BBR באומן
צילום: יח"צ

אחרי 20 שנה: באומן עוברים לבניין צ'מפיון ומשנים שם ולוגו

נכון לעכשיו פרט לגליקמן שמיר סמסונוב כל חברות הקבוצה נמצאות יחד בבניין צ'מפיון מוטורס שבו הן שוכרות משרדים
משה בנימין | (4)

לאחר תקופה ארוכה ומשמעותית של 20 שנה ברחוב החילזון ברמת גן, משרד הפרסום באומן בר ריבנאי עובר דירה לבניין צ'מפיון מוטורס בבני ברק. על רקע המעבר משרד הפרסום ישנה את שמו ואת הלוגו שליווה אותו שנים רבות.

המעבר של באומן לבניין צ'מפיון הוא חלק מגיבוש הזהות העסקית החדשה של קבוצת פובליסיס ישראל שכוללת את באומן, ליאו ברנט, גליקמן שמיר סמסונוב, פובליסיס מדיה (לשעבר זניט), חברת התוכן השיווקי C וסמארט מדיה.

 

נכון לעכשיו פרט לגליקמן שמיר סמסונוב כל חברות הקבוצה נמצאות יחד במשרד צ'מפיון מוטורס שבו הן שוכרות משרדים. הנהלת הקבוצה תשב בקומה 43, פובליסיס מדיה תהיה בקומה 27, חברת התוכן C בקומה 32, באומן בר ריבנאי בקומה 34 וליאו ברנט בקומות 41 ו-42.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    mr. kashtan 24/01/2018 12:29
    הגב לתגובה זו
    סופרפוש לא עוברים? כבר לא חלק מהקבוצה?
  • 3.
    שי 23/01/2018 09:12
    הגב לתגובה זו
    עבודה יפה מאוד. בענף הזה כולם שונאים את כולם וכולם משמיצים את כולם אבל בתור מישהו שהיה פעם בענף ומסתכל עליו כבר הרבה שנים מבחוץ אפשר לראות את העבודה הטובה והעקבית של באומן לאורך שנים ואיך הם נבנים כמשרד שלא עומד על אדם כזה או אחר אלא על מערכת ומסורת
  • 2.
    ליאון טרוצקי 22/01/2018 11:45
    הגב לתגובה זו
    לוגו יפה
  • 1.
    בהצלחה! (ל"ת)
    גולדי 21/01/2018 18:42
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.