לאחר שנים של ציורי רחוב - רמי מאירי מוביל קמפיין נדל"ן בת"א
לאחר עשרות שנים שבהן ציורי הקיר שלו כיסו את קירות תל אביב וערים נוספות בארץ ובחו"ל, האומן רמי מאירי מוביל קמפיין פרסום, ראשון אי פעם עבורו, בתחום הנדל"ן בתל אביב. ציוריו של מאירי עומדים במרכז הקמפיין של קבוצת ׳מבנה׳ וקבוצת ׳תדהר׳ עבור הפרויקט 'המיטב בתל אביב', שנבנה בימים אלה, בשכונת 'ביצרון'.
מאירי עבד על הציורים שצוירו במיוחד לקמפיין, חודשים רבים. בסיום העבודה בסטודיו, צולמו הציורים שצוירו במיוחד לקמפיין והותאמו לשימוש במדיות השונות. מאחורי הקמפיין עומדים משרד הפרסום לאו ברנט וחברת המיתוג ברנדלנד שאחראית לרעיון, ללוגו ולגיוס מאירי למהלך.
הבחירה במאירי ברורה מאוד לכל מי שמבין כיצד שזורה עבודתו במרקם החיים של העיר תל אביב. ציוריו שהראשון שבהם עלה על קיר בחוף גורדון בתל אביב ב-1980 הפכו עם השנים לאחד האייקונים התרבותיים המזוהים עם העיר. מן הסתם הקמפיין פונה לקהל תל אביבי "מבין עניין" שמאירי אמור לעורר בו אסוציאציות חיוביות.
שגיא יהוד, Brandland: "אחרי מיתוג ופרסום מספר פרויקטים בתחום הנדל״ן, הבנו שאת הסיפור של הפרויקט הזה אנחנו רוצים וחייבים לספר אחרת, גם כיוון שהוא נמצא באיזור ייחודי ומתפתח של תל אביב וגם כיוון שתל אביב רוויה בפרויקטים שהמיתוג שלהם זהה והלקוחות כבר לא מבדילים ביניהם. האמנו שלפרויקט תל אביבי מהסוג הזה מאד נכון לגייס אמנות בכדי לקדם ערכים שהיו חשובים לנו כמו: אותנטיות, פשטות, מקוריות וכבוד לעבר - ערכים שקצת נשכחו וחבל. זה המקום גם לפרגן ללקוחות על התעוזה והנחישות בהובלת קמפיין כזה".
רמי מאירי: "אני חושב שאמנות הרחוב מאזנת את העולם הדיגיטלי. היום אנחנו מחפשים בכל דבר את הנגיעה האנושית וכשאנחנו מוצאים אותה בקרן הרחוב, אנחנו מזדהים איתה יותר מכל מסר דיגיטלי. ציורי הקיר הפכו לסוג של תרבות אנושית".
- 1.אורלי 05/02/2018 13:49הגב לתגובה זויופי ויופי ! לברנדלנד ולליאו יחד
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
