גל"צ גלי צה"ל
צילום: אייס

עוד שינויים בלוח שידורי גל"צ: דודו ארז, אבי אטינגר וירדן בר כוכבא מצטרפים

במשבצת של 'חותרים למגע' שסגרה עונה תיכנס התכנית של ארז ואטינגר. בר כוכבא תחדש את מסורת תכניות הילדים בשבת בבוקר, שהופסקה ב-1996
אלכסנדר כץ | (5)
נושאים בכתבה גל"צ

לאחר ששינתה את רצועת ציפורי לילה, גל"צ מצרפת כוכבים חדשים ללוח השידורים: הצמד דודו ארז ואבי אטינגר, וירדן בר כוכבא

ארז ואטינגר יעלו בתכנית חדשה שתשודר מדי חמישי בין 14:00 ל-16:00, במשבצת השידור של חותרים למגע עם צמד אחר, ערן זרחוביץ ושרון טייכר. עד כה שידרו ארז ואטינגר בגל"צ ברצועת הלילה המתחלפת, אולם עתה הצוות מקבל קבועה תכנית משלו במסגרתה יסכמו בצורה הומוריסטית ופרועה את אירועי השבוע שהיה, ימליצו למאזינים כיצד להתכונן לבחירות המתקרבות ויצאו למשאלי רחוב הומוריסטים המאפיינים את ארז.

לאחר 19 שנה, תחזור תכנית ילדים ללוח השידורים של התחנה. ירדן בר כוכבא תגיש מדי שבת בבוקר יחד עם דידי שחר, תכנית שבועית שתוקדש לילדים וגם עבור הוריהם. בין השנים 1980 ל-1996 שודרה ברצועה זו תכנית הילדים 'מקהלה עליזה' בהגשת שרהל'ה דורון וממשיכתה שירה גרא

מגל"צ נמסר כי "ייסוד התכניות החדשות ממשיכה את מגמת התחנה בחודשים האחרונים - ריענון ושינוי לוח השידורים הקיים ושילוב שדרנים-טאלנטים, לצד טיפוח דור החיילים הצעיר של התחנה. כזכור, בנובמבר 2014 הציגה התחנה את הסבב הראשון בחידוש פני הלוח שלא השתנה מאז 1998".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    3 ליצנים שמצחיקים רק את עצמם! (ל"ת)
    דנה 10/02/2015 20:43
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אני רק שאלה 10/02/2015 18:16
    הגב לתגובה זו
    בלילות שהפכו לרצפי מוזיקה סתמיים? בשישי בלילה שהפך לאיחוד משמים עם גלגלצ? או בתכניות החיילים כמו בוקר טוב צה"ל שפשוט התאדו מלוח השידורים? דקל, תפסיק לשקר.
  • אליקו 10/02/2015 19:32
    הגב לתגובה זו
    כתבתי על זה ביקורת גם באתר וואלה ומחקו גם אני חושב אין זכר לתוכניות לחיילים שירון דקל הבטיח כשהוא נכנס לתפקיד הלוח נראה כתחנה אזרחית לכול דבר חבל מה שנקרא הבטחות לחוד ומציאות לחוד
  • 1.
    מחריד (ל"ת)
    שי 10/02/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
  • הגזמת. הרבה יותר מחריד ממה שאתה חושב (ל"ת)
    שירי 10/02/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״