שטראוס תשקיע הקיץ 6 מיליון שקל ב"קרמיסימו"
החברה מסרה, כי נתח שוק של המותג נאמד בכ-53% על פי סקר נילסן מאפריל 2006
רונן זהר, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס (שטראוס-עלית ), הודיע היום על מהלך אסטרטגי רחב היקף תחת מותג הגלידה קרמיסימו הנאמד בהשקעה של כ – 6 מיליון שקל. החברה מסרה, כי נתח שוק של המותג נאמד בכ-53% על פי סקר נילסן מאפריל 2006.
המהלך כולל השקת 2 סדרות חדשות: הראשונה, בטעמים מיוחדים במהדורה מוגבלת והשנייה, סדרת מוצרים מופחתי שומן. בנוסף, יושקו אריזות חדשות וקמפיין פרסום שיעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.
החברה דיווחה, כי מחקר נכסיות המותג שערכה עבורה חברת מרקט ווטש בנובמבר 2005 גילה, כי "ערכים הקשורים במוניטין של המוצר והיצרן הם בעלי חשיבות גבוהה לצרכנים. יצירת מגוון מוצרים מתחלף במקרר מספקת את יצר ההתנסות וחיפוש החדשנות של הצרכנים", אמרו בשטראוס-עלית. בחברה צופים, כי סדרת הטעמים המיוחדים תגדיל את מכירות כלל הקטגוריה בכ-12%.