דברים שאסור לשכוח: מודעה מבריקה של סטודנט ACC ניב הרצברג נכנסה לארכייב
השבוע ברחבי העולם, משרדי פרסום רבים, כמו באומן אתמול, קיבלו בשמחה רבה את הודעת המו"לים של מגזין הפרסום היוקרתי ארכייב על כך שהמודעה שלהם נכנסה למהדורה הרבעונית. בנוסף למשרדי הפרסום יש לא מעט סטודנטים למקצוע שמחכים להודעה משמחת מהארכייב - כזו שעשויה לסדר להם את תיק העבודות. בין עמודי המגזין שרבים רוצים להופיע בו מוקדש באופן מסורתי מקום למודעות סטודנטים - מדובר בעמוד אחד בלבד ובו 4 מודעות - מה שהופך את המשימה עבור הסטודנטים לקשה ונחשקת אפילו יותר.
אחד מהם שהצליח לעשות את זה הוא ניב הרצברג, סטודנט שלמד במכללת הפרסום ACC תרצה גרנות וכיום כבר עובד בבאומן בר ריבנאי. בטיימינג מצמרר, המודעה של הרצברג (שנעשתה במסגרת קורס הקופירייטינג שלו) שנבחרה להופיע במגזין עוסקת בנושא השואה כאשר המותג הוא Post-It - מדבקות הממו.
המודעה של הרצברג מחברת באופן מקורי וחכם, בין התועלת המוצרית של מדבקות הממו שאמורות להזכיר למשתמש דברים חשובים, לבין האירוע החשוב והמכונן ביותר בתולדות העם היהודי. יש לציין כי זו המודעה הראשונה אי פעם של ACC במגזין הארכייב. היא נעשתה על ידי הרצברג במסגרת שיעור פרינט בהנחיית דוד אביטל. קדמו לה בישראל מודעות של תלמידי בצלאל שהצליחו לעשות זאת.
כאמור, הרצברג למד קופירייטינג והתקבל בתחילת הלימודים, דווקא בתור ארט דיירקטור, בתחילת הקורס ל-jwt ובמהלכו עבר לבאומן בר ריבנאי, שבו הוא עובד כיום במתכונת שמשלבת את יכולות הארט והקופי שלו. הרצברג זכה בעבר בתחרות הפרסום של JCDecaux לצד גדי פריד. במסגרת עבודתו בבאומן בר ריבנאי הוא היה שותף למודעה שנעשתה במשרד וקרלסברג העולמית בחרה לפרסם בכל העולם, וכן היה חלק מהעבודה על המהלך עם אפליקציית Shazam במסגרת יום בריאות האוזן והשמיעה הבינלאומי.
- 8.כל הכבוד, פרסומת חזקה וחשובה. (ל"ת)ענבל אדל 23/04/2015 12:33הגב לתגובה זו
- 7.מבריק (ל"ת)הדס 20/04/2015 21:44הגב לתגובה זו
- 6.סטודיו שחר 20/04/2015 18:36הגב לתגובה זוכשהסמטריות כה משוכללת נוצרת תחושת סמל עצמאי מבודל שמרחיק במעט דינמיות אנושית.
- 5.פשוט מושלם! (ל"ת)רויטל 20/04/2015 14:59הגב לתגובה זו
- 4.טל 18/04/2015 19:12הגב לתגובה זואין פה גאונות , רק מינימליזם טוב
- 3.חכם ולענין (ל"ת)דרורית 18/04/2015 08:20הגב לתגובה זו
- 2.ג.עמיחי 16/04/2015 12:47הגב לתגובה זועבודה יפה!
- 1.אבל שיהיה בהצלחה 16/04/2015 11:50הגב לתגובה זוget a room
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
