דור אבנעים תוביל את מחלקת הבוטיק שתוקם תחת GNS
ב-7 השנים האחרונות אבנעים צמחה והפכה לשם מוכר בעולם הסושיאל והתוכן תחת סוכנות הפרסום בלינק של שגיא חמץ. כעת היא עוברת לגליקמן
PUBLICIS GNS Digital, זרוע הפרסום הדיגיטלית של משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס משיקה את GNS Boutique ללקוחות קטנים ובינוניים. את משרד הבוטיק תוביל דור אבנעים, שמצטרפת ל-GNS.
ב-7 השנים האחרונות אבנעים צמחה והפכה לשם מוכר בעולם הסושיאל והתוכן תחת סוכנות הפרסום בלינק של שגיא חמץ. לאחרונה נבחרה גם לאחד הטאלנטים המבטיחים בעולם הדיגיטלי בפרויקט 40under40 של אייס וארטימדיה.
במסגרת תפקידה בבלינק היא טיפלה בלקוחות מהמובילים בענף הפרסום והשיווק בישראל, כגון תנובה, אסם, שופרסל, פוקס, ג'ונסון, חוגלה קימבלרי, מטרנה, סוזוקי ועוד.
"אני שמחה ומתרגשת להצטרף לצוות של אנשים שהולך להיות מרתק לרוץ לצידם", אומרת אבנעים. "החיבור ביננו מגיע מזיהוי הצורך של עסקים בכל מנעד התקציבים לניהול מקצועי של המדיות השונות. בעידן בו תקציבים בינוניים וקטנים אמורים ויכולים לייצר תוצאות מדויקות ומדידות בפלטפורמות השונות, Gns boutique יהיה מקום שבו כל אותם לקוחות שתמיד חלמו ליהנות מכל העולמות - יוכלו למצוא בו בית".
רועי גפן, מנכ"ל GNS Digital ושותף בגליקמן שמיר סמסונוב | Publicis מסר: "העידן הדיגיטלי פתח הזדמנויות ממשיות למפרסמים כמעט בכל סדר גודל. היום אנחנו פותחים דלת חדשה במשרד לכל אותם מפרסמים שחשבו שאנחנו גדולים מידי בשבילם. אנחנו רוצים לאפשר ליותר חברות ומפרסמים ליהנות מכל הנכסים והמקצועיות של משרד מוביל בענף הפרסום, עם פתרון מותאם ללקוחות שזקוקים ליחס וליווי קצת יותר אישיים".
- 11.אורן נ. 01/02/2017 11:48הגב לתגובה זו3-6 חודשים והיא לא שם.
- מירב 19/06/2019 08:30הגב לתגובה זובינתיים עברו שנתיים
- 10.אודלשיק 30/01/2017 15:26הגב לתגובה זותמיד היתה גאון, מחוננת.
- 9.קרן 30/01/2017 08:22הגב לתגובה זואם יש מישהי שיכולה לקחת את הפרויטק הזה ולמנף אותו זאת דור. חסרות כמה אנשי דיגיטל ותוכן כמוה בשוק... בהצלחה
- 8.ד״ר 29/01/2017 22:15הגב לתגובה זודור, את הדור 4 של עולם התוכן ! התחלת כמו כולם בדור 1... רק חלק קטן הגיע לדור שלך. בהצלחה גדולה
- 7.את מהממת בהצלחה שיחיו הקנאים לנצח ויצאו להם העיניים (ל"ת)מיכאל 29/01/2017 20:39הגב לתגובה זו
- 6.מצמוץ 29/01/2017 20:12הגב לתגובה זורק שתיזהר, מאחורי החיוכים של השותפים בגליקמן מסתתרים חבורה של בכיינים על אגו.
- 5.אופיר 29/01/2017 15:39הגב לתגובה זוהוא לא מבין בדיגיטל והיא לא בתוכן
- חמיצות יתר? משהו שפספסת בעצמך? (ל"ת)לימון 07/02/2019 13:48הגב לתגובה זו
- 4.אילאיל 29/01/2017 13:36הגב לתגובה זודור את אחת ויחידה, זכו בך ללא ספק!
- 3.מקסימה ומקצועית בהצלחה בכל! (ל"ת)מאור 29/01/2017 13:15הגב לתגובה זו
- 2.תותחית! ימותו הקנאים (ל"ת)מפרגן 29/01/2017 12:24הגב לתגובה זו
- 1.גיא א 29/01/2017 11:03הגב לתגובה זונכנסה למשרד טוב.. אגב, מרוב שהיא מעלה פוסטים בפייס, היא הייתה צריכה לעבוד במשרדים של מארק ברוטשילד...
- מישל 29/01/2017 13:22הגב לתגובה זושגיא עשה שם הכל! היא סהכ הגיעה לפגישות ודיקלמה. ובוטיק? א) היא לא מבינה בזה ב) זה שינמוך למה שעשתה עד היום.
- אורה הדר 29/01/2017 12:54הגב לתגובה זובהצלחה!
- יובל א 29/01/2017 12:39הגב לתגובה זואחת המוכשרות בלי שום ספק, חבל שאתה לא שולט בקנאה שלך.
- יוסי בניה 26/02/2017 16:18תמיד ידעתי שאת שייכת לעולם של הגדולים:) בהצלחה!!!

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות, כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים.
חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה.
ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.