דור אבנעים תוביל את מחלקת הבוטיק שתוקם תחת GNS
ב-7 השנים האחרונות אבנעים צמחה והפכה לשם מוכר בעולם הסושיאל והתוכן תחת סוכנות הפרסום בלינק של שגיא חמץ. כעת היא עוברת לגליקמן
PUBLICIS GNS Digital, זרוע הפרסום הדיגיטלית של משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס משיקה את GNS Boutique ללקוחות קטנים ובינוניים. את משרד הבוטיק תוביל דור אבנעים, שמצטרפת ל-GNS.
ב-7 השנים האחרונות אבנעים צמחה והפכה לשם מוכר בעולם הסושיאל והתוכן תחת סוכנות הפרסום בלינק של שגיא חמץ. לאחרונה נבחרה גם לאחד הטאלנטים המבטיחים בעולם הדיגיטלי בפרויקט 40under40 של אייס וארטימדיה.
במסגרת תפקידה בבלינק היא טיפלה בלקוחות מהמובילים בענף הפרסום והשיווק בישראל, כגון תנובה, אסם, שופרסל, פוקס, ג'ונסון, חוגלה קימבלרי, מטרנה, סוזוקי ועוד.
"אני שמחה ומתרגשת להצטרף לצוות של אנשים שהולך להיות מרתק לרוץ לצידם", אומרת אבנעים. "החיבור ביננו מגיע מזיהוי הצורך של עסקים בכל מנעד התקציבים לניהול מקצועי של המדיות השונות. בעידן בו תקציבים בינוניים וקטנים אמורים ויכולים לייצר תוצאות מדויקות ומדידות בפלטפורמות השונות, Gns boutique יהיה מקום שבו כל אותם לקוחות שתמיד חלמו ליהנות מכל העולמות - יוכלו למצוא בו בית".
רועי גפן, מנכ"ל GNS Digital ושותף בגליקמן שמיר סמסונוב | Publicis מסר: "העידן הדיגיטלי פתח הזדמנויות ממשיות למפרסמים כמעט בכל סדר גודל. היום אנחנו פותחים דלת חדשה במשרד לכל אותם מפרסמים שחשבו שאנחנו גדולים מידי בשבילם. אנחנו רוצים לאפשר ליותר חברות ומפרסמים ליהנות מכל הנכסים והמקצועיות של משרד מוביל בענף הפרסום, עם פתרון מותאם ללקוחות שזקוקים ליחס וליווי קצת יותר אישיים".
- 11.אורן נ. 01/02/2017 11:48הגב לתגובה זו3-6 חודשים והיא לא שם.
- מירב 19/06/2019 08:30הגב לתגובה זובינתיים עברו שנתיים
- 10.אודלשיק 30/01/2017 15:26הגב לתגובה זותמיד היתה גאון, מחוננת.
- 9.קרן 30/01/2017 08:22הגב לתגובה זואם יש מישהי שיכולה לקחת את הפרויטק הזה ולמנף אותו זאת דור. חסרות כמה אנשי דיגיטל ותוכן כמוה בשוק... בהצלחה
- 8.ד״ר 29/01/2017 22:15הגב לתגובה זודור, את הדור 4 של עולם התוכן ! התחלת כמו כולם בדור 1... רק חלק קטן הגיע לדור שלך. בהצלחה גדולה
- 7.את מהממת בהצלחה שיחיו הקנאים לנצח ויצאו להם העיניים (ל"ת)מיכאל 29/01/2017 20:39הגב לתגובה זו
- 6.מצמוץ 29/01/2017 20:12הגב לתגובה זורק שתיזהר, מאחורי החיוכים של השותפים בגליקמן מסתתרים חבורה של בכיינים על אגו.
- 5.אופיר 29/01/2017 15:39הגב לתגובה זוהוא לא מבין בדיגיטל והיא לא בתוכן
- חמיצות יתר? משהו שפספסת בעצמך? (ל"ת)לימון 07/02/2019 13:48הגב לתגובה זו
- 4.אילאיל 29/01/2017 13:36הגב לתגובה זודור את אחת ויחידה, זכו בך ללא ספק!
- 3.מקסימה ומקצועית בהצלחה בכל! (ל"ת)מאור 29/01/2017 13:15הגב לתגובה זו
- 2.תותחית! ימותו הקנאים (ל"ת)מפרגן 29/01/2017 12:24הגב לתגובה זו
- 1.גיא א 29/01/2017 11:03הגב לתגובה זונכנסה למשרד טוב.. אגב, מרוב שהיא מעלה פוסטים בפייס, היא הייתה צריכה לעבוד במשרדים של מארק ברוטשילד...
- מישל 29/01/2017 13:22הגב לתגובה זושגיא עשה שם הכל! היא סהכ הגיעה לפגישות ודיקלמה. ובוטיק? א) היא לא מבינה בזה ב) זה שינמוך למה שעשתה עד היום.
- אורה הדר 29/01/2017 12:54הגב לתגובה זובהצלחה!
- יובל א 29/01/2017 12:39הגב לתגובה זואחת המוכשרות בלי שום ספק, חבל שאתה לא שולט בקנאה שלך.
- יוסי בניה 26/02/2017 16:18תמיד ידעתי שאת שייכת לעולם של הגדולים:) בהצלחה!!!
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
