אוחובסקי השובב: אולץ להתנצל על התנהגותו כלפי יו"ר 'אם תרצו' בראיון
גל אוחובסקי אולץ להתנצל על התנהגות בשידור בעקבות עשרות תלונות נגדו - כך נודע לאייס. התלונות האמורות הגיעו אל לשכת נציב פניות הציבור ברשות השניה, דוד רגב, בעקבות התנהגותו של אוחובסקי בתכנית הראיונות 'מה אתם אומרים'.
הכל התחיל בסוף החודש שעבר, במהלך אחד משידוריה של התוכנית, שאותה אוחובסקי מנחה יחד אלירז שדה. במסגרת השידור ראיינו השניים את יו"ר 'אם תרצו', רונן שובל, ושאלו אותו על התנגדות התנועה להשתתפותו של מוחמד בכרי, יוצר הסרט 'ג'נין ג'נין', בהצגה במועדון צוותא בתל-אביב.
במהלך הראיון, שבו השתתף גם בכרי עצמו, השתלח אוחובסקי בשובל, קרא לו 'גזען' ו'מפלצת' ואף השווה את דבריו לאמירות שהועלו על ידי הגרמנים בתחילת שנות ה-30, כולל 'קריצה' לתקופת הנאציזם. לבסוף, בזמן ששובל דיבר, אוחובסקי חרץ לשון לעברו ואחר כך אף סובב את גבו בהפגנתיות
בעקבות ההתנהגות המתוארת הגיעו אל הרשות השניה תלונות רבות בעניין. עם תחילת הבירור פנה הנציב רגב לזכיינית קשת, שמשדרת את התכנית, תוך דרישה שאוחובסקי יתנצל על התנהגותו במהלך הראיון . עם זאת, רגב דאג למסור כי אוחובסקי לא נדרש להתנצל על הבעת דעותיו אלא על דרך התנהגותו כלפי המרואיין.
- 12.א 15/02/2012 18:13הגב לתגובה זוכאשר הוחרמו תושבי אריאל מהצגות תרבות בעירם, השמאל הדו פרצופי היה בעד, אבל כאשר יש אמירה כנגד אויבינו - פתאום זו גזענות. בושה.
- 11.גיל 14/02/2012 00:07הגב לתגובה זוהוא ענתיקה משמים,מפיל תרדמה בערוץ שמחייב חיות.פעם מרגול עשתה עבורו את העבודה.בלעדיה הוא גורם לצניחת עפעפיים ממש כמו מראהו המשעמם להפליא.מה נותר לאוחובסקי להיות רלוונטי,לקלל בשידור חי ולהתיצב לצד לאומן ערבי אנטי ישראלי.
- 10.הגיע הזמן לפטר אותו מהתורמות שיחזור לבועה שלו (ל"ת)סתם אזרח 13/02/2012 23:39הגב לתגובה זו
- 9.אפס יהיר אוחצובסקי (ל"ת)חמי 13/02/2012 23:37הגב לתגובה זו
- 8.פוקסיה 13/02/2012 15:28הגב לתגובה זויושב באולפן וצועק למרואיין "זו התוכנית שלי" חמוד לכל אחד יש תחליף.....חצוף ויהיר
- 7.מעניין שכשאיש שמאל מסית אז זה "שובבות" (ל"ת)מעניין 13/02/2012 14:32הגב לתגובה זו
- 6.גלינה אוחבסקי 13/02/2012 13:08הגב לתגובה זוהוא משחק אותה נאור ובכלל מבין גדולץ אבל הוא כמראיין (עאלק) לא ידע לתת להתבטא כי אותו "אשכנזי" כדבריו לא תואם את דיעותיו
- 5.גל הוא איש קטן על במה גדולה (ל"ת)טומי 13/02/2012 11:12הגב לתגובה זו
- רק רואת את הגל הזה ישר מעביר (ל"ת)צצצצצ 13/02/2012 23:38הגב לתגובה זו
- 4.שי 13/02/2012 09:57הגב לתגובה זוכל מי שלא טוען כמותם מסכן את הדמוקרטיה, צא ולמד (ולא על משאית של כוכב נולד) במי תומך עמך ישראל. באנשים הזויים וחובבי אויבנו או בפייגלינים כפי שאתה מטיח כאילו היו קללה
- 3.יובל 13/02/2012 03:31הגב לתגובה זוטיפש מטופש, לא פחות ולא יותר. מתנהג כמו ילד בגן במהלך ראיון. מבייש את המקצוע כשאנשים כמוהו מסתננים בין הסדקים. מר אוחובסקי, רד, רד מעל מסך הטלוויזיה שלי.
- 2.א 13/02/2012 00:01הגב לתגובה זועם הסרט השקרי והמגוחך שלו הוא המסוכן לדמוקרטיה הישראלית. חבל שאוחובסקי לא מבין זאת. יום יבוא ויבין
- 1.אתי 12/02/2012 20:40הגב לתגובה זווההתלהמות שהוא הפגין. תופעה שחוזרת על עצמה בקרב רבים מאחינו הנאורים שמסוגלים לגלות נאורות כל עוד חושבים כמוהם. הוא צריך להתבייש, התנהגותו הייתה ראשית לא אנושית ושנית לא מקצועית ולא אנושית. אנשים כמוהו מסכנים את חופש הביטוי ואת הדמוקרטיה לא פחות ממה שהוא חושב שאם תרצו היא סכנה לדמוקרטיה.
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
