שיהיה לה בהצלחה
- 2.בנדורה 25/04/2018 19:34הגב לתגובה זוכמה שנים אפשר לא לעשות כלום?!
- מיכל 26/04/2018 09:12הגב לתגובה זושאול אמסטרדמסקי, נעמה - אומנם שניהם מהמערכת ועכשיו דיאה. היחידה שנורמלית במסחרית.
- 1.ערן 25/04/2018 14:36הגב לתגובה זוהצלחה ענקית בהמשך את תותחית ומקצוענית אמיתית ...
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
