חדשות 12 מובילה ברייטינג; מי בפריים טיים?
חדשות 12 עם 15.9% רייטינג ו-395 אלף צופים, חדשות 14 במקום השני
נתוני הצפייה בפריים טיים משקפים הבדלים משמעותיים בין התוכניות המובילות. תוכנית "הכוכב הבא" של קשת ממשיכה לשלוט באופן מובהק עם רייטינג מרשים של 19.6% ו-499 אלף צופים, בעוד "יהיה טוב" ברשת ו"הפטריוטים" בערוץ 14 מתחרים על הקהל עם 7.5% ו-7% בהתאמה. התוכנית "המקור" ברשת רשמה ביצועים חלשים יחסית עם 4.8% בלבד ו-111 אלף צופים, דבר המדגיש את הפערים בין התוכניות התחרותיות בשעות השיא.
גם בזירת מהדורות החדשות הפערים ניכרים. חדשות 12 של קשת מובילות את הטבלה ברייטינג של 15.9% ו-395 אלף צופים, רחוק משמעותית מחדשות 13 ברשת עם 5.6% ו-130 אלף צופים. חדשות כאן 11 שומרות על יציבות עם 4.9% ו-127 אלף צופים,
בעוד חדשות 14 ממשיכות לעלות עם נתונים של 7.9% ו-189 אלף צופים. הפערים מצביעים על העדפות הקהל הברורות, אך גם על התחרות המתגברת בין הערוצים.
- 4.אלקנה 13/01/2025 21:33הגב לתגובה זולערוץ 13 יש את רביב דרוקר הצדיק עם תחקירים מצוינים.
- 3.כפיר 13/01/2025 16:31הגב לתגובה זולמען גיוס לצהל של כלל הציבור החרדי.חייב להיות שוויון בנטל.
- 2.מאור 13/01/2025 13:56הגב לתגובה זובבדיקה אמיתית ולא מתוזמנת ערוץ 14 לוקח ביי פאר את 12
- שמרית 13/01/2025 16:30הגב לתגובה זואז התוכניות הטובות ביותר. עדיף לצפות ולא ללכת לבית הכנסת.
- 1.מי צופה בגבות החמוצות האלה שקר הרייטינג (ל"ת)רק 14 13/01/2025 11:21הגב לתגובה זו
- רק בשבת 13/01/2025 16:32הגב לתגובה זוערוץ 14 רק בשבת קודש

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה
אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן
אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים.
השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.
מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול
טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.
גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.
- כששמיים נסגרים: מתי מגיע פיצוי על ביטול טיסה?
- טסים לחגים? המדינות שכדאי לכם להמנע מהן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.