יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת הובילה את הרייטינג בערב יום השואה - 13.9%

חדשות 12 ו"טקס יום השואה" בקשת גרפו את מספר הצופים הגבוה ביותר; ערוץ 14 במקום השני בפריים טיים עם "זיכרון בסלון"

אביחי טדסה | (8)
נושאים בכתבה רייטינג

במהדורות החדשות של ערב יום השואה, חדשות 12 (קשת) הובילו בפער ניכר עם רייטינג של 13.9% וצפייה בקרב 323 אלף איש. אחריה דורגה חדשות 14 עם 8.4% ו-192 אלף צופים, כאן 11 עם 4.7% ו-119 אלף צופים, ו-חדשות 13 ברשת שסגרה את הרשימה עם 3.9% ו-110 אלף צופים. 




בפריים טיים, שידורי טקס יום השואה הופיעו בכל הערוצים המרכזיים וזכו להתעניינות גבוהה. קשת הובילה עם 13.9% ו-323 אלף צופים, רשת עם 3.9% ו-110 אלף, כאן 11 עם 4.7% ו-119 אלף, וערוץ 14 עם 8.3% ו-214 אלף צופים. לאחר מכן שודר "זיכרון בסלון", שזכה ל-9.7% בקשת (239 אלף), 2.5% ברשת (73 אלף) ו-5.1% בערוץ 14 (127 אלף). כאן 11 שידר את הסרט התיעודי "ג'אדו - שואה במדבר" עם 4.7% רייטינג, ו-119 אלף צופים.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    בפער ניכר חחח. 14 כמעט סוגרים את הפער מול 12. (ל"ת)
    נו באמת 26/04/2025 00:02
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    קורח 25/04/2025 17:56
    הגב לתגובה זו
    כמה כסף קטארי זרם ללשכת נתניהו המושחתקשה לספור.
  • 4.
    יהוואי 24/04/2025 23:57
    הגב לתגובה זו
    במאבק בכפייה הדתית
  • 3.
    אנונימי 24/04/2025 21:46
    הגב לתגובה זו
    למען גיוס כל האברכים החרדים לצהל בכפייה.
  • ישר אחרי שנגייס את יאיר לפיד בר רפאלי ו אביב גפן (ל"ת)
    לשכת גיוס 26/04/2025 00:04
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ישעי 24/04/2025 20:02
    הגב לתגובה זו
    מוביל במאבק להפסקת הביזה הנוראית שמבצעת ההנהגה החרדית הארורה בקופת המדינה.
  • רק 13 !!! תמיד עמד לצידנו (ל"ת)
    דובר חמאס 26/04/2025 00:03
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קפלניסט 24/04/2025 20:01
    הגב לתגובה זו
    צאו להפגין נגד הזרמת הכסף הקטארי ללשכת נתניהו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.