דור אבנעים תוביל את מחלקת הבוטיק שתוקם תחת GNS
ב-7 השנים האחרונות אבנעים צמחה והפכה לשם מוכר בעולם הסושיאל והתוכן תחת סוכנות הפרסום בלינק של שגיא חמץ. כעת היא עוברת לגליקמן
PUBLICIS GNS Digital, זרוע הפרסום הדיגיטלית של משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס משיקה את GNS Boutique ללקוחות קטנים ובינוניים. את משרד הבוטיק תוביל דור אבנעים, שמצטרפת ל-GNS.
ב-7 השנים האחרונות אבנעים צמחה והפכה לשם מוכר בעולם הסושיאל והתוכן תחת סוכנות הפרסום בלינק של שגיא חמץ. לאחרונה נבחרה גם לאחד הטאלנטים המבטיחים בעולם הדיגיטלי בפרויקט 40under40 של אייס וארטימדיה.
במסגרת תפקידה בבלינק היא טיפלה בלקוחות מהמובילים בענף הפרסום והשיווק בישראל, כגון תנובה, אסם, שופרסל, פוקס, ג'ונסון, חוגלה קימבלרי, מטרנה, סוזוקי ועוד.
"אני שמחה ומתרגשת להצטרף לצוות של אנשים שהולך להיות מרתק לרוץ לצידם", אומרת אבנעים. "החיבור ביננו מגיע מזיהוי הצורך של עסקים בכל מנעד התקציבים לניהול מקצועי של המדיות השונות. בעידן בו תקציבים בינוניים וקטנים אמורים ויכולים לייצר תוצאות מדויקות ומדידות בפלטפורמות השונות, Gns boutique יהיה מקום שבו כל אותם לקוחות שתמיד חלמו ליהנות מכל העולמות - יוכלו למצוא בו בית".
רועי גפן, מנכ"ל GNS Digital ושותף בגליקמן שמיר סמסונוב | Publicis מסר: "העידן הדיגיטלי פתח הזדמנויות ממשיות למפרסמים כמעט בכל סדר גודל. היום אנחנו פותחים דלת חדשה במשרד לכל אותם מפרסמים שחשבו שאנחנו גדולים מידי בשבילם. אנחנו רוצים לאפשר ליותר חברות ומפרסמים ליהנות מכל הנכסים והמקצועיות של משרד מוביל בענף הפרסום, עם פתרון מותאם ללקוחות שזקוקים ליחס וליווי קצת יותר אישיים".
- 11.אורן נ. 01/02/2017 11:48הגב לתגובה זו3-6 חודשים והיא לא שם.
- מירב 19/06/2019 08:30הגב לתגובה זובינתיים עברו שנתיים
- 10.אודלשיק 30/01/2017 15:26הגב לתגובה זותמיד היתה גאון, מחוננת.
- 9.קרן 30/01/2017 08:22הגב לתגובה זואם יש מישהי שיכולה לקחת את הפרויטק הזה ולמנף אותו זאת דור. חסרות כמה אנשי דיגיטל ותוכן כמוה בשוק... בהצלחה
- 8.ד״ר 29/01/2017 22:15הגב לתגובה זודור, את הדור 4 של עולם התוכן ! התחלת כמו כולם בדור 1... רק חלק קטן הגיע לדור שלך. בהצלחה גדולה
- 7.את מהממת בהצלחה שיחיו הקנאים לנצח ויצאו להם העיניים (ל"ת)מיכאל 29/01/2017 20:39הגב לתגובה זו
- 6.מצמוץ 29/01/2017 20:12הגב לתגובה זורק שתיזהר, מאחורי החיוכים של השותפים בגליקמן מסתתרים חבורה של בכיינים על אגו.
- 5.אופיר 29/01/2017 15:39הגב לתגובה זוהוא לא מבין בדיגיטל והיא לא בתוכן
- חמיצות יתר? משהו שפספסת בעצמך? (ל"ת)לימון 07/02/2019 13:48הגב לתגובה זו
- 4.אילאיל 29/01/2017 13:36הגב לתגובה זודור את אחת ויחידה, זכו בך ללא ספק!
- 3.מקסימה ומקצועית בהצלחה בכל! (ל"ת)מאור 29/01/2017 13:15הגב לתגובה זו
- 2.תותחית! ימותו הקנאים (ל"ת)מפרגן 29/01/2017 12:24הגב לתגובה זו
- 1.גיא א 29/01/2017 11:03הגב לתגובה זונכנסה למשרד טוב.. אגב, מרוב שהיא מעלה פוסטים בפייס, היא הייתה צריכה לעבוד במשרדים של מארק ברוטשילד...
