באדג'ט. סניף ראשי ומרכז לוגיסטי איירפורט סיטי
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

באדג'ט מבאדג'ט: חברון זלצמן זכה בתקציב הקבוצה בישראל

משרד הפרסום האחרון שטיפל בתקציב המותג היה דובצקי זקס אוברוצקי. בשנה החולפת עמד התקציב על כ-6 מיליון שקלים במחירים ריאליים
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן פותח את השנה החדשה עם זכייה בתקציב הפרסום של קבוצת באדג'ט - כך נודע לאייס. בתום מכרז עליו התמודדו כמה משרדים, זכה המשרד ויטפל במותג הבינ"ל שכולל פעילות מסחרית בתחומי רכב יד ראשונה, ליסינג, תיירות ותעופה. 

משרד הפרסום האחרון שטיפל בתקציב המותג היה דובצקי זקס אוברוצקי. בשנה החולפת עמד התקציב על כ-6 מיליון שקלים, במחירים ריאליים. באדג׳ט ישראל מונה 22 סניפים ברחבי הארץ, מעפולה ועד אילת, כולל סניף נמל התעופה הפעיל 24 שעות ביממה. בחודשיים האחרונים, הקימה החברה שני סניפים חדשים בראשון-לציון ובאשדוד, בהשקעה של למעלה מ-20 מיליון שקלים. 

"שיאים חדשים". גבי זלצמן ודודי חברון

מנהל אגף שיווק ותיירות בחברת באדג'ט, יוסי דדוש, אמר כי "חברת באדג'ט מודעת כל העת לטרנדים החדשים בעולם הרכב והתיירות, אשר משתנה ומתפתח רבות בשנים האחרונות, ומתאימה את עצמה למגמות החמות בשוק. כחלק מהתפיסה של חברת באדג'ט העולמית, באדג'ט ישראל שואפת להמשיך ולהוביל בתחומה, ותוך היערכות זו אני שמחים שבחרנו במשרד חברון זלצמן להיות שותפינו לדרך".

דודי חברון, מנכ"ל-שותף בחברון זלצמן, אמר: "לכבוד הוא לנו לעבוד עם מותג מוביל עולמי כמו באדג׳ט, ועם צוות המנהלים המוכשר שלו. אני מבקש להודות למוני בר, מנכ״ל ובעלים של באדג׳ט ישראל ואנשי ההנהלה שמצאו אותנו ראויים. אנחנו נעשה הכל כדי להצדיק את הבחירה בנו ולהוביל את באדג׳ט לשיאים חדשים".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    שמילקה 13/10/2016 21:08
    הגב לתגובה זו
    תקציב פח, ריטיינר של 2000 שקל, אפס מדיה, בארטרים לכל קמפיין. ובשביל כל הטוב הזה יעבדו קריאייטיב וסטודיו ותקציבאיות לתוך לילות...
  • 2.
    רק שיחליפו את נתי רביץ בבקשה (ל"ת)
    עדי 13/10/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רועי 13/10/2016 15:46
    הגב לתגובה זו
    סחתיין ובהצלחה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.