מעיין דר. תשפוט בתחרות הפרסום של ניו יורק
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

מאקליפטוס לבאומן בר ריבנאי: מעיין דר מונתה למנהלת קריאייטיב דיגיטל במשרד

דר פורשת מאקליפטוס לאחר שנתיים במשרד. היא שבה לבאומן בו החלה את דרכה ותעבוד תחת נדב פרסמן במקום עודד לביא שעבר למיזם של ינון לנדנברג
משה בנימין | (16)

לאחר שנתיים בסוכנות הדיגיטל אקליפטוס תחת ניהולם של מאור חן ואלעד סטפנסקי - סמנכ"ל הקריאייטיב של הסוכנות - מעיין דר - פורשת מתפקידה ועוברת לבאומן בר ריבנאי בו תשמש כמנהלת הקריאייטיב דיגיטל - כך נודע לאייס.

דר (31) הצטרפה לאקליפטוס בתחילת 2013 כמנהלת קריאייטיב ועם מינויו של סטפנסקי למנכ"ל משותף קודמה לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב (לצד יואל שמיר שקודם לתפקיד סמנכ"ל התוכן).

במעברה לבאומן בר ריבנאי היא משלימה מעין מעגל לאחר שהחלה את דרכה בתעשיית הפרסום בתפקיד קופי בזרוע הדיגיטל של באומן בר ריבנאי סאצ'י אינטראקטיב בשנת 2007. משם המשיכה דר למחלקת הדיגיטל של שלמור אבנון אמיחי עד למעבר לאקליפטוס. במסגרת עבודותיה לאורך השנים, הובילה דר מהלכים זוכי פרסים למותגים גדולים במשק ביניהם שטראוס, HOT, אורנג' ועוד.

דר תחליף בתפקידה בבאומן את מנהל הקריאייטיב דיגיטל עודד לביא שפורש מהמשרד לטובת הצטרפות לסטארט אפ sFBI של ינון לנדנברג. היא תעבוד תחת מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן בר ריבנאי נדב פרסמן ובמקביל תעבוד לצד כל צוותי הקריאייטיב לרבות מחלקת הדיגיטל והטכנולוגיה שבראשן עומדים מעין טירנגל והדס גרוסמן.

לדברי דר: אני שמחה לחזור לבאומן שם התחלתי את דרכי בתעשייה לפני 8 שנים. עברתי דרך ארוכה מאז ותמיד הערכתי מרחוק את העבודה שביצעו. אני רוצה להגיד תודה למאור חן, לדן אילן ולכל אקליפטוס על שנתיים נפלאות. היתה לי תקופה מדהימה ואני גאה מאוד בהישגים שצברנו יחדיו, בטוחה שעוד יגיעו רחוק".

לדברי יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי: "אני שמח על הצטרפותה של מעין דר לצוות הקריאטיב במשרד. מעיין היא אחת מאנשי הקריאטיב המוכשרים בישראל ואין לי ספק שהיא תחזק את ההובלה של המשרד בעולמות הדיגיטל והטכנולוגיה".

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    רווח נקי לבאומן. בהצלחה מותק! (ל"ת)
    אפרת 28/01/2015 22:17
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    תלתלים 28/01/2015 18:40
    הגב לתגובה זו
    תותחית על-חלל!
  • 10.
    אורן 28/01/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד וטוב ששבת הביתה
  • 9.
    בנץ 28/01/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
    ככה נראה הענף. עייף ומיושן
  • יוסי 29/01/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    אתה לא מחובר....
  • עודד 28/01/2015 17:47
    הגב לתגובה זו
    זה שיש מנהל קריאייטיב דיגיטל, לא אומר שיש הפרדה. יש כל מיני מודלים וממה שראיתי זה של באומן עובד הכי טוב.
  • אני 28/01/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    יש יותר מגישה אחת לנושא. תמשיך להיות עבד של מישהו ולכתוב טוקבקים
  • 8.
    אש. בהצלחה:) (ל"ת)
    נוש 28/01/2015 16:56
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מעיין תותחית !!!! (ל"ת)
    הפיירקס 28/01/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מוכשרת אחת! אוה (ל"ת)
    חולה עלייך! 28/01/2015 16:29
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    בהצלחה מעיין 28/01/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    מתרגשים לבואך...
  • 4.
    עידו 28/01/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה מעיין!
  • בסדר השנה רק התחילה (ל"ת)
    שוני 28/01/2015 15:51
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    המון בהצלחה! (ל"ת)
    עודד לביא 28/01/2015 14:22
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אחלה גיוס (ל"ת)
    מוישלה 28/01/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה (ל"ת)
    יוסי 28/01/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.