עוד שינויים בלוח שידורי גל"צ: דודו ארז, אבי אטינגר וירדן בר כוכבא מצטרפים
לאחר ששינתה את רצועת ציפורי לילה, גל"צ מצרפת כוכבים חדשים ללוח השידורים: הצמד דודו ארז ואבי אטינגר, וירדן בר כוכבא.
ארז ואטינגר יעלו בתכנית חדשה שתשודר מדי חמישי בין 14:00 ל-16:00, במשבצת השידור של חותרים למגע עם צמד אחר, ערן זרחוביץ ושרון טייכר. עד כה שידרו ארז ואטינגר בגל"צ ברצועת הלילה המתחלפת, אולם עתה הצוות מקבל קבועה תכנית משלו במסגרתה יסכמו בצורה הומוריסטית ופרועה את אירועי השבוע שהיה, ימליצו למאזינים כיצד להתכונן לבחירות המתקרבות ויצאו למשאלי רחוב הומוריסטים המאפיינים את ארז.
לאחר 19 שנה, תחזור תכנית ילדים ללוח השידורים של התחנה. ירדן בר כוכבא תגיש מדי שבת בבוקר יחד עם דידי שחר, תכנית שבועית שתוקדש לילדים וגם עבור הוריהם. בין השנים 1980 ל-1996 שודרה ברצועה זו תכנית הילדים 'מקהלה עליזה' בהגשת שרהל'ה דורון וממשיכתה שירה גרא.
מגל"צ נמסר כי "ייסוד התכניות החדשות ממשיכה את מגמת התחנה בחודשים האחרונים - ריענון ושינוי לוח השידורים הקיים ושילוב שדרנים-טאלנטים, לצד טיפוח דור החיילים הצעיר של התחנה. כזכור, בנובמבר 2014 הציגה התחנה את הסבב הראשון בחידוש פני הלוח שלא השתנה מאז 1998".
- 3.3 ליצנים שמצחיקים רק את עצמם! (ל"ת)דנה 10/02/2015 20:43הגב לתגובה זו
- 2.אני רק שאלה 10/02/2015 18:16הגב לתגובה זובלילות שהפכו לרצפי מוזיקה סתמיים? בשישי בלילה שהפך לאיחוד משמים עם גלגלצ? או בתכניות החיילים כמו בוקר טוב צה"ל שפשוט התאדו מלוח השידורים? דקל, תפסיק לשקר.
- אליקו 10/02/2015 19:32הגב לתגובה זוכתבתי על זה ביקורת גם באתר וואלה ומחקו גם אני חושב אין זכר לתוכניות לחיילים שירון דקל הבטיח כשהוא נכנס לתפקיד הלוח נראה כתחנה אזרחית לכול דבר חבל מה שנקרא הבטחות לחוד ומציאות לחוד
- 1.מחריד (ל"ת)שי 10/02/2015 16:32הגב לתגובה זו
- הגזמת. הרבה יותר מחריד ממה שאתה חושב (ל"ת)שירי 10/02/2015 16:54הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
