פוקס מאחורייך: אופנת "זברה" ממתגת מחדש ומתרחבת

במסגרת האסטרטגיה למתג מחדש את הרשת, יעוצבו הסניפים מחדש בהשקעה של מאות אלפי שקלים ויעלה קמפיין בהיקף של כ-700 אלף שקל באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן נתן
אפרת אדיר |

אופנת ZEBRA, המציעה הלבשה לכל המשפחה, ממתגת מחדש בהשקעה של מאות אלפי שקלים ויוצאת במסע פרסומי לאופנת החורף תחת המסר: "מחירים שחייבים לראות".

זהו הקמפיין השני של הרשת במסגרת תהליך מיתוגה מחדש כרשת אופנה ישראלית המספקת אופנה לכל המשפחה בחלל אחד ובמחירים נוחים לכל כיס. הפרסום יעלה בשלטי חוצות, עיתונות ארצית, אוטובוסים ובמדיה הדיגיטלית, בהיקף של כ-700 אלף שקל, באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן נתן.

במקביל יעוצבו מחדש 16 סניפי הרשת, הממוקמים בקניונים מובילים ובאזורים אסטרטגיים ברחבי הארץ. גם מותג הבית ZEZE יטופל במסגרת תהליך המיתוג. בשלב הבא, מתכננת הרשת התרחבות נוספת.

"מתוך הראייה האסטרטגית של הרשת המחבקת את כל המשפחה, החלטנו להשיק את "מבצע אמא", במסגרתו, אם הקונה במחלקת הילדים, תקבל כסף מתנה לקנייה במחלקת הנשים ותוכל תפנק גם את עצמה", מסביר פרדריק בלסן, מנהל הקריאייטיב בירקוני בן נתן.

"ב-ZEBRA אנו מספקים הלבשה מכף רגל ועד ראש. החנות פונה לקהל רחב של אנשים מבחינה סוציו-אקונומית וגם מהקטן עד הגדול בכל משפחה", מסביר אופיר ברכה, מנהל השיווק של רשת זברה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה