הישרדות
צילום: רשתות חברתיות

הישרדות עקפה את הפטריוטים בפריים טיים; מי במקום הראשון?

הישרדות עם 10.3% רייטינג ו-246 אלף צופים עוקפת את תכנית הפטריוטים שהציגה רייטינג של 7.5% ו-202 אלף צופים

אביחי טדסה | (2)

בקרב הצמוד על הפריים טיים, "השר שהפך למרגל" (קשת) במקום הראשון בפריים טיים עם 12.2% רייטינג ו-309 אלפי צופים. "הישרדות" (רשת) הפתיעה כשהשיגה 10.3% רייטינג ו-246 אלפי צופים, ועקפה את "הפטריוטים" (ערוץ 14), שרשמה 7.5% ו-202 אלפי צופים. הסדרה "טהרן" (כאן 11) סיימה את הערב עם 6% בלבד ו-146 אלפי צופים. התחרות בין הערוצים מציגה דינמיקה משתנה, אך קשת שומרת על הובלה ברורה בפריים טיים.


מהדורת חדשות 12 של קשת ממשיכה להוביל את טבלת החדשות עם 17.2% רייטינג ו-423 אלפי צופים, פי שלושה מחדשות 13 של רשת שרשמה 6.4% בלבד ו-152 אלפי צופים. חדשות 14 נהנתה מעלייה קלה עם 6.7% ו-175 אלפי צופים, בעוד חדשות כאן 11 נותרות מאחור עם 4.2% ו-104 אלפי צופים. הנתונים ממשיכים להעיד על הפער המשמעותי בין קשת לבין שאר הערוצים בזירת החדשות.



טבלת רייטינג

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אריאנה 07/01/2025 15:01
    הגב לתגובה זו
    למען גיוס האברכים החרדים לצהל
  • 1.
    חדשות 14 נהנתה מעלייה קלה עם 6.7% ו175 אלפי צופים (ל"ת)
    בטבלה רואים 186 אלף 07/01/2025 11:28
    הגב לתגובה זו
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

הדס מינקה ברנדהדס מינקה ברנד

"החברה הישראלית צועקת ואסור לנו לפספס את הרגע"

הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, חידדה את הקשר בין חברה ולכלכלה אחרי ה-10/7, וקראה למגזר העסקי להצטרף לנשיאה באתגרים העצומים שעומדים בפיתחה של ישראל


זיו וולף |
נושאים בכתבה כלכלה

תא"ל במיל' הדס מינקה ברנד, מנכ"לית ג'וינט ישראל, עלתה לבמה בוועידה הכלכלית עם מסר אחד מרכזי: הקשר בין כלכלה לחברה הפך בלתי ניתן להפרדה מאז אירועי השבעה באוקטובר, והעשור הקרוב יהיה עידן של אתגרים עצומים לצד הזדמנויות חדשות לבניית מערכת חברתית חזקה וכוללת יותר.

היא פתחה את דבריה בתודה למגזר העסקי, למגזר הציבורי ולכל הארגונים שנרתמו אחרי מתקפת הטרור. "אין ארגון בישראל שלא התייצב בדרך כלשהי, אם דרך מעורבות חברתית, אם דרך המילואימניקים שלכם, אם דרך התמיכה בעובדים שלכם במה שהם עברו. כל מי שיושב כאן לקח חלק אמיתי במאמץ האזרחי שעבר על המדינה".

אבל לצד התודה, היא ביקשה להבהיר כי הימים הקרובים יהיו רק תחילת הדרך. "המסע שלנו רק מתחיל, אני רוצה לקחת אתכם איתי, להבין מה מחכה לנו ומה מאפיין את העשור הקרוב בחברה הישראלית".

מינקה ברנד הזהירה מפני אובדן הזדמנות היסטורית: "אנחנו בנקודת מפנה. עכשיו צריך להבין מה מחכה לנו בעשור הקרוב. החברה הישראלית מתמודדת עם פערים מבניים שהחריפו בשנים האחרונות. אחד המרכזיים שבהם הוא הזדקנות האוכלוסייה. עשרים וחמש שנות חיים נוספו לאנושות. העולם עדיין לא מותאם לזה.

"גם ישראל זקוקה להתאמות מקיפות במערכות השירותים החברתיים, הבריאותיים והתעסוקתיים כדי לתת מענה אמיתי לדור המתבגר. במדינה יש עדיין שירותים רחבים שפועלים במודל ישן שאינו מתאים למציאות החדשה".