מעיין דר. תשפוט בתחרות הפרסום של ניו יורק
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

מאקליפטוס לבאומן בר ריבנאי: מעיין דר מונתה למנהלת קריאייטיב דיגיטל במשרד

דר פורשת מאקליפטוס לאחר שנתיים במשרד. היא שבה לבאומן בו החלה את דרכה ותעבוד תחת נדב פרסמן במקום עודד לביא שעבר למיזם של ינון לנדנברג
משה בנימין | (16)

לאחר שנתיים בסוכנות הדיגיטל אקליפטוס תחת ניהולם של מאור חן ואלעד סטפנסקי - סמנכ"ל הקריאייטיב של הסוכנות - מעיין דר - פורשת מתפקידה ועוברת לבאומן בר ריבנאי בו תשמש כמנהלת הקריאייטיב דיגיטל - כך נודע לאייס.

דר (31) הצטרפה לאקליפטוס בתחילת 2013 כמנהלת קריאייטיב ועם מינויו של סטפנסקי למנכ"ל משותף קודמה לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב (לצד יואל שמיר שקודם לתפקיד סמנכ"ל התוכן).

במעברה לבאומן בר ריבנאי היא משלימה מעין מעגל לאחר שהחלה את דרכה בתעשיית הפרסום בתפקיד קופי בזרוע הדיגיטל של באומן בר ריבנאי סאצ'י אינטראקטיב בשנת 2007. משם המשיכה דר למחלקת הדיגיטל של שלמור אבנון אמיחי עד למעבר לאקליפטוס. במסגרת עבודותיה לאורך השנים, הובילה דר מהלכים זוכי פרסים למותגים גדולים במשק ביניהם שטראוס, HOT, אורנג' ועוד.

דר תחליף בתפקידה בבאומן את מנהל הקריאייטיב דיגיטל עודד לביא שפורש מהמשרד לטובת הצטרפות לסטארט אפ sFBI של ינון לנדנברג. היא תעבוד תחת מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן בר ריבנאי נדב פרסמן ובמקביל תעבוד לצד כל צוותי הקריאייטיב לרבות מחלקת הדיגיטל והטכנולוגיה שבראשן עומדים מעין טירנגל והדס גרוסמן.

לדברי דר: אני שמחה לחזור לבאומן שם התחלתי את דרכי בתעשייה לפני 8 שנים. עברתי דרך ארוכה מאז ותמיד הערכתי מרחוק את העבודה שביצעו. אני רוצה להגיד תודה למאור חן, לדן אילן ולכל אקליפטוס על שנתיים נפלאות. היתה לי תקופה מדהימה ואני גאה מאוד בהישגים שצברנו יחדיו, בטוחה שעוד יגיעו רחוק".

לדברי יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי: "אני שמח על הצטרפותה של מעין דר לצוות הקריאטיב במשרד. מעיין היא אחת מאנשי הקריאטיב המוכשרים בישראל ואין לי ספק שהיא תחזק את ההובלה של המשרד בעולמות הדיגיטל והטכנולוגיה".

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    רווח נקי לבאומן. בהצלחה מותק! (ל"ת)
    אפרת 28/01/2015 22:17
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    תלתלים 28/01/2015 18:40
    הגב לתגובה זו
    תותחית על-חלל!
  • 10.
    אורן 28/01/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד וטוב ששבת הביתה
  • 9.
    בנץ 28/01/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
    ככה נראה הענף. עייף ומיושן
  • יוסי 29/01/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    אתה לא מחובר....
  • עודד 28/01/2015 17:47
    הגב לתגובה זו
    זה שיש מנהל קריאייטיב דיגיטל, לא אומר שיש הפרדה. יש כל מיני מודלים וממה שראיתי זה של באומן עובד הכי טוב.
  • אני 28/01/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    יש יותר מגישה אחת לנושא. תמשיך להיות עבד של מישהו ולכתוב טוקבקים
  • 8.
    אש. בהצלחה:) (ל"ת)
    נוש 28/01/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מעיין תותחית !!!! (ל"ת)
    הפיירקס 28/01/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מוכשרת אחת! אוה (ל"ת)
    חולה עלייך! 28/01/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    בהצלחה מעיין 28/01/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    מתרגשים לבואך...
  • 4.
    עידו 28/01/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה מעיין!
  • בסדר השנה רק התחילה (ל"ת)
    שוני 28/01/2015 15:51
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    המון בהצלחה! (ל"ת)
    עודד לביא 28/01/2015 14:22
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אחלה גיוס (ל"ת)
    מוישלה 28/01/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה (ל"ת)
    יוסי 28/01/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.