רחפן גיתם BBDO
צילום: מסך
TV

צפו: גיתם שלח רחפן "גיוס" לגגות המשרדים המתחרים

מצוקת גיוס העובדים בענף הפרסום מובילה למהלכים נואשים ומקוריים. גיתם BBDO העלה לאוויר רחפן עם הצעת עבודה שנשלח לגגות המשרדים המתחרים. צפו בסרטון
משה בנימין | (23)

מצוקת גיוס העובדים ליוותה מאז ומתמיד את ענף הפרסום הישראלי, שמנגד, ידוע בניסיונותיו היצירתיים לגייס עובדים בדרכים מקוריות. על אלו נמנה גם גיתם BBDO שבעבר עשה זאת באמצעות חשיפת "הטאלנטים שבוגדים" והשבוע יצא לחפש ארט למשרד באמצעות רחפן שהעלו לאוויר באזור רמת החיל ובמקומות נוספים.  

אל הרחפן שיצא לדרכו מהגג של גיתם הוצמדה קאפה שעליה כיתוב משני הצדדים. בצד אחד הצעת העבודה: "גיתם BBDO מחפשים ארט" לצד מספר הטלפון ובצד השני נכתב: "תצלמו מהר, נגמרת לנו הסוללה". בתחילה נשלח הרחפן לשכנים של גיתם, משרד הפרסום מקאן תל אביב הממוקם בניין אחד ליד גיתם, ברחוב ראול ולנברג ומשם לבניין ערוץ הטלוויזיה קשת שממוקם אף הוא ליד גיתם, במעלה הרחוב.  

עם זאת בגיתם לא הסתפקו רק באזור המיקוד שלהם ויצאו עם הרחפן לרחוב החילזון ברמת גן שם הפתיעו את עובדי באומן בר ריבנאי בגג הבניין, כשאלו מצידם שלחו לרחפן כמה אצבעות משולשות. בנוסף הגיע הרחפן לקומות הגבוהות של משרדי גוגל בבניין אלקטרה. 

   

תגובות לכתבה(23):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    משה. משה 09/05/2018 13:23
    הגב לתגובה זו
    רואים את תחום הפרסום יורד לטמיון אט אט. רוצים להיות המעסיקים הכי טובים? תשלמו טוב, ותעניקו תנאים לעובדים שלכם. זה הרבה יותר שווה מכל קמפיין עם רחפן.
  • 18.
    ביז'ו 23/01/2018 17:58
    הגב לתגובה זו
    בוגר טרי מהאוניברסיטה מרוויח שם בערך כמו סמנכ"ל אצלכם, ומקבל תנאים יותר טובים. משרדי פרסום זו פשוט בדיחה עצובה.
  • 17.
    איזו תעשיה תת רמה (ל"ת)
    יפעת 21/01/2018 09:18
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    של פעם 20/01/2018 10:23
    הגב לתגובה זו
    מי ירצה לעבוד במשרד פרסום? רמה נמוכה של ידע לעומת סטארטפים, שכר נמוך יחסית ועיסוק בדברים שלא מועילים לאנשות בכלום.
  • 15.
    משרד פרסום פצפון 19/01/2018 11:52
    הגב לתגובה זו
    https://youtu.be/Z5nYIk-LSUc חחחחח
  • ראובן הגאון 20/01/2018 20:28
    הגב לתגובה זו
    עד שאתה חושב שיש באמת הברקה את מגלה שעשו את זה כבר לפני שנה, הארטים בישראל בעיקר טובים לגלגל כל מיני קראייטיבים. איזו בושה ועוד לפרסם את זה כאילו זאת יציאה שלהם... פתאטי
  • 14.
    מו-דג 19/01/2018 11:09
    הגב לתגובה זו
    להשקיע את הכסף בתנאים אטרקטיביים לארט ולקופי הבאים, במקום לבזבז על האדרה עצמית וסמי-חדשנות?
  • 13.
    אורן 19/01/2018 09:04
    הגב לתגובה זו
    אנשים נצמדים פה לקייסים כאילו שאסור לשחזר שום דבר... תתקדמו. אחלה רעיון
  • 12.
    ככה זה כשיש זמן פנוי... (ל"ת)
    אלי 19/01/2018 02:23
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    בענף 18/01/2018 16:00
    הגב לתגובה זו
    כי ללקוחות הם לא
  • 10.
    באסה 18/01/2018 15:57
    הגב לתגובה זו
    https://youtu.be/Z5nYIk-LSUc
  • 9.
    עוברים על החוק בפנאן. שטח עירוני חברים (ל"ת)
    ברנע 18/01/2018 15:02
    הגב לתגובה זו
  • מזל שהספק הוא טייס מורשה כפי שמחויב עפ"י חוק (ל"ת)
    טרחן 18/01/2018 16:07
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מרגלית 18/01/2018 14:38
    הגב לתגובה זו
    טובבב..
  • 7.
    עשו כזה 18/01/2018 14:16
    הגב לתגובה זו
    כל התעשייה כבר מכירה את זה הקייס הזה. ממש קשה לעשות קובי פייסט מadweek. https://www.youtube.com/watch?v=Z5nYIk-LSUc
  • חחח 18/01/2018 16:10
    הגב לתגובה זו
    כי לא כל כך מצאתי שם או בשום מקום אחר (חוץ מהלינק שלך) שום אזכור למהלך ש"כלללל התעשיה מכירה"
  • מה שהוא שלח זה מספיק, די להעתקות וגניבת קרדיטים (ל"ת)
    ראובן 20/01/2018 20:29
  • 6.
    דנידין 18/01/2018 13:48
    הגב לתגובה זו
    מתי הספקת לחשוב על רעיון כזה מבריק? באמסטרדם?
  • 5.
    ירון 18/01/2018 13:47
    הגב לתגובה זו
    https://youtu.be/Z5nYIk-LSUc גיתם = בדיחה
  • 4.
    אדם חמינדוס 18/01/2018 12:42
    הגב לתגובה זו
    הם ירדו עם סנפלינג לשטוף חלונות במשרדים המתחרים והחזיקו שלטים. מחכה לנשמה טובה שתעלה את הלינק
  • 3.
    יניב 18/01/2018 12:33
    הגב לתגובה זו
    חמוד לאללה
  • 2.
    ירמי 18/01/2018 11:46
    הגב לתגובה זו
    כאלה לוזרים.
  • 1.
    מדהים (ל"ת)
    דני 18/01/2018 11:31
    הגב לתגובה זו