- מישל 29/01/2017 13:22הגב לתגובה זושגיא עשה שם הכל! היא סהכ הגיעה לפגישות ודיקלמה. ובוטיק? א) היא לא מבינה בזה ב) זה שינמוך למה שעשתה עד היום.
- אורה הדר 29/01/2017 12:54הגב לתגובה זובהצלחה!
- יובל א 29/01/2017 12:39הגב לתגובה זואחת המוכשרות בלי שום ספק, חבל שאתה לא שולט בקנאה שלך.
- יוסי בניה 26/02/2017 16:18תמיד ידעתי שאת שייכת לעולם של הגדולים:) בהצלחה!!!

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?
רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ, אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.
הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול? יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים.
אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- האח הגדול שימשה מקפצה למשחקי השף. התוצאה: לא משהו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המספרים מאחורי האח הגדול
האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.

איך עדן חסון גדל מהכנסות קטנות למיליוני שקלים בשנה?
עדן חסון התחיל מהכנסות קטנות ביוטיוב והגיע למיליונים מהופעות וקמפיינים. בשנים האחרונות הוא נהיה אחד הזמרים הכי מצליחים בישראל איך זה קרה?
עדן חסון נולד לפני קצת יותר משלושים שנה בפרדס חנה־כרכור. הוא גדל בבית דתי צנוע, אבא נהג משאית ואמא גננת. המוזיקה תמיד הייתה חלק ממנו, אבל היא לא נראתה כמשהו שיכול להפוך למקצוע. רק אחרי הצבא הוא התחיל לשבת לכתוב ברצינות, לנגן, ולהקליט כמה שירים.
בשלב מסוים הוא החליט לנסות לפרוץ ולהוציא שיר החוצה ולראות מה יקרה. שיר אחד שהקליט לבד עלה ליוטיוב ותפס חזק, משהו יעצור אותי. מאותו רגע הקריירה התחילה לרוץ. עוד שירים יצאו, חלקם הפכו ללהיטים גדולים שהושמעו בלי הפסקה.
הוא מצא לעצמו סגנון ברור, שילוב של מזרחי עם פופ פשוט ונגיש, וזה דיבר להרבה אנשים. מילים ישירות, לחנים קליטים וקול ייחודי הפכו אותו לאחד הזמרים המושמעים ביותר.
חסון החל להופיע בפני קהלים גדולים יותר. ההופעות הראשונות היו במקומות קטנים, אך ככל שהפופולריות
שלו גדלה, הוא עבר לאולמות גדולים יותר. הכרטיסים לאירועים אלה נמכרו במהירות.
יחד עם הפופולריות הגיעו גם הכספים, ההערכות מצביעות על תמונה די ברורה, עדן חסון התחיל להרוויח בערך 1,200 דולר בחודש מיוטיוב בערוץ הראשוני שלו, סכום קטן יחסית. בשנים הראשונות לקריירה שלו, בסביבות 2017-2018, ההכנסות של עדן חסון מיוטיוב היו די צנועות, והוערכו בכ-1,200 דולר בחודש. זה היה סכום התחלתי שרמז על הפוטנציאל הכלכלי של המוזיקה שלו.
כמה שנים לאחר מכן, ב-2020-2021, כשמעמדו כאמן מוביל התבסס, המספרים קפצו משמעותית. ההערכות הן שהכנסותיו מערוץ היוטיוב שלו בלבד הגיעו לכ-9,200 דולר בחודש, שהם כ-110,000 דולר בשנה. באותה תקופה, גם האינסטגרם שלו הפך למקור הכנסה נוסף, עם הערכות של 5,600 עד 7,700 דולר בחודש מעסקאות עם מפרסמים, שהם כ-70,000 עד 90,000 דולר בשנה.
אך עיקר הכסף הגיע מהופעות חיות. החל מ-2022 ואילך, חסון החל להופיע באולמות גדולים ובאירועים מיוחדים, שם הסכומים היו גבוהים בהרבה. הופעה בודדת ביום העצמאות, למשל, הוערכה בכ-200,000 ש"ח. ההשתתפות שלו בפסטיגל הכניסה לו כ-1.4 מיליון ש"ח בסך הכל עבור כ-120 הופעות, שהם כ-11,000 ש"ח לכל הופעה.
בנוסף, הוא השתתף בקמפיינים פרסומיים גדולים כמו זה של ויזה, שהכניסו לו מאות אלפי שקלים נוספים.