איסוזו ISUZU
צילום: אתר איסוזו
פרסום ראשון

תיכנס כבר לקבינה, וניסע: תקציב ISUZU משאיות לחברון זלצמן

לאחר פגישות עם משרדי פרסום, היבואנית בחרה בחברון זלצמן לאחר שטופלה ע"י פיגמנט. תקציב הפרסום הריאלי שלה עומד על 6 מיליון ש', ועפ"י הערכות נתח נכבד מופנה לדיגיטל
אלכסנדר כץ | (2)
נושאים בכתבה ISUZU חברון זלצמן

תקציב הפרסום של יוניברסל משאיות ישראל UTI עובר למשרד חברון זלצמן - כך נודע לאייס. יוניברסל משאיות ישראל UT משווקת את האוטובוסים והמשאיות של המותג איסוזו בישראל. 

איסוזו היא יצרנית המשאיות הגדולה ביפן ואחת הגדולות בעולם, ובישראל נחשבת למובילה בקטגורייה. ל-UTI מערך שירות עם יותר מ-20 מרכזי שירות ברחבי הארץ ובקרוב יושק מרכז לוגיסטי חדש באזור התעשייה מעוין שורק.

עד כה טופל התקציב על ידי משרד פיגמנט. היבואנית קיימה בתקופה האחרונה פגישות עם מספר משרדי פרסום ובחרה בחברון זלצמן, שבעולם ההיסעים והרכב מטפל גם בקבוצת באדג'ט. תקציב הפרסום למשאיות והאוטובוסים של איסוזו עמד בשנה האחרונה על כ-6 מיליון שקלים במחיר ריאלי על פי נתוני יפעת בקרת פרסום. על פי הערכות חלק נכבד מהתקציב מופנה לפעילות דיגיטלית. 

מנהל שיווק יוניברסל משאיות ישראל רועי בר-חן, אישר את הפרטים ומסר: "״עולם השיווק בתחום שלנו עובר מהפכה בשנים האחרונות והפעילות ברובה עוברת להיות דיגיטלית ומתוחכמת יותר ויותר. אנחנו שואפים להמשיך והוביל את הענף בכל התחומים. כחלק מההיערכות ומהיעדים שלנו ל-2018, אנחנו שמחים שבחרנו באנשים של חברון זלצמן להיות השותפים שלנו לדרך".

 

דודי חברון, מנכ"ל-שותף בחברון זלצמן, אמר: "אנחנו נרגשים לקבל למשפחה שלנו את המותג המוביל - איסוזו משאיות ואוטובוסים, ולשתף פעולה עם צוות השיווק המוכשר שלו".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    משרד של אלופים - מאוד גאה בכם (ל"ת)
    יהודה 19/12/2017 09:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    משרד מעולה. בהצלחה! (ל"ת)
    אהוד 18/12/2017 21:48
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.