אלון הוכדורף וצור גולן
צילום: יח"צ

תקציב הפרסום של יגואר עובר ל-M&C SAATCHI

ההחלטה היא פועל יוצא של מדיניות בינלאומית של חברת האם JLR, לאיחוד יבואנים של מותגיה, יגואר ולנד רובר, המטופל גם הוא במשרד
משה בנימין |

משרד הפרסום M&C SAATCHI בבעלותם של אלון הוכדורף, צור גולן והרשת העולמית יחל לטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב יגואר. ההחלטה היא פועל יוצא של מדיניות בינלאומית של חברת האם JLR לאיחוד יבואנים של מותגיה, יגואר ולנד רובר. התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים. משרד הפרסום שטיפל במותג עד כה היה מקאן תל אביב

בספטמבר 2016 נבחרה "חברת המזרח" לשמש כיבואן המאוחד של שני מותגי הרכב ולאחרונה ב-1 באפריל 2017, עבר באופן הרשמי הייבוא של יגואר מחברת מאיר אליה. בהתאם לכך הוחלט להפקיד את הטיפול ב-2 התקציבים בידי M&C SAATCHI. 

במהלך השנתיים האחרונות השיקה יגואר שני דגמים חדשים המהווים הצהרת כוונות בינלאומית לגבי נוכחות בשני סגמנטים חשובים בשוק היוקרה: ה-XE שהושק בשנת 2015 נכנס לקטגוריית הפרימיום סדאן ומתחרה ישירות במרצדס סי קלאס, אאודי A3, וב-BMW סדרה 3. בשנת 2016 השיקה יגואר את ה-F-PACE רכב SUV שהכניס את המותג לקטגוריה בה למותג לא הייתה דריסת רגל עד כה - הפנאי שטח.

רמי וקסמן סמנכ"ל שיווק ומכירות חברת המזרח - JLR  ישראל: "אנו שמחים מאד על כך שנוסף על לנד רובר הצטרף אלינו יגואר וכעת אנו מחזיקים בשני מותגי פרימיום מרגשים ומיוחדים שאין דומה להם. בפנינו אתגר שיווקי להרים את יגואר למקום הראוי לו ובחרנו לאחד את הטיפול בשני המותגים במשרד פרסום אחד. M&C SAATCHI היו ויהיו שותפים שלנו להמשך בניית JLR ישראל כגורם משמעותי בשוק רכבי היוקרה הישראלי".

 

אלון הוכדורף מנכ"ל M&C SAATCHI תל-אביב: "אנחנו גאים על הזכות לצרף את מותג יגואר לנבחרת הלקוחות של המשרד שלנו. מדובר במותג רכב מיתולוגי בעל מוניטין בינלאומי רב ולכן האתגר הוא גדול ובעיקר מרגש. תודה לחברת המזרח על האמון ועל השותפות לדרך".

M&C SAATCHI שייך לרשת הפרסום העולמית M&C SAATCHI שהוקמה על ידי האחים מוריס וצ'ארלס סאצ'י ב-1995. החברה היא רשת הפרסום העצמאית הגדולה ביותר בעולם ומונה כיום כ- 28 משרדים, ביניהם המשרד בישראל. על לקוחות הסניף הישראלי נמנים: לנד רובר, דלק-מנטה, רולדין, רב-בריח, ריקושט, מעבדות רפא ועוד. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.