
צילום: יח"צ
אחרי 20 שנה: באומן עוברים לבניין צ'מפיון ומשנים שם ולוגו
נכון לעכשיו פרט לגליקמן שמיר סמסונוב כל חברות הקבוצה נמצאות יחד בבניין צ'מפיון מוטורס שבו הן שוכרות משרדים
לאחר תקופה ארוכה ומשמעותית של 20 שנה ברחוב החילזון ברמת גן, משרד הפרסום באומן בר ריבנאי עובר דירה לבניין צ'מפיון מוטורס בבני ברק. על רקע המעבר משרד הפרסום ישנה את שמו ואת הלוגו שליווה אותו שנים רבות.
המעבר של באומן לבניין צ'מפיון הוא חלק מגיבוש הזהות העסקית החדשה של קבוצת פובליסיס ישראל שכוללת את באומן, ליאו ברנט, גליקמן שמיר סמסונוב, פובליסיס מדיה (לשעבר זניט), חברת התוכן השיווקי C וסמארט מדיה.
נכון לעכשיו פרט לגליקמן שמיר סמסונוב כל חברות הקבוצה נמצאות יחד במשרד צ'מפיון מוטורס שבו הן שוכרות משרדים. הנהלת הקבוצה תשב בקומה 43, פובליסיס מדיה תהיה בקומה 27, חברת התוכן C בקומה 32, באומן בר ריבנאי בקומה 34 וליאו ברנט בקומות 41 ו-42.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- 4.mr. kashtan 24/01/2018 12:29הגב לתגובה זוסופרפוש לא עוברים? כבר לא חלק מהקבוצה?
- 3.שי 23/01/2018 09:12הגב לתגובה זועבודה יפה מאוד. בענף הזה כולם שונאים את כולם וכולם משמיצים את כולם אבל בתור מישהו שהיה פעם בענף ומסתכל עליו כבר הרבה שנים מבחוץ אפשר לראות את העבודה הטובה והעקבית של באומן לאורך שנים ואיך הם נבנים כמשרד שלא עומד על אדם כזה או אחר אלא על מערכת ומסורת
- 2.ליאון טרוצקי 22/01/2018 11:45הגב לתגובה זולוגו יפה
- 1.בהצלחה! (ל"ת)גולדי 21/01/2018 18:42הגב לתגובה זו