יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12

חדשות 12 מובילה ברייטינג; מי בפריים טיים?

חדשות 12 עם 15.9% רייטינג ו-395 אלף צופים, חדשות 14 במקום השני

אביחי טדסה | (6)

נתוני הצפייה בפריים טיים משקפים הבדלים משמעותיים בין התוכניות המובילות. תוכנית "הכוכב הבא" של קשת ממשיכה לשלוט באופן מובהק עם רייטינג מרשים של 19.6% ו-499 אלף צופים, בעוד "יהיה טוב" ברשת ו"הפטריוטים" בערוץ 14 מתחרים על הקהל עם 7.5% ו-7% בהתאמה. התוכנית "המקור" ברשת רשמה ביצועים חלשים יחסית עם 4.8% בלבד ו-111 אלף צופים, דבר המדגיש את הפערים בין התוכניות התחרותיות בשעות השיא. 





גם בזירת מהדורות החדשות הפערים ניכרים. חדשות 12 של קשת מובילות את הטבלה ברייטינג של 15.9% ו-395 אלף צופים, רחוק משמעותית מחדשות 13 ברשת עם 5.6% ו-130 אלף צופים. חדשות כאן 11 שומרות על יציבות עם 4.9% ו-127 אלף צופים, בעוד חדשות 14 ממשיכות לעלות עם נתונים של 7.9% ו-189 אלף צופים. הפערים מצביעים על העדפות הקהל הברורות, אך גם על התחרות המתגברת בין הערוצים.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אלקנה 13/01/2025 21:33
    הגב לתגובה זו
    לערוץ 13 יש את רביב דרוקר הצדיק עם תחקירים מצוינים.
  • 3.
    כפיר 13/01/2025 16:31
    הגב לתגובה זו
    למען גיוס לצהל של כלל הציבור החרדי.חייב להיות שוויון בנטל.
  • 2.
    מאור 13/01/2025 13:56
    הגב לתגובה זו
    בבדיקה אמיתית ולא מתוזמנת ערוץ 14 לוקח ביי פאר את 12
  • שמרית 13/01/2025 16:30
    הגב לתגובה זו
    אז התוכניות הטובות ביותר. עדיף לצפות ולא ללכת לבית הכנסת.
  • 1.
    מי צופה בגבות החמוצות האלה שקר הרייטינג (ל"ת)
    רק 14 13/01/2025 11:21
    הגב לתגובה זו
  • רק בשבת 13/01/2025 16:32
    הגב לתגובה זו
    ערוץ 14 רק בשבת קודש
מטוס אתיחאד (אתיחאד)מטוס אתיחאד (אתיחאד)

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה

אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן

רן קידר |

אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים. 

השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.

מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול

טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.

גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.

יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.