רחפן גיתם BBDO
צילום: מסך
TV

צפו: גיתם שלח רחפן "גיוס" לגגות המשרדים המתחרים

מצוקת גיוס העובדים בענף הפרסום מובילה למהלכים נואשים ומקוריים. גיתם BBDO העלה לאוויר רחפן עם הצעת עבודה שנשלח לגגות המשרדים המתחרים. צפו בסרטון
משה בנימין | (23)

מצוקת גיוס העובדים ליוותה מאז ומתמיד את ענף הפרסום הישראלי, שמנגד, ידוע בניסיונותיו היצירתיים לגייס עובדים בדרכים מקוריות. על אלו נמנה גם גיתם BBDO שבעבר עשה זאת באמצעות חשיפת "הטאלנטים שבוגדים" והשבוע יצא לחפש ארט למשרד באמצעות רחפן שהעלו לאוויר באזור רמת החיל ובמקומות נוספים.  

אל הרחפן שיצא לדרכו מהגג של גיתם הוצמדה קאפה שעליה כיתוב משני הצדדים. בצד אחד הצעת העבודה: "גיתם BBDO מחפשים ארט" לצד מספר הטלפון ובצד השני נכתב: "תצלמו מהר, נגמרת לנו הסוללה". בתחילה נשלח הרחפן לשכנים של גיתם, משרד הפרסום מקאן תל אביב הממוקם בניין אחד ליד גיתם, ברחוב ראול ולנברג ומשם לבניין ערוץ הטלוויזיה קשת שממוקם אף הוא ליד גיתם, במעלה הרחוב.  

עם זאת בגיתם לא הסתפקו רק באזור המיקוד שלהם ויצאו עם הרחפן לרחוב החילזון ברמת גן שם הפתיעו את עובדי באומן בר ריבנאי בגג הבניין, כשאלו מצידם שלחו לרחפן כמה אצבעות משולשות. בנוסף הגיע הרחפן לקומות הגבוהות של משרדי גוגל בבניין אלקטרה. 

 

תגובות לכתבה(23):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    משה. משה 09/05/2018 13:23
    הגב לתגובה זו
    רואים את תחום הפרסום יורד לטמיון אט אט. רוצים להיות המעסיקים הכי טובים? תשלמו טוב, ותעניקו תנאים לעובדים שלכם. זה הרבה יותר שווה מכל קמפיין עם רחפן.
  • 18.
    ביז'ו 23/01/2018 17:58
    הגב לתגובה זו
    בוגר טרי מהאוניברסיטה מרוויח שם בערך כמו סמנכ"ל אצלכם, ומקבל תנאים יותר טובים. משרדי פרסום זו פשוט בדיחה עצובה.
  • 17.
    איזו תעשיה תת רמה (ל"ת)
    יפעת 21/01/2018 09:18
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    של פעם 20/01/2018 10:23
    הגב לתגובה זו
    מי ירצה לעבוד במשרד פרסום? רמה נמוכה של ידע לעומת סטארטפים, שכר נמוך יחסית ועיסוק בדברים שלא מועילים לאנשות בכלום.
  • 15.
    משרד פרסום פצפון 19/01/2018 11:52
    הגב לתגובה זו
    https://youtu.be/Z5nYIk-LSUc חחחחח
  • ראובן הגאון 20/01/2018 20:28
    הגב לתגובה זו
    עד שאתה חושב שיש באמת הברקה את מגלה שעשו את זה כבר לפני שנה, הארטים בישראל בעיקר טובים לגלגל כל מיני קראייטיבים. איזו בושה ועוד לפרסם את זה כאילו זאת יציאה שלהם... פתאטי
  • 14.
    מו-דג 19/01/2018 11:09
    הגב לתגובה זו
    להשקיע את הכסף בתנאים אטרקטיביים לארט ולקופי הבאים, במקום לבזבז על האדרה עצמית וסמי-חדשנות?
  • 13.
    אורן 19/01/2018 09:04
    הגב לתגובה זו
    אנשים נצמדים פה לקייסים כאילו שאסור לשחזר שום דבר... תתקדמו. אחלה רעיון
  • 12.
    ככה זה כשיש זמן פנוי... (ל"ת)
    אלי 19/01/2018 02:23
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    בענף 18/01/2018 16:00
    הגב לתגובה זו
    כי ללקוחות הם לא
  • 10.
    באסה 18/01/2018 15:57
    הגב לתגובה זו
    https://youtu.be/Z5nYIk-LSUc
  • 9.
    עוברים על החוק בפנאן. שטח עירוני חברים (ל"ת)
    ברנע 18/01/2018 15:02
    הגב לתגובה זו
  • מזל שהספק הוא טייס מורשה כפי שמחויב עפ"י חוק (ל"ת)
    טרחן 18/01/2018 16:07
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מרגלית 18/01/2018 14:38
    הגב לתגובה זו
    טובבב..
  • 7.
    עשו כזה 18/01/2018 14:16
    הגב לתגובה זו
    כל התעשייה כבר מכירה את זה הקייס הזה. ממש קשה לעשות קובי פייסט מadweek. https://www.youtube.com/watch?v=Z5nYIk-LSUc
  • חחח 18/01/2018 16:10
    הגב לתגובה זו
    כי לא כל כך מצאתי שם או בשום מקום אחר (חוץ מהלינק שלך) שום אזכור למהלך ש"כלללל התעשיה מכירה"
  • מה שהוא שלח זה מספיק, די להעתקות וגניבת קרדיטים (ל"ת)
    ראובן 20/01/2018 20:29
  • 6.
    דנידין 18/01/2018 13:48
    הגב לתגובה זו
    מתי הספקת לחשוב על רעיון כזה מבריק? באמסטרדם?
  • 5.
    ירון 18/01/2018 13:47
    הגב לתגובה זו
    https://youtu.be/Z5nYIk-LSUc גיתם = בדיחה
  • 4.
    אדם חמינדוס 18/01/2018 12:42
    הגב לתגובה זו
    הם ירדו עם סנפלינג לשטוף חלונות במשרדים המתחרים והחזיקו שלטים. מחכה לנשמה טובה שתעלה את הלינק
  • 3.
    יניב 18/01/2018 12:33
    הגב לתגובה זו
    חמוד לאללה
  • 2.
    ירמי 18/01/2018 11:46
    הגב לתגובה זו
    כאלה לוזרים.
  • 1.
    מדהים (ל"ת)
    דני 18/01/2018 11:31
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.