רמי יהודיחה
צילום: יחסי ציבור

בתום מכרז: LEAD זכה בתקציב משרד התיירות הגיאורגי

תקציב משרד התיירות הגיאורגי לפרסום בישראל נאמד בכ-4 מיליון שקלים. בשלב הגמר התמודד מול LEAD משרד הפרסום באומן בר ריבנאי
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום LEAD OGILVY זכה במכרז על תקציב הפרסום של משרד התיירות הגיאורגי. המכרז על התקציב נערך בחודשים האחרונים ובשלב הגמר התמודד מול LEAD משרד הפרסום באומן בר ריבנאי

תקציב משרד התיירות הגיאורגי לפרסום בישראל נאמד בכ-4 מיליון שקלים. השבוע עלה לאוויר הקמפיין הראשון של LEAD לעידוד תיירות ישראלית בגיאורגיה, לצד קמפיין בינלאומי במדינות אירופאיות שמתנהל במקביל. 

במסגרת המכרז שנערך נדרשו המשרדים להציג פיצוח קריאטיבי מקומי שמטרתו להפוך את גיאורגיה ליעד תיירות מועדף הן לתיירות חורף והן לתיירות קיץ. הקמפיין עולה בטלוויזיה ובדיגיטל בימים אלו תחת הקונספט: 2 good 2 be true – 2 hours 2 Georgia שנועד להדגיש הן את העושר התרבותי, הקולינרי ואת מגוון האטרקציות ונופי גיאורגיה, אך לא פחות מכך את העובדה שהיעד נמצא במרחק של שעתיים טיסה בלבד מישראל.

 

מלבד סרטוני הטלוויזיה, משרד הפרסום מנהל קמפיין תוכן וסושיאל נרחב במסגרתו משפיעני רשת מתחומי עניין שונים נשלחו לבחון את האטרקציות התיירותיות בגיאורגיה - החל מפעילות אקסטרים וספורט, סיורי תרבות, מוזיאונים ושופינג ועד לסיורים קולינריים המדגישים את התרבות המשלבת מזרח ומערב בגיאורגיה לצד תעשיית יין בת מאות שנים בה מתגאה המדינה.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    GO REGEV (ל"ת)
    ממוקה שוילי 30/10/2019 18:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    באומן מתרסקים מאז כניסתו של בן המלוקק (ל"ת)
    נביא זעם 30/10/2019 15:31
    הגב לתגובה זו
  • כן בגלל זה כל שטראוס עברו לשם, ועוד מלא לקוחות (ל"ת)
    נביא תחת 30/10/2019 17:10
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.