גל אוחובסקי
צילום: בוצ'צ'ו

אוחובסקי השובב: אולץ להתנצל על התנהגותו כלפי יו"ר 'אם תרצו' בראיון

במסגרת התכנית 'מה אתם אומרים', שכללה שיחה על השחקן הערבי מוחמד בכרי, כינה אוחובסקי את היו"ר, רונן שובל, בשמות, חרץ לו לשון והפנה אליו גב
דפנה פלס | (13)

גל אוחובסקי אולץ להתנצל על התנהגות בשידור בעקבות עשרות תלונות נגדו - כך נודע לאייס. התלונות האמורות הגיעו אל לשכת נציב פניות הציבור ברשות השניה, דוד רגב, בעקבות התנהגותו של אוחובסקי בתכנית הראיונות 'מה אתם אומרים'.

הכל התחיל בסוף החודש שעבר, במהלך אחד משידוריה של התוכנית, שאותה אוחובסקי מנחה יחד אלירז שדה. במסגרת השידור ראיינו השניים את יו"ר 'אם תרצו', רונן שובל, ושאלו אותו על התנגדות התנועה להשתתפותו של מוחמד בכרי, יוצר הסרט 'ג'נין ג'נין', בהצגה במועדון צוותא בתל-אביב.

במהלך הראיון, שבו השתתף גם בכרי עצמו, השתלח אוחובסקי בשובל, קרא לו 'גזען' ו'מפלצת' ואף השווה את דבריו לאמירות שהועלו על ידי הגרמנים בתחילת שנות ה-30, כולל 'קריצה' לתקופת הנאציזם. לבסוף, בזמן ששובל דיבר, אוחובסקי חרץ לשון לעברו ואחר כך אף סובב את גבו בהפגנתיות

בעקבות ההתנהגות המתוארת הגיעו אל הרשות השניה תלונות רבות בעניין. עם תחילת הבירור פנה הנציב רגב לזכיינית קשת, שמשדרת את התכנית, תוך דרישה שאוחובסקי יתנצל על התנהגותו במהלך הראיון . עם זאת, רגב דאג למסור כי אוחובסקי לא נדרש להתנצל על הבעת דעותיו אלא על דרך התנהגותו כלפי המרואיין.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    א 15/02/2012 18:13
    הגב לתגובה זו
    כאשר הוחרמו תושבי אריאל מהצגות תרבות בעירם, השמאל הדו פרצופי היה בעד, אבל כאשר יש אמירה כנגד אויבינו - פתאום זו גזענות. בושה.
  • 11.
    גיל 14/02/2012 00:07
    הגב לתגובה זו
    הוא ענתיקה משמים,מפיל תרדמה בערוץ שמחייב חיות.פעם מרגול עשתה עבורו את העבודה.בלעדיה הוא גורם לצניחת עפעפיים ממש כמו מראהו המשעמם להפליא.מה נותר לאוחובסקי להיות רלוונטי,לקלל בשידור חי ולהתיצב לצד לאומן ערבי אנטי ישראלי.
  • 10.
    הגיע הזמן לפטר אותו מהתורמות שיחזור לבועה שלו (ל"ת)
    סתם אזרח 13/02/2012 23:39
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אפס יהיר אוחצובסקי (ל"ת)
    חמי 13/02/2012 23:37
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    פוקסיה 13/02/2012 15:28
    הגב לתגובה זו
    יושב באולפן וצועק למרואיין "זו התוכנית שלי" חמוד לכל אחד יש תחליף.....חצוף ויהיר
  • 7.
    מעניין שכשאיש שמאל מסית אז זה "שובבות" (ל"ת)
    מעניין 13/02/2012 14:32
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    גלינה אוחבסקי 13/02/2012 13:08
    הגב לתגובה זו
    הוא משחק אותה נאור ובכלל מבין גדולץ אבל הוא כמראיין (עאלק) לא ידע לתת להתבטא כי אותו "אשכנזי" כדבריו לא תואם את דיעותיו
  • 5.
    גל הוא איש קטן על במה גדולה (ל"ת)
    טומי 13/02/2012 11:12
    הגב לתגובה זו
  • רק רואת את הגל הזה ישר מעביר (ל"ת)
    צצצצצ 13/02/2012 23:38
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שי 13/02/2012 09:57
    הגב לתגובה זו
    כל מי שלא טוען כמותם מסכן את הדמוקרטיה, צא ולמד (ולא על משאית של כוכב נולד) במי תומך עמך ישראל. באנשים הזויים וחובבי אויבנו או בפייגלינים כפי שאתה מטיח כאילו היו קללה
  • 3.
    יובל 13/02/2012 03:31
    הגב לתגובה זו
    טיפש מטופש, לא פחות ולא יותר. מתנהג כמו ילד בגן במהלך ראיון. מבייש את המקצוע כשאנשים כמוהו מסתננים בין הסדקים. מר אוחובסקי, רד, רד מעל מסך הטלוויזיה שלי.
  • 2.
    א 13/02/2012 00:01
    הגב לתגובה זו
    עם הסרט השקרי והמגוחך שלו הוא המסוכן לדמוקרטיה הישראלית. חבל שאוחובסקי לא מבין זאת. יום יבוא ויבין
  • 1.
    אתי 12/02/2012 20:40
    הגב לתגובה זו
    וההתלהמות שהוא הפגין. תופעה שחוזרת על עצמה בקרב רבים מאחינו הנאורים שמסוגלים לגלות נאורות כל עוד חושבים כמוהם. הוא צריך להתבייש, התנהגותו הייתה ראשית לא אנושית ושנית לא מקצועית ולא אנושית. אנשים כמוהו מסכנים את חופש הביטוי ואת הדמוקרטיה לא פחות ממה שהוא חושב שאם תרצו היא סכנה לדמוקרטיה.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.87%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.87%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״