באדג'ט מבאדג'ט: חברון זלצמן זכה בתקציב הקבוצה בישראל
משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן פותח את השנה החדשה עם זכייה בתקציב הפרסום של קבוצת באדג'ט - כך נודע לאייס. בתום מכרז עליו התמודדו כמה משרדים, זכה המשרד ויטפל במותג הבינ"ל שכולל פעילות מסחרית בתחומי רכב יד ראשונה, ליסינג, תיירות ותעופה.
משרד הפרסום האחרון שטיפל בתקציב המותג היה דובצקי זקס אוברוצקי. בשנה החולפת עמד התקציב על כ-6 מיליון שקלים, במחירים ריאליים. באדג׳ט ישראל מונה 22 סניפים ברחבי הארץ, מעפולה ועד אילת, כולל סניף נמל התעופה הפעיל 24 שעות ביממה. בחודשיים האחרונים, הקימה החברה שני סניפים חדשים בראשון-לציון ובאשדוד, בהשקעה של למעלה מ-20 מיליון שקלים.
"שיאים חדשים". גבי זלצמן ודודי חברון
מנהל אגף שיווק ותיירות בחברת באדג'ט, יוסי דדוש, אמר כי "חברת באדג'ט מודעת כל העת לטרנדים החדשים בעולם הרכב והתיירות, אשר משתנה ומתפתח רבות בשנים האחרונות, ומתאימה את עצמה למגמות החמות בשוק. כחלק מהתפיסה של חברת באדג'ט העולמית, באדג'ט ישראל שואפת להמשיך ולהוביל בתחומה, ותוך היערכות זו אני שמחים שבחרנו במשרד חברון זלצמן להיות שותפינו לדרך".
דודי חברון, מנכ"ל-שותף בחברון זלצמן, אמר: "לכבוד הוא לנו לעבוד עם מותג מוביל עולמי כמו באדג׳ט, ועם צוות המנהלים המוכשר שלו. אני מבקש להודות למוני בר, מנכ״ל ובעלים של באדג׳ט ישראל ואנשי ההנהלה שמצאו אותנו ראויים. אנחנו נעשה הכל כדי להצדיק את הבחירה בנו ולהוביל את באדג׳ט לשיאים חדשים".
- 3.שמילקה 13/10/2016 21:08הגב לתגובה זותקציב פח, ריטיינר של 2000 שקל, אפס מדיה, בארטרים לכל קמפיין. ובשביל כל הטוב הזה יעבדו קריאייטיב וסטודיו ותקציבאיות לתוך לילות...
- 2.רק שיחליפו את נתי רביץ בבקשה (ל"ת)עדי 13/10/2016 17:42הגב לתגובה זו
- 1.רועי 13/10/2016 15:46הגב לתגובה זוסחתיין ובהצלחה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
