עלית באוויר עם 2 קמפיינים שונים: הפרה והקפה - וזה עובד?
שורה תחתונה: עלית מצליחה לעבוד יפה עם שני מותגים בעלי ערך נוסטלגי, שוקולד פרה וקפה נמס, כאשר את האחד היא מטיסה לכל העולם ואת האחר היא מקרקעת בארץ.
2 פרסומות של עלית נמצאות כעת באוויר. קפה עלית ושוקולד פרה. שני המותגים הם נכסי צאן ברזל. שניהם מאד ישראליים וברור לחלוטין שבניתוח הבעיות וההזדמנויות בבית שטראוס עלית, הישראליות היא גם נכס אך גם נטל. גם לפרה וגם לקפה נמס התחרות האמיתית מגיעה ממותגי חו"ל. עלית מאלתרת באופן מעניין עם כל אחד מהם כדי להגיד לנו שזה הדבר האמיתי.
הקמפיין של קפה עלית ממשיך קו בן עשרות רבים של שנים שאפשר לקרוא לו "העם החליט קפה עלית". גם כאשר לעם היו פחות אפשרויות בחירה, הרבה לפני שמותגי חו"ל כמו ג'ייקובס ונסטלה נכנסו לשוק ואפילו הרבה לפני האפיזודה הקצרה של "קפה אסם", פרגנה עלית לצרכניה כאילו הבחירה בידיהם, והבחירה היא קפה עלית.
לאחרונה אפשר היה להיחשף לפרסומות יותר או פחות טובות בטלוויזיה שהמחיזו את רעיון הבחירה בעלית. בשני הסרטונים - סרטון הבחור בבית הקפה וסרטון הבחור שמתארח אצל משפחת חברתו העשירה - הבחירה בקפה עלית נעשתה כנגד הסחף לשתות קפה מתקדם. הקפה ה'מתקדם' הוצג באורח פלצני, כאשר קפה עלית שומר על מקומו כדבר האמיתי, המקורי והאותנטי עבור הישראלי. בשני הסרטונים העלילה היא על קונפליקט בין הימאסותה של הפרובינציאליות "קפה נמס עלית? מי שותה קפה נמס עלית?" לבין הוויה זייפנית שמתרחקת מהזהות האמיתית "מקיאטו, אספרסו, לאטה". הפואנטה בשני הסרטונים מראה כיצד יותר ויותר אנשים שנראים כאילו הם שותי - מקיאטו מסתברים כשותי קפה נמס עלית.
- 6.זמירה ריימונד 08/12/2012 21:24הגב לתגובה זומעונינת לדעת אם הפרסום נמשך בשלטי חוצות לקפה עלית. תודה 054-6337850
- 5.שני קמפיינים מביכים למוצרים מלאי נשמה (ל"ת)ללא 04/12/2012 21:47הגב לתגובה זו
- 4.נעמי 03/12/2012 09:54הגב לתגובה זוהעיקר עושים לי סרט פרסומת, כאשר המוצר לא טוב גם הפרסומת לא תעזור. חבל על הכסף, תשקיעו במוצרים יותר איכותיים ולא לשמר את המוצר העלוב הזה עם הפרה המיתולוגית של עלית.
- 3.ברכה 02/12/2012 14:15הגב לתגובה זוהקמפיין נראה כאילו הלכו וחיפשו מתחת לאדמה מי שותה קפה נמס עלית, ושומו שמים אפילו מצאו איזה 20 איש. חוץ מזה לשים אנשים "רגילים"על שלטים זה מיושן
- 2.צחי 02/12/2012 12:36הגב לתגובה זולא מבין איך את חושבת שהקמפיין של שוקולד פרה אמין. זה קמפיין מגוחך, שמזכיר לנו כל פעם כמה המוצרים שלנו נחותים וכמה החברות הגדולות חושבות שאנחנו הצרכנים חבורה של מתלהבים מחו"ל כאילו הדיל הבא להכל כלול במלטה לא מעבר לפינה. אם שוקולד פרה רוצים להיות גדולים הם צריכים לחשוב בגדול - ליצור קמפיין חוויתי עם אווירה בינלאומית ולא להציק לישראלים "אקראיים" בחו"ל... זה לא הצליח בקמפיין הקודם (שהם תפסו מטיילים בחו"ל) והפעם זה נראה עוד אפילו פחות אמין.
- שוקולטייר 02/12/2012 23:27הגב לתגובה זותראה את המייקינג אוף באינטרנט
- 1.רוברטו מלווה ילדים 02/12/2012 12:33הגב לתגובה זוכן עטרה, ממש בטעות הגיעו הישראלים לשף השוקולד בפריס, ממש.