אופנת מאמ'ז משקיעה חצי מיליון שקל בקמפיין מקוון

הקמפיין מיועד לבני נוער, במטרה לעבות את מועדון הלקוחות הקיים, תוך שימוש בטיזרים המדברים בשפת הצעירים
אפרת אדיר |

רשת האופנה לצעירים MAM'Z, יוצאת השבוע בקמפיין טיזרים רחב באינטרנט, בעלות של חצי מיליון שקל. הקמפיין כולל: באנרים בצורות שונות של טיזרים, קמפיין וידיאו ויראלי, עמוד נחיתה ובלוג, ליצירת גיוס וקידום מאסיבי למועדון הלקוחות של הרשת.

הקמפיין עולה באופן ממוקד באתר הצעירים SHOX, באתר החברה ובאתרים נוספים המכוונים לבני נוער.

כל הטיזרים מובילים לעמוד נחיתה למילוי פרטים אישיים, המקנים גם מבצע: חברות ללא עלות במועדון הלקוחות של הרשת ופריט שלישי חינם.

לדברי אבי מלכה, בעלי רשת MAM'Z: "קהל היעד של המותג נע בין גילאי 15-27, הטיזרים באינטרנט יאפשרו להגדיל את קהל הלקוחות של החברה, ובנוסף יתנו פתח לגולשים קבועים ולגולשים חדשים כאחד, להיחשף למותג וליהנות מהמבצעים שמציעה הרשת דרך הטיזרים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה