כשתוכן שיווקי וקד"מ נפגשים: מקאן קונטנט ומומנטום מתמזגות
חברת התוכן השיווקי "מקאן קונטנט" וחברת הקד"מ החוויתי "מומנטום", מקבוצת מקאן אריקסון, מתמזגות לחברה אחת שתיקרא "mccann one", ותספק ללקוחותיה פתרונות תוכן חווייתי כולל, בכל נקודות המפגש עם הצרכן, בערוצי המדיה ובפעילות שטח.
את החברה הממוזגת ינהל מנכ"ל מקאן קונטנט, יובל לב. סמנכ"ל הקריאטיב של מומנטום, עידית זומר, מונתה למשנה למנכ"ל ואחראית על הפיתוח העסקי ב-mccann1.
תחום התוכן השיווקי מנוהל על-ידי יובל לב במקאן אריקסון מזה 5 שנים. לדברי לב, "מאז ומתמיד ראינו את פעילות השטח כחלק אינהרנטי מעולם התוכן השיווקי, ולהיפך. מבחינתי, מעולם לא היה דבר כזה ATL ו-BTL. רעיון גדול צריך לבוא לידי ביטוי בכל מקום בו הצרכן פוגש את המותג. תפקידנו הוא לספר את סיפור המותג באופן שנותן ערך לצרכן, ולחבר את המותג לחיים האמיתיים של הצרכן, באופן חוויתי, בכל נקודות המפגש, במדיה ובפעילות השטח". עידית זומר, (31), כיהנה ב-5 השנים האחרונות בתפקיד סמנכ"ל הקריאטיב של מומנטום וחלק מצוות הקריאטיב של מקאן אריקסון בתחום השיווק החוויתי. זומר יזמה והובילה את מהלך החומוס הירדני (ניהאד) של צבר, "נסקפה בכיכר" של נסטלה, ובנוסף אחראית על פיתוח קונספטים ייחודיים כמו "לאומי נוטע תקווה בצפון" שזכה לאחרונה בתחרות הקד"מ העולמית, פסטיבל "ניגובים" של צבר, "כספת המותגים" של קניון רמת אביב, "מרכזי ווליום" של סלקום ועוד.
לדברי זומר, "שיווק חוויתי מתחיל בשאלת המפגש עם הצרכן. רעיון שמצליח להניע 100,000 איש ויותר למפגש חוויתי עם המותג, יוצר אימפאקט אדיר ותרומה ברורה למעמד וניכסיות המותג. מאז ומתמיד ראיתי במומנטום הרבה יותר מסתם חברת קד"מ, והדבר בא לידי ביטוי בפתרונות שסיפקנו ללקוחותינו. אין שום סיבה שהלקוח יקבל רעיון ענק ויצטרך לעבוד מול ספקים שונים, ברמות איכות שונות, כדי למקסם את הרעיון לפעילות אחת הוליסטית מעל ומתחת לקו. מעכשיו פשוט נוכל לעשות את זה טוב יותר, וגדול יותר".
עוד במסגרת המיזוג בין 2 החברות, מנכ"ל מומנטום ב-4 השנים האחרונות, כרמית חורש, המכהנת גם כמנהלת בהנהלת קבוצת מקאן, תמשיך לסייע למקאן1, בפיתוח הקשרים העסקיים מול מומנטום העולמית. לב דיבר חשיבות תפקידה של כרמית במינוף החברה ואמר: "יש לנו הרבה עבודה לעשות ואנחנו רוצים אותה כאן לצדנו, עד שיימאס לה מאיתנו".