UPC תטמיע את ה-CRM 6 של אמדוקס אצל 12 מ' לקוחותיה
ענקית הביליניג אמדוקס, מודיעה היום (ג') על חתימת חוזה עם חברת UPC Broadband, ספקית הכבלים הגדולה באירופה, במסגרתו תטמיע UPC את מערכת CRM 6 עבור שרותי Triple-Play הכוללים: תקשורת נייחת, ניידת, אינטרנט וכבלים ליותר מ-12 מיליון מנויי החברה. בשלב הראשון תפרוס UPC את המערכת החדשה ברומניה ובשוויץ. היקף העסקה לא נמסר, אך הערכה היא שמדובר במיליוני דולרים.
יכולות ניהול הלקוחות וההזמנות המתקדמות של מערכת אמדוקס 6 CRM יסייעו ל-UPC לשפר ולייעל את מתן השירות ללקוחות, יפחיתו את זמני התגובה ללקוחות, יהפכו את תהליך ההזמנות לקצר ויעיל יותר ויקצרו את משך הזמן בהשקת שירותים חדשים. "בעזרת פתרון ה-CRM 6 של אמדוקס, אנו נספק מערכת גמישה ומשולבת בעלת פונקציונליות גבוהה אשר מהווה עבורנו את הדרך הטובה ביותר להשקת שירותי Triple Play ברחבי אירופה עם העלויות והדרישות הנחוצים לעסקינו, אמר מהרדאד מאנסורפור, מנהל המידע הראשי של UPC. "בחרנו באמדוקס, שותפתנו בשש השנים האחרונות, בזכות חזונה וגישתה לשירות לקוחות וכן בשל ניסיונה הרב בתחום התקשורת והכבלים".
מייקל מת'יוס, מנהל שיווק ראשי באמדוקס, הוסיף, " ארגונים המציבים את הלקוח במרכז הם אלה שינצחו בשוק הכבלים התחרותי של אירופה. בחירתה של UPC באמדוקס תסייע לה להתייעל, לשמר ולפתח את מאגר המנויים שלה באספקתה שירותי Triple – Play ללקוחות".
בין לקוחותיה של אמדוקס בתחום ה-CRM נמנית טלקום אוסטריה שנעזרה במערכת אחרת של החברה שהוקמה בשיתוף עם אלקטל וצפויה לשפר את יכולות האינטגרציה וניהול הזמנת שירותים ממוחשבים.