יש מרוויחים: הכנסות ערוץ 9 מפרסום עלו ביולי בכ-60%
"למרות המלחמה, במהלך חודש יולי, מחלקת השיווק של התחנה עשתה עבודה מדהימה אשר הביאה לגידול חד בהכנסות בשיעור של כ-60% לעומת אשתקד", כך אמר היום (א') אילן טוביהו, יו"ר ערוץ 9 לחברי הדירקטוריון. טוביהו הסביר את הצלחת הערוץ דווקא בימים אלו, באומרו, כי "מיד עם פרוץ המלחמה בצפון עברנו לפעול כחברה במשבר. כל המנהלים והעובדים בערוץ נרתמו למשימה של שיווק ומכירות ובמקום לפנות לעזרה מהמדינה, עבדנו מסביב לשעון בשיווק הערוץ מול המפרסמים והפרסומאים וכן להשבחת לוח השידורים: שידרנו מהדורות חדשות לאורך כל היום, שלחנו ניידות שידור לצפון עם צוותים שלנו והשקענו משאבים רבים בתחומי התוכן וההפקה. פעולות אלה הוכיחו את עצמן הן מבחינה שיווקית והן מבחינת שיעורי הצפייה שגדלו אף הם באופן משמעותי". עוד הוסיף טוביהו: "יורם מוקדי עצמו (יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין- א.א) יכול להעיד כי במהלך 3 השבועות האחרונים לא פנינו אפילו פעם אחת על מנת לבקש הקלות או להתלונן. במקום זאת, פעלנו במשנה מרץ והוכחנו כי גם בעיתות מלחמה אפשר להציע מוצר טלוויזיוני איכותי ואטרקטיבי". "אני מודה לכל המפרסמים ומשרדי הפרסום על הבעת האמון בערוץ 9 גם בימים אלו ובטוח, כי נמשיך לפעול יחד איתם בשיתוף פעולה מלא גם כשהשקט יחזור לשכון באזורנו, בתקווה שיגיע מהר", סיכם טוביהו. ייתכן, כי בימים אלה של מלחמה בצפון, לצד הירידה בפרסום בערוצי החדשות הפופולאריים, העדפת המפרסמים את ערוץ 9 נובעת מהעובדה, כי הוא ממותג כערוץ תרבותי, הפונה למגזר שנחשב לקהל יעד אטרקטיבי להנעה למכירה מפרסומות. עלייה נוספת בביקוש לפרסום ניתן למצוא בגיליון חודש אוגוסט של עיתון במחנה, כך לדברי חברת אינפומושן, המחזיקה הבלעדית במכירת המדיה של העיתון הצבאי. העיתון, המסקר את פעילות צה"ל בגזרת לבנון הופך בימים אלה לאטרקטיבי מצד המפרסמים. במקביל, לאור מאפייני העיתון גדלה גם תפוצתו. לדברי יובל בן-נון, מנכ"ל אינפומושן "כל הפונים לחיילים יודעים על היותנו הכלי הבלעדי, המציע מעטפת מלאה בפניה לחיילי צה"ל בהתבסס על קונספט 360 מעלות. קונספט זה חדש בתחום החיילים ומוצע על ידינו על ידי הצעת מגוון רחב של אמצעים בפניה לחיילי צה"ל ואנשי הקבע. מהיום ניתן להגיע באופן ישיר לחיילים תוך שימוש בכלים הייחודים שלנו בעיתון במחנה ובבסיסים". חברת INFOMOTION מחזיקה בנוסף, לבלעדיות בפרסום בבעיתון במחנה, גם בפרסום בבסיסי הצבא וכן מפעילה על גבי מסכיה רצועות שידור, המורכבות מרצועות פרסום משולבות בתכנים המיועדים לחיילים, כגון: אתר הבילויים "לילה", אתר האקסטרים "אדרנלין", תכנים מפורטל וואלה!, ידיעות המגזין "Time Out", ערוץ האופנה FTV ופורטל הספורט ONE.

"בעוד 5 עד 10 שנים, שום דבר לא יטוס באוויר - הלייזר ינקה את הכל"
יובל שטייניץ, יו"ר רפאל: "המכשיר הגדול יותר, 'מגן אור', יימסר לצה"ל בעוד שלושה חודשים ויאפשר הגנה טובה בהרבה, תחילה מטילים בטווחים קצרים ובינוניים. תוך להערכתי בסביבות חמש שנים אנחנו נגיע למצב שלייזר יכול לפעול גם
לטווחים הרבה יותר ארוכים וגם לטפל בטילים בליסטים מאיראן ומתימן"
ישראל הצליחה לפתח מערכות הגנה שנחשבות הטובות בעולם. רפאל, אלביט מערכות, משרד הביטחון והתעשייה הביטחונית בכלל, הצליחו להגן על השמיים מאז ה-7 באוקטובר בצורה מרשימה. אין הגנה הרמטית, אבל אלמלא כיפת ברזל וההגנות בכלל, מספרי ההרוגים שלנו היו גדולים פי כמה. ההגנות הצילו אלפים רבים ואפילו רבבות.
