יש מרוויחים: הכנסות ערוץ 9 מפרסום עלו ביולי בכ-60%

כך לדברי אילן טוביהו, יו"ר ערוץ 9 שהציג היום את הכנסות הערוץ בפני חברי הדירקטוריון;גם עיתון במחנה נהנה מגידול בביקוש לפרסום
אפרת אדיר |

"למרות המלחמה, במהלך חודש יולי, מחלקת השיווק של התחנה עשתה עבודה מדהימה אשר הביאה לגידול חד בהכנסות בשיעור של כ-60% לעומת אשתקד", כך אמר היום (א') אילן טוביהו, יו"ר ערוץ 9 לחברי הדירקטוריון.

טוביהו הסביר את הצלחת הערוץ דווקא בימים אלו, באומרו, כי "מיד עם פרוץ המלחמה בצפון עברנו לפעול כחברה במשבר. כל המנהלים והעובדים בערוץ נרתמו למשימה של שיווק ומכירות ובמקום לפנות לעזרה מהמדינה, עבדנו מסביב לשעון בשיווק הערוץ מול המפרסמים והפרסומאים וכן להשבחת לוח השידורים: שידרנו מהדורות חדשות לאורך כל היום, שלחנו ניידות שידור לצפון עם צוותים שלנו והשקענו משאבים רבים בתחומי התוכן וההפקה. פעולות אלה הוכיחו את עצמן הן מבחינה שיווקית והן מבחינת שיעורי הצפייה שגדלו אף הם באופן משמעותי".

עוד הוסיף טוביהו: "יורם מוקדי עצמו (יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין- א.א) יכול להעיד כי במהלך 3 השבועות האחרונים לא פנינו אפילו פעם אחת על מנת לבקש הקלות או להתלונן. במקום זאת, פעלנו במשנה מרץ והוכחנו כי גם בעיתות מלחמה אפשר להציע מוצר טלוויזיוני איכותי ואטרקטיבי".

"אני מודה לכל המפרסמים ומשרדי הפרסום על הבעת האמון בערוץ 9 גם בימים אלו ובטוח, כי נמשיך לפעול יחד איתם בשיתוף פעולה מלא גם כשהשקט יחזור לשכון באזורנו, בתקווה שיגיע מהר", סיכם טוביהו.

ייתכן, כי בימים אלה של מלחמה בצפון, לצד הירידה בפרסום בערוצי החדשות הפופולאריים, העדפת המפרסמים את ערוץ 9 נובעת מהעובדה, כי הוא ממותג כערוץ תרבותי, הפונה למגזר שנחשב לקהל יעד אטרקטיבי להנעה למכירה מפרסומות.

עלייה נוספת בביקוש לפרסום ניתן למצוא בגיליון חודש אוגוסט של עיתון במחנה, כך לדברי חברת אינפומושן, המחזיקה הבלעדית במכירת המדיה של העיתון הצבאי.

העיתון, המסקר את פעילות צה"ל בגזרת לבנון הופך בימים אלה לאטרקטיבי מצד המפרסמים. במקביל, לאור מאפייני העיתון גדלה גם תפוצתו.

לדברי יובל בן-נון, מנכ"ל אינפומושן "כל הפונים לחיילים יודעים על היותנו הכלי הבלעדי, המציע מעטפת מלאה בפניה לחיילי צה"ל בהתבסס על קונספט 360 מעלות. קונספט זה חדש בתחום החיילים ומוצע על ידינו על ידי הצעת מגוון רחב של אמצעים בפניה לחיילי צה"ל ואנשי הקבע. מהיום ניתן להגיע באופן ישיר לחיילים תוך שימוש בכלים הייחודים שלנו בעיתון במחנה ובבסיסים".

חברת INFOMOTION מחזיקה בנוסף, לבלעדיות בפרסום בבעיתון במחנה, גם בפרסום בבסיסי הצבא וכן מפעילה על גבי מסכיה רצועות שידור, המורכבות מרצועות פרסום משולבות בתכנים המיועדים לחיילים, כגון: אתר הבילויים "לילה", אתר האקסטרים "אדרנלין", תכנים מפורטל וואלה!, ידיעות המגזין "Time Out", ערוץ האופנה FTV ופורטל הספורט ONE.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה