קשת הובילה את הרייטינג בערב יום השואה - 13.9%
חדשות 12 ו"טקס יום השואה" בקשת גרפו את מספר הצופים הגבוה ביותר; ערוץ 14 במקום השני בפריים טיים עם "זיכרון בסלון"
במהדורות החדשות של ערב יום השואה, חדשות 12 (קשת) הובילו בפער ניכר עם רייטינג של 13.9% וצפייה בקרב 323 אלף איש. אחריה דורגה חדשות 14 עם 8.4% ו-192 אלף צופים, כאן 11 עם 4.7% ו-119 אלף צופים, ו-חדשות 13 ברשת שסגרה את הרשימה עם 3.9% ו-110 אלף צופים.
בפריים טיים, שידורי טקס יום השואה הופיעו בכל הערוצים המרכזיים וזכו להתעניינות גבוהה. קשת הובילה עם 13.9% ו-323 אלף צופים, רשת עם 3.9% ו-110 אלף, כאן 11 עם 4.7% ו-119 אלף, וערוץ 14 עם 8.3% ו-214 אלף צופים. לאחר מכן שודר "זיכרון בסלון",
שזכה ל-9.7% בקשת (239 אלף), 2.5% ברשת (73 אלף) ו-5.1% בערוץ 14 (127 אלף). כאן 11 שידר את הסרט התיעודי "ג'אדו - שואה במדבר" עם 4.7% רייטינג, ו-119 אלף צופים.
- 6.בפער ניכר חחח. 14 כמעט סוגרים את הפער מול 12. (ל"ת)נו באמת 26/04/2025 00:02הגב לתגובה זו
- 5.קורח 25/04/2025 17:56הגב לתגובה זוכמה כסף קטארי זרם ללשכת נתניהו המושחתקשה לספור.
- 4.יהוואי 24/04/2025 23:57הגב לתגובה זובמאבק בכפייה הדתית
- 3.אנונימי 24/04/2025 21:46הגב לתגובה זולמען גיוס כל האברכים החרדים לצהל בכפייה.
- ישר אחרי שנגייס את יאיר לפיד בר רפאלי ו אביב גפן (ל"ת)לשכת גיוס 26/04/2025 00:04הגב לתגובה זו
- 2.ישעי 24/04/2025 20:02הגב לתגובה זומוביל במאבק להפסקת הביזה הנוראית שמבצעת ההנהגה החרדית הארורה בקופת המדינה.
- רק 13 !!! תמיד עמד לצידנו (ל"ת)דובר חמאס 26/04/2025 00:03הגב לתגובה זו
- 1.קפלניסט 24/04/2025 20:01הגב לתגובה זוצאו להפגין נגד הזרמת הכסף הקטארי ללשכת נתניהו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
