רמי יהודיחה
צילום: יחסי ציבור

בתום מכרז: LEAD זכה בתקציב משרד התיירות הגיאורגי

תקציב משרד התיירות הגיאורגי לפרסום בישראל נאמד בכ-4 מיליון שקלים. בשלב הגמר התמודד מול LEAD משרד הפרסום באומן בר ריבנאי
משה בנימין | (3)

משרד הפרסום LEAD OGILVY זכה במכרז על תקציב הפרסום של משרד התיירות הגיאורגי. המכרז על התקציב נערך בחודשים האחרונים ובשלב הגמר התמודד מול LEAD משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.  תקציב משרד התיירות הגיאורגי לפרסום בישראל נאמד בכ-4 מיליון שקלים. השבוע עלה לאוויר הקמפיין הראשון של LEAD לעידוד תיירות ישראלית בגיאורגיה, לצד קמפיין בינלאומי במדינות אירופאיות שמתנהל במקביל.  במסגרת המכרז שנערך נדרשו המשרדים להציג פיצוח קריאטיבי מקומי שמטרתו להפוך את גיאורגיה ליעד תיירות מועדף הן לתיירות חורף והן לתיירות קיץ. הקמפיין עולה בטלוויזיה ובדיגיטל בימים אלו תחת הקונספט: 2 good 2 be true – 2 hours 2 Georgia שנועד להדגיש הן את העושר התרבותי, הקולינרי ואת מגוון האטרקציות ונופי גיאורגיה, אך לא פחות מכך את העובדה שהיעד נמצא במרחק של שעתיים טיסה בלבד מישראל.   מלבד סרטוני הטלוויזיה, משרד הפרסום מנהל קמפיין תוכן וסושיאל נרחב במסגרתו משפיעני רשת מתחומי עניין שונים נשלחו לבחון את האטרקציות התיירותיות בגיאורגיה - החל מפעילות אקסטרים וספורט, סיורי תרבות, מוזיאונים ושופינג ועד לסיורים קולינריים המדגישים את התרבות המשלבת מזרח ומערב בגיאורגיה לצד תעשיית יין בת מאות שנים בה מתגאה המדינה.  

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    GO REGEV (ל"ת)
    ממוקה שוילי 30/10/2019 18:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    באומן מתרסקים מאז כניסתו של בן המלוקק (ל"ת)
    נביא זעם 30/10/2019 15:31
    הגב לתגובה זו
  • כן בגלל זה כל שטראוס עברו לשם, ועוד מלא לקוחות (ל"ת)
    נביא תחת 30/10/2019 17:10
    הגב לתגובה זו
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.