פרסום ראשון

מאקליפטוס לבאומן בר ריבנאי: מעיין דר מונתה למנהלת קריאייטיב דיגיטל במשרד

דר פורשת מאקליפטוס לאחר שנתיים במשרד. היא שבה לבאומן בו החלה את דרכה ותעבוד תחת נדב פרסמן במקום עודד לביא שעבר למיזם של ינון לנדנברג
משה בנימין | (16)

לאחר שנתיים בסוכנות הדיגיטל אקליפטוס תחת ניהולם של מאור חן ואלעד סטפנסקי - סמנכ"ל הקריאייטיב של הסוכנות - מעיין דר - פורשת מתפקידה ועוברת לבאומן בר ריבנאי בו תשמש כמנהלת הקריאייטיב דיגיטל - כך נודע לאייס.

דר (31) הצטרפה לאקליפטוס בתחילת 2013 כמנהלת קריאייטיב ועם מינויו של סטפנסקי למנכ"ל משותף קודמה לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב (לצד יואל שמיר שקודם לתפקיד סמנכ"ל התוכן).

במעברה לבאומן בר ריבנאי היא משלימה מעין מעגל לאחר שהחלה את דרכה בתעשיית הפרסום בתפקיד קופי בזרוע הדיגיטל של באומן בר ריבנאי סאצ'י אינטראקטיב בשנת 2007. משם המשיכה דר למחלקת הדיגיטל של שלמור אבנון אמיחי עד למעבר לאקליפטוס. במסגרת עבודותיה לאורך השנים, הובילה דר מהלכים זוכי פרסים למותגים גדולים במשק ביניהם שטראוס, HOT, אורנג' ועוד.

דר תחליף בתפקידה בבאומן את מנהל הקריאייטיב דיגיטל עודד לביא שפורש מהמשרד לטובת הצטרפות לסטארט אפ sFBI של ינון לנדנברג. היא תעבוד תחת מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן בר ריבנאי נדב פרסמן ובמקביל תעבוד לצד כל צוותי הקריאייטיב לרבות מחלקת הדיגיטל והטכנולוגיה שבראשן עומדים מעין טירנגל והדס גרוסמן.

לדברי דר: אני שמחה לחזור לבאומן שם התחלתי את דרכי בתעשייה לפני 8 שנים. עברתי דרך ארוכה מאז ותמיד הערכתי מרחוק את העבודה שביצעו. אני רוצה להגיד תודה למאור חן, לדן אילן ולכל אקליפטוס על שנתיים נפלאות. היתה לי תקופה מדהימה ואני גאה מאוד בהישגים שצברנו יחדיו, בטוחה שעוד יגיעו רחוק".

לדברי יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי: "אני שמח על הצטרפותה של מעין דר לצוות הקריאטיב במשרד. מעיין היא אחת מאנשי הקריאטיב המוכשרים בישראל ואין לי ספק שהיא תחזק את ההובלה של המשרד בעולמות הדיגיטל והטכנולוגיה".

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    רווח נקי לבאומן. בהצלחה מותק! (ל"ת)
    אפרת 28/01/2015 22:17
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    תלתלים 28/01/2015 18:40
    הגב לתגובה זו
    תותחית על-חלל!
  • 10.
    אורן 28/01/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד וטוב ששבת הביתה
  • 9.
    בנץ 28/01/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
    ככה נראה הענף. עייף ומיושן
  • יוסי 29/01/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    אתה לא מחובר....
  • עודד 28/01/2015 17:47
    הגב לתגובה זו
    זה שיש מנהל קריאייטיב דיגיטל, לא אומר שיש הפרדה. יש כל מיני מודלים וממה שראיתי זה של באומן עובד הכי טוב.
  • אני 28/01/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    יש יותר מגישה אחת לנושא. תמשיך להיות עבד של מישהו ולכתוב טוקבקים
  • 8.
    אש. בהצלחה:) (ל"ת)
    נוש 28/01/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מעיין תותחית !!!! (ל"ת)
    הפיירקס 28/01/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מוכשרת אחת! אוה (ל"ת)
    חולה עלייך! 28/01/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    בהצלחה מעיין 28/01/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    מתרגשים לבואך...
  • 4.
    עידו 28/01/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה מעיין!
  • בסדר השנה רק התחילה (ל"ת)
    שוני 28/01/2015 15:51
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    המון בהצלחה! (ל"ת)
    עודד לביא 28/01/2015 14:22
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אחלה גיוס (ל"ת)
    מוישלה 28/01/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה (ל"ת)
    יוסי 28/01/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.