לאחר המגזר החרדי: TGI למגזר הערבי יוצא לדרך
המדגם לא יכלול את ערביי מזרח ירושלים, מאחר ועיקרם נחשפים לתמהיל מדיה יעודי להם ושונה לחלוטין משאר המגזר
בישיבה שנערכה באיגוד חברות הפרסום אתמול (ב'), התקבלה החלטה לצאת בסקר TGI ערבי במדגם שיכלול 1,000 מרואיינים מגילאי 18 ומעלה.
מאיגוד חברות הפרסום נמסר, כי ייתכן וייערך עיבוי למדגם והוא יכיל גם נשאלים מגילאי 15 ומעלה. כמו כן, המדגם לא יכלול את ערביי מזרח ירושלים, מאחר ועיקרם נחשפים לתמהיל מדיה יעודי להם ושונה לחלוטין משאר המגזר.
הכלי החדש יאפשר לראשונה לבחון את העוצמה היחסית של המדיה הייעודית במגזר הערבי, תוך הצלבה עם מאפיינים דמוגראפיים ומאפייני סגנון חיים.
הצוות המייסד של TGI ערבי מורכב ממשרדים המתמחים במגזרים כמו McCann Cultures, טריו, מגזרים, אפק, מזאווי, ופובליסיס סקטורס.
אבי קורנס, מנכ"ל McCann Cultures אומר: "ה-TGI חשוב לעבודה מקצועית יותר ובסטנדרטים להם רגילים במגזר הכללי".
לאחרונה, הוחלט על הקמת מאגר מידע TGI גם למגזר החרדי.