יו"ר רפאל ושר האנרגיה והאוצר לשעבר, יובל שטייניץ, אמר היום בכנס באוניברסיטת תל אביב כי הלייזר הוא הדבר הבא. רפאל פיתחה מערכת הגנה שהושקה לפני מספר חודשים וזו רק ההתחלה.
"אחרי 60 שנה שכל המעצמות בעולם, בראשן ארצות הברית, מנסות ליצור נשק לייזר ונכשלות - וגם אנחנו נכשלנו - הייתה פריצת דרך ברפאל לפני חמש שנים שאפשרה לנו ליצור את נשק הלייזר האפקטיבי הראשון בעולם", אומר שטייניץ. במלחמה האחרונה מול איראן ובלבנון, הוכיחה המערכת את עצמה - "מכשיר לייזר בודד אחד הפיל עשרות רבות בשיעורי הצלחה יוצאים מן הכלל".
הלייזר יפעל בטווחים ארוכים
"המכשיר הגדול יותר, ׳מגן אור׳, יימסר לצה"ל בעוד שלושה חודשים ויאפשר הגנה טובה בהרבה, תחילה מטילים בטווחים קצרים ובינוניים. תוך להערכתי בסביבות חמש שנים אנחנו נגיע למצב של לייזר יכול לפעול גם לטווחים הרבה יותר ארוכים וגם לטפל בטילים בליסטים מאיראן ומתימן".
- רפאל: מכיפת ברזל ועד למערכות הלייזר; צבר ותוצאות שיא לחברה
- רפאל בשנת שיא: הרווח זינק ב-64% ל-950 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"עד עכשיו בכל תולדות הצבאות, מיוון העתיקה ועד ימינו אלה, השתמשו בפרוג'קט - בעצמים: זרקו חניתות, היום זורקים פצצות, פגזים, טילים - זה דברים צפידים, דברים שעפים באוויר ופוגעים במטרה. בלייזר אנחנו הורגים את המטרה בעצם על ידי קרן אור, על ידי קרני אור שעפות ב-300 אלף קילומטר לשנייה".

"בעוד 5 עד 10 שנים, שום דבר לא יטוס באוויר - הלייזר ינקה את הכל"
יובל שטייניץ, יו"ר רפאל: "המכשיר הגדול יותר, 'מגן אור', יימסר לצה"ל בעוד שלושה חודשים ויאפשר הגנה טובה בהרבה, תחילה מטילים בטווחים קצרים ובינוניים. תוך להערכתי בסביבות חמש שנים אנחנו נגיע למצב שלייזר יכול לפעול גם
לטווחים הרבה יותר ארוכים וגם לטפל בטילים בליסטים מאיראן ומתימן"
ישראל הצליחה לפתח מערכות הגנה שנחשבות הטובות בעולם. רפאל, אלביט מערכות, משרד הביטחון והתעשייה הביטחונית בכלל, הצליחו להגן על השמיים מאז ה-7 באוקטובר בצורה מרשימה. אין הגנה הרמטית, אבל אלמלא כיפת ברזל וההגנות בכלל, מספרי ההרוגים שלנו היו גדולים פי כמה. ההגנות הצילו אלפים רבים ואפילו רבבות.
יו"ר רפאל ושר האנרגיה והאוצר לשעבר, יובל שטייניץ, אמר היום בכנס באוניברסיטת תל אביב כי הלייזר הוא הדבר הבא. רפאל פיתחה מערכת הגנה שהושקה לפני מספר חודשים וזו רק ההתחלה.
"אחרי 60 שנה שכל המעצמות בעולם, בראשן ארצות הברית, מנסות ליצור נשק לייזר ונכשלות - וגם אנחנו נכשלנו - הייתה פריצת דרך ברפאל לפני חמש שנים שאפשרה לנו ליצור את נשק הלייזר האפקטיבי הראשון בעולם", אומר שטייניץ. במלחמה האחרונה מול איראן ובלבנון, הוכיחה המערכת את עצמה - "מכשיר לייזר בודד אחד הפיל עשרות רבות בשיעורי הצלחה יוצאים מן הכלל".
הלייזר יפעל בטווחים ארוכים
"המכשיר הגדול יותר, ׳מגן אור׳, יימסר לצה"ל בעוד שלושה חודשים ויאפשר הגנה טובה בהרבה, תחילה מטילים בטווחים קצרים ובינוניים. תוך להערכתי בסביבות חמש שנים אנחנו נגיע למצב של לייזר יכול לפעול גם לטווחים הרבה יותר ארוכים וגם לטפל בטילים בליסטים מאיראן ומתימן".
- רפאל: מכיפת ברזל ועד למערכות הלייזר; צבר ותוצאות שיא לחברה
- רפאל בשנת שיא: הרווח זינק ב-64% ל-950 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"עד עכשיו בכל תולדות הצבאות, מיוון העתיקה ועד ימינו אלה, השתמשו בפרוג'קט - בעצמים: זרקו חניתות, היום זורקים פצצות, פגזים, טילים - זה דברים צפידים, דברים שעפים באוויר ופוגעים במטרה. בלייזר אנחנו הורגים את המטרה בעצם על ידי קרן אור, על ידי קרני אור שעפות ב-300 אלף קילומטר לשנייה".