דברים שאסור לשכוח: מודעה מבריקה של סטודנט ACC ניב הרצברג נכנסה לארכייב
השבוע ברחבי העולם, משרדי פרסום רבים, כמו באומן אתמול, קיבלו בשמחה רבה את הודעת המו"לים של מגזין הפרסום היוקרתי ארכייב על כך שהמודעה שלהם נכנסה למהדורה הרבעונית. בנוסף למשרדי הפרסום יש לא מעט סטודנטים למקצוע שמחכים להודעה משמחת מהארכייב - כזו שעשויה לסדר להם את תיק העבודות. בין עמודי המגזין שרבים רוצים להופיע בו מוקדש באופן מסורתי מקום למודעות סטודנטים - מדובר בעמוד אחד בלבד ובו 4 מודעות - מה שהופך את המשימה עבור הסטודנטים לקשה ונחשקת אפילו יותר.
אחד מהם שהצליח לעשות את זה הוא ניב הרצברג, סטודנט שלמד במכללת הפרסום ACC תרצה גרנות וכיום כבר עובד בבאומן בר ריבנאי. בטיימינג מצמרר, המודעה של הרצברג (שנעשתה במסגרת קורס הקופירייטינג שלו) שנבחרה להופיע במגזין עוסקת בנושא השואה כאשר המותג הוא Post-It - מדבקות הממו.
המודעה של הרצברג מחברת באופן מקורי וחכם, בין התועלת המוצרית של מדבקות הממו שאמורות להזכיר למשתמש דברים חשובים, לבין האירוע החשוב והמכונן ביותר בתולדות העם היהודי. יש לציין כי זו המודעה הראשונה אי פעם של ACC במגזין הארכייב. היא נעשתה על ידי הרצברג במסגרת שיעור פרינט בהנחיית דוד אביטל. קדמו לה בישראל מודעות של תלמידי בצלאל שהצליחו לעשות זאת.
כאמור, הרצברג למד קופירייטינג והתקבל בתחילת הלימודים, דווקא בתור ארט דיירקטור, בתחילת הקורס ל-jwt ובמהלכו עבר לבאומן בר ריבנאי, שבו הוא עובד כיום במתכונת שמשלבת את יכולות הארט והקופי שלו. הרצברג זכה בעבר בתחרות הפרסום של JCDecaux לצד גדי פריד. במסגרת עבודתו בבאומן בר ריבנאי הוא היה שותף למודעה שנעשתה במשרד וקרלסברג העולמית בחרה לפרסם בכל העולם, וכן היה חלק מהעבודה על המהלך עם אפליקציית Shazam במסגרת יום בריאות האוזן והשמיעה הבינלאומי.
- 8.כל הכבוד, פרסומת חזקה וחשובה. (ל"ת)ענבל אדל 23/04/2015 12:33הגב לתגובה זו
- 7.מבריק (ל"ת)הדס 20/04/2015 21:44הגב לתגובה זו
- 6.סטודיו שחר 20/04/2015 18:36הגב לתגובה זוכשהסמטריות כה משוכללת נוצרת תחושת סמל עצמאי מבודל שמרחיק במעט דינמיות אנושית.
- 5.פשוט מושלם! (ל"ת)רויטל 20/04/2015 14:59הגב לתגובה זו
- 4.טל 18/04/2015 19:12הגב לתגובה זואין פה גאונות , רק מינימליזם טוב
- 3.חכם ולענין (ל"ת)דרורית 18/04/2015 08:20הגב לתגובה זו
- 2.ג.עמיחי 16/04/2015 12:47הגב לתגובה זועבודה יפה!
- 1.אבל שיהיה בהצלחה 16/04/2015 11:50הגב לתגובה זוget a room

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.