אתר פייסבוק: הפרסום מגיעים לדף הבית

זוהי הפעם הראשונה שפייסבוק תאפשר פרסום מסחרי בדף הבית. במסגרת הפרסום יוצע באתר פייסבוק פרסