רחפן גיתם BBDO
צילום: מסך
TV

צפו: גיתם שלח רחפן "גיוס" לגגות המשרדים המתחרים

מצוקת גיוס העובדים בענף הפרסום מובילה למהלכים נואשים ומקוריים. גיתם BBDO העלה לאוויר רחפן עם הצעת עבודה שנשלח לגגות המשרדים המתחרים. צפו בסרטון
משה בנימין | (23)

מצוקת גיוס העובדים ליוותה מאז ומתמיד את ענף הפרסום הישראלי, שמנגד, ידוע בניסיונותיו היצירתיים לגייס עובדים בדרכים מקוריות. על אלו נמנה גם גיתם BBDO שבעבר עשה זאת באמצעות חשיפת "הטאלנטים שבוגדים" והשבוע יצא לחפש ארט למשרד באמצעות רחפן שהעלו לאוויר באזור רמת החיל ובמקומות נוספים.  

אל הרחפן שיצא לדרכו מהגג של גיתם הוצמדה קאפה שעליה כיתוב משני הצדדים. בצד אחד הצעת העבודה: "גיתם BBDO מחפשים ארט" לצד מספר הטלפון ובצד השני נכתב: "תצלמו מהר, נגמרת לנו הסוללה". בתחילה נשלח הרחפן לשכנים של גיתם, משרד הפרסום מקאן תל אביב הממוקם בניין אחד ליד גיתם, ברחוב ראול ולנברג ומשם לבניין ערוץ הטלוויזיה קשת שממוקם אף הוא ליד גיתם, במעלה הרחוב.  

עם זאת בגיתם לא הסתפקו רק באזור המיקוד שלהם ויצאו עם הרחפן לרחוב החילזון ברמת גן שם הפתיעו את עובדי באומן בר ריבנאי בגג הבניין, כשאלו מצידם שלחו לרחפן כמה אצבעות משולשות. בנוסף הגיע הרחפן לקומות הגבוהות של משרדי גוגל בבניין אלקטרה. 

 

תגובות לכתבה(23):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    משה. משה 09/05/2018 13:23
    הגב לתגובה זו
    רואים את תחום הפרסום יורד לטמיון אט אט. רוצים להיות המעסיקים הכי טובים? תשלמו טוב, ותעניקו תנאים לעובדים שלכם. זה הרבה יותר שווה מכל קמפיין עם רחפן.
  • 18.
    ביז'ו 23/01/2018 17:58
    הגב לתגובה זו
    בוגר טרי מהאוניברסיטה מרוויח שם בערך כמו סמנכ"ל אצלכם, ומקבל תנאים יותר טובים. משרדי פרסום זו פשוט בדיחה עצובה.
  • 17.
    איזו תעשיה תת רמה (ל"ת)
    יפעת 21/01/2018 09:18
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    של פעם 20/01/2018 10:23
    הגב לתגובה זו
    מי ירצה לעבוד במשרד פרסום? רמה נמוכה של ידע לעומת סטארטפים, שכר נמוך יחסית ועיסוק בדברים שלא מועילים לאנשות בכלום.
  • 15.
    משרד פרסום פצפון 19/01/2018 11:52
    הגב לתגובה זו
    https://youtu.be/Z5nYIk-LSUc חחחחח
  • ראובן הגאון 20/01/2018 20:28
    הגב לתגובה זו
    עד שאתה חושב שיש באמת הברקה את מגלה שעשו את זה כבר לפני שנה, הארטים בישראל בעיקר טובים לגלגל כל מיני קראייטיבים. איזו בושה ועוד לפרסם את זה כאילו זאת יציאה שלהם... פתאטי
  • 14.
    מו-דג 19/01/2018 11:09
    הגב לתגובה זו
    להשקיע את הכסף בתנאים אטרקטיביים לארט ולקופי הבאים, במקום לבזבז על האדרה עצמית וסמי-חדשנות?
  • 13.
    אורן 19/01/2018 09:04
    הגב לתגובה זו
    אנשים נצמדים פה לקייסים כאילו שאסור לשחזר שום דבר... תתקדמו. אחלה רעיון
  • 12.
    ככה זה כשיש זמן פנוי... (ל"ת)
    אלי 19/01/2018 02:23
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    בענף 18/01/2018 16:00
    הגב לתגובה זו
    כי ללקוחות הם לא
  • 10.
    באסה 18/01/2018 15:57
    הגב לתגובה זו
    https://youtu.be/Z5nYIk-LSUc
  • 9.
    עוברים על החוק בפנאן. שטח עירוני חברים (ל"ת)
    ברנע 18/01/2018 15:02
    הגב לתגובה זו
  • מזל שהספק הוא טייס מורשה כפי שמחויב עפ"י חוק (ל"ת)
    טרחן 18/01/2018 16:07
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מרגלית 18/01/2018 14:38
    הגב לתגובה זו
    טובבב..
  • 7.
    עשו כזה 18/01/2018 14:16
    הגב לתגובה זו
    כל התעשייה כבר מכירה את זה הקייס הזה. ממש קשה לעשות קובי פייסט מadweek. https://www.youtube.com/watch?v=Z5nYIk-LSUc
  • חחח 18/01/2018 16:10
    הגב לתגובה זו
    כי לא כל כך מצאתי שם או בשום מקום אחר (חוץ מהלינק שלך) שום אזכור למהלך ש"כלללל התעשיה מכירה"
  • מה שהוא שלח זה מספיק, די להעתקות וגניבת קרדיטים (ל"ת)
    ראובן 20/01/2018 20:29
  • 6.
    דנידין 18/01/2018 13:48
    הגב לתגובה זו
    מתי הספקת לחשוב על רעיון כזה מבריק? באמסטרדם?
  • 5.
    ירון 18/01/2018 13:47
    הגב לתגובה זו
    https://youtu.be/Z5nYIk-LSUc גיתם = בדיחה
  • 4.
    אדם חמינדוס 18/01/2018 12:42
    הגב לתגובה זו
    הם ירדו עם סנפלינג לשטוף חלונות במשרדים המתחרים והחזיקו שלטים. מחכה לנשמה טובה שתעלה את הלינק
  • 3.
    יניב 18/01/2018 12:33
    הגב לתגובה זו
    חמוד לאללה
  • 2.
    ירמי 18/01/2018 11:46
    הגב לתגובה זו
    כאלה לוזרים.
  • 1.
    מדהים (ל"ת)
    דני 18/01/2018 11:31
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״