פורמדיה יטפל בתקציב הפרסום של חברת אוטוסרב

תקציב הפרסום השנתי יעמוד על 3 מיליון שקל
אפרת אדיר |

משרד הפרסום פורמדיה קיבל לידיו את הטיפול בתקציב הפרסום של חברת אוטוסרב. התקציב השנתי לפרסום יעמוד על 3 מיליון שקל.

חברת אוטוסרב משווקת פוליסת תיקונים מבית הפניקס ומכסה תקלות מכניות ברכב. בחברה שותפים הפניקס, קבוצת סולם בראשות לני רקנאטי, יהושע אגסי והחברה האמריקאית GPW&A המתמחה בתחום האחריות המורחבת.

מנכ"ל החברה, שמואל גאנדלמן, אמר כי "משרד הפרסום הוא פרטנר אסטרטגי חשוב במציאת פתרונות שיווקיים פרסומיים למוצר ייחודי בארץ של ביטוח אחריות מורחבת לרכב".

דני ליבוביץ, מנכ"ל משותף בפורמדיה, מוסר כי בימים אלה יעלה קמפיין אגרסיבי לחברה עם המסר: "רכב עם אחריות של אוטוסרב שווה יותר". לדבריו, הקמפיין שיכלול תשדירי רדיו בתחנות הרדיו הארציות והאזוריות, עיתונות, קמפיין אינטרנט ופעילות BTL, מציע כיסוי ביטוח תיקונים למערכות העיקריות של הרכב כמו: מנוע, תיבת הילוכים, סרנים, מערכת חשמל מרכזית, מערכת מיזוג אוויר, מערכת אספקת דלק, מערכת קירור המנוע, מערכת מתלים ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה