פייסבוק זה לא פרינט: עוזי וייל חוזר לעיתונות המודפסת - יכתוב טור ב'בלייזר'
עוזי וייל חוזר לעיתונות מודפסת, והחל מהחודש הוא יפרסם טור אישי במגזין 'בלייזר'. הטור החדש, 'הכפולה האמצעית', הוא הומאז' למדור שפרסם שנים בעיתון 'העיר' - 'השער האחורי'. גיליון ינואר של 'בלייזר' ייצא לדוכנים ויעלה באייפד ביום חמישי.
וייל כתב את 'השער האחורי' עד שנת 2000, ומאז לא פרסם דבר בעיתונות המודפסת. באותה תקופה כתב ל'החמישיה הקאמרית' ואת הגרסה הישראלית ל'המשרד' של yes. בין לבין פעיל וייל בפייסבוק ומפרסם פוסטים רבים - על דמויות מיתולוגיות פרי יצירתו - שזוכים לתגובות ללייקים רבים.
עורך 'בלייזר' ליאור נעמן, מסר כי "עוזי וייל הוא אחת הסיבות המרכזיות לכך שנכנסתי לעיתונות. גדלתי על ברכי ההומור חסר המעצורים של 'השער האחורי' שהוא כתב, ושכדי להגיע אליו היה צריך לעבור דרך מפלצות מקלדת ועט כמו עלי מוהר ודודו גבע עליהם השלום, וארי פולמן שיזכה לחיים ארוכים.
- 1.אפרת ניצן, בת 6 01/01/2013 14:10הגב לתגובה זושאחדש את המנוי לבלייזר? כל הכבוד לעיתון, שהתדרדר בשנים האחרונות והפך לעיתון חיילים. נקווה שזה יכניס לו קצת חמצן ובכל מקרה, עוזי חוזר, איזה כיף! והערה לאייס - אם כבר אתם כותבים ש"באותה תקופה" הוא כתב לחמישיה ואת "המשרד" מן הראוי היה להזכיר גם את "הרצועה" תוכנית גאונית שלקחה את השער האחורי למסך עם דמויות מיתולוגיות כמו קפטן סלומוניקו (השלישי!) והמרגל אבי ניר. עוזי וייל כותב בחסד ואין כמותו. מחכה בכיליון עיניים לטור!
- עוד שמאלני יללה (ל"ת)מוטי 02/01/2013 23:17הגב לתגובה זו
- קאסוטו 01/01/2013 15:54הגב לתגובה זוגאים בך עוזי על הבחירה האידיאולגית.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
