תחרות הפרסום Cresta: פיינליסט באמביינט לחברת התוכן השיווקי C

לאחר שהופיעה בגמר תחרויות היורובסט וה-EPICA, בהן גם זכתה, ממשיכה C לתחרות פרסום נוספת עם מהלך התוכן THE MOMumentaries ל-P&G
משה בנימין | (1)
נושאים בכתבה C Cresta EPICA

פרס נוסף יעשה את דרכו למדף הגביעים? חברת התוכן השיווקי C שהפתיעה בשנה שעברה עם העפלה ל-2 שלבי גמר בתחרות היורובסט וה-EPICA מהן אף שבה עם פרסי ארד וכסף (בהתאמה) רושמת הישג נוסף עם פיינליסט בתחרות הפרסום Cresta.

תחרות הפרסום Cresta נערכת מאז 1993 והשנה מציינת 21 לקיומה. השנה העפילו לשלב הגמר 273 עבודות, פחות מ-7% מסך העבודות שהוגשו. לא פחות מ-51 מדינות התמודדו אך רק 33 מתוכן יזכו להופיע בגמר. מעל ל-100 אנשי קריאייטיב שפטו בשלב השיפוט המקדים שנערך בחודשים יוני ויולי. השיפוט בקטגוריות סרטי הטלוויזיה/קולנוע/אונליין, אינטגרייטד, עיתונות/פרינט, חוצות, אמביינט, רדיו, עיצוב, פרומו, מיומנות ביצוע ודיירקט התקיימו בביירות, ברלין, בודפשט, קאראקס, אוסלו, פראג, סאו פאולו וטוקיו. במקביל, הורכב צוות שיפוט ייעודי לקטגוריית האינטראקטיב.

בשלב הבא של התחרות, הפיינלסטיים ייבחנו על ידי צוות השופטים הבכיר (בו נכלל גם גדעון עמיחי) שכולל 76 אושיות קריאייטיב, קולנוע, עיצוב ואינטראקטיב מ-45 מדיניות. ההכרזה על הזוכים תתקיים ב-21 באוקטובר 2013.

מהלך התוכן השיווקי של C וקופרמן הפקות

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מהלך אדיר! (ל"ת)
    מתחרה 24/07/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.