מדור חדש בביז מדיה | "בקטנה": מה שקורה בעולם היח"צ
חברת הייעוץ התקשורתי מקסימדיה נבחרה לייצג את מותג הבישום Carine Roitfeld של עורכת ווג צרפת, קארין רויטפלד. המותג, שהושק בעולם בקמפיין פרובוקטיבי, יושק בישראל במהלך החודש הקרוב.
הסדרה החדשה תושק בישראל באמצעות פעילות תקשורתית רחבה בניהול מחלקת יחסי הציבור, לצד פעילות משפיענים שנבחרו בהתאמה לאופי המותג, מהלך אותו תנהל מחלקת הניו-מדיה.
***
במהלך ועידת הקניונים ורשתות המסחר בישראל, הודיעו רינה טל, מנכ"לית קניון עזריאלי איילון וצביקה רוזנטל, מנכ"ל עזריאלי מודיעין, כי עו"ד שיר הספרי תהיה פרזנטורית של ענף העסקים והנדל"ן של הקניונים. הספרי היא ממתגת ערים ונדל"ן האמונה על מיתוג ופרזנטציה של עשרות פרויקטים עסקיים ונדל"ניים בישראל.
- מנכ"ל איילון: "התשואות על ההון מצדיקות את התמחור בביטוח"
- איילון יהיה חסום הלילה - איפה ובאיזה שעות?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין צביקה רוזנטל עם עו"ד שיר הספרי (צילום: יח"צ לימור כרסנטי)
.
***
.
משרד יחסי הציבור שגב מדיה יתחיל לייצג את המאמנת האישית אנה אמיר. המשרד יעניק לה שירותי ייעוץ תקשורת ויחסי ציבור. אמיר היא מאמנת אישית מוסמכת בריאות מטעם תות תקשורת שהקים ומנהל אלון גל. היא פעילה ציבורית למען מטופלות כאב, ובין היתר הקימה והובילה את פרויקט העלאת המודעות בחדרי המיון בארץ.
אמיר מאמנת מטופלות כיצד לנהל את החיים לצד הכאב, משמשת כמוקד תמיכה לנשים המתמודדות עם המחלה או לפני אבחון, אוזן קשבת לבני משפחה מטפלים ומסייעת לתווך בין החולות לגורמים רפואיים מקצועיים מהתחום. כיום מנהלת אמיר קהילת למטופלות כאב הנובע ממחלות כרוניות שונות, כולל ptsd וחרדות.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.