אקספון 018 בוחרת ב-TBWA/DIGITAL לטיפול בתקציב הפרסום
חברת התקשורת אקספון 018 עולה לראשונה בקמפיין פרסום חוצה מדיות המכוון למגזר החילוני. מטרת הקמפיין להגביר המודעות לחברה ולמתגה.
הקמפיין יעלה תחת המסר: "לא משנה לאן מסביב לעולם אתה מתקשר - אקספון 018 פשוט יותר זול". עד כה לא התקשרה אקספון עם משרד פרסום וכעת, לצורך הפקת הקמפיין, שכרה החברה את שירותיו של חברת האינטראקטיב TBWA/DIGITAL מקבוצת יהושע ותקציב הפרסום עומד בשלב הראשון על כחצי מיליון שקל.
השלב הראשון של הקמפיין יכלול מתן חסות לתכניתו של אלי יצפאן בערוץ 2, "שלום אנד גוד איבנינג". במסגרת זו עלה באתר "רשת" משחק משותף ל-018 ולתוכנית של יצפאן הנקרא: "מסביב לעולם ב-80 שאלות", המציע למשתתפים זכייה בזוג כרטיסי טיסה לתאילנד וחבילת תקשורת מתנת אקספון 018.
רוני חליבה, מנכ"ל אקספון 018: "כניסתה של אקספון לתחום התוכן השיווקי הינו צעד נוסף להשגת מטרותיה של אקספון 018 למצב עצמה שחקן משמעותי בתחום שירותי התקשרות בקרב המגזר הציבורי הכללי. אנו נצא בצעדים שיווקיים נוספים מסוג זה בעתיד הקרוב".
אקספון 018 הצטרפה לשוק השיחות הבינלאומיות לפני כ-3 שנים והובילה מהפכה בתחום המחירים לשיחות לחו"ל. בניגוד לחברות האחרות שמספקות שירותי טלפוניה בינלאומיים, אקספון לא דורשת דמי מנוי חודשיים. המחירים שמציעה אקספון 018 הנם קבועים ואין דרישה להתחייבות או תשלום קבוע כלשהו.