באדג'ט מבאדג'ט: חברון זלצמן זכה בתקציב הקבוצה בישראל
משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן פותח את השנה החדשה עם זכייה בתקציב הפרסום של קבוצת באדג'ט - כך נודע לאייס. בתום מכרז עליו התמודדו כמה משרדים, זכה המשרד ויטפל במותג הבינ"ל שכולל פעילות מסחרית בתחומי רכב יד ראשונה, ליסינג, תיירות ותעופה.
משרד הפרסום האחרון שטיפל בתקציב המותג היה דובצקי זקס אוברוצקי. בשנה החולפת עמד התקציב על כ-6 מיליון שקלים, במחירים ריאליים. באדג׳ט ישראל מונה 22 סניפים ברחבי הארץ, מעפולה ועד אילת, כולל סניף נמל התעופה הפעיל 24 שעות ביממה. בחודשיים האחרונים, הקימה החברה שני סניפים חדשים בראשון-לציון ובאשדוד, בהשקעה של למעלה מ-20 מיליון שקלים.
"שיאים חדשים". גבי זלצמן ודודי חברון
מנהל אגף שיווק ותיירות בחברת באדג'ט, יוסי דדוש, אמר כי "חברת באדג'ט מודעת כל העת לטרנדים החדשים בעולם הרכב והתיירות, אשר משתנה ומתפתח רבות בשנים האחרונות, ומתאימה את עצמה למגמות החמות בשוק. כחלק מהתפיסה של חברת באדג'ט העולמית, באדג'ט ישראל שואפת להמשיך ולהוביל בתחומה, ותוך היערכות זו אני שמחים שבחרנו במשרד חברון זלצמן להיות שותפינו לדרך".
דודי חברון, מנכ"ל-שותף בחברון זלצמן, אמר: "לכבוד הוא לנו לעבוד עם מותג מוביל עולמי כמו באדג׳ט, ועם צוות המנהלים המוכשר שלו. אני מבקש להודות למוני בר, מנכ״ל ובעלים של באדג׳ט ישראל ואנשי ההנהלה שמצאו אותנו ראויים. אנחנו נעשה הכל כדי להצדיק את הבחירה בנו ולהוביל את באדג׳ט לשיאים חדשים".
- 3.שמילקה 13/10/2016 21:08הגב לתגובה זותקציב פח, ריטיינר של 2000 שקל, אפס מדיה, בארטרים לכל קמפיין. ובשביל כל הטוב הזה יעבדו קריאייטיב וסטודיו ותקציבאיות לתוך לילות...
- 2.רק שיחליפו את נתי רביץ בבקשה (ל"ת)עדי 13/10/2016 17:42הגב לתגובה זו
- 1.רועי 13/10/2016 15:46הגב לתגובה זוסחתיין ובהצלחה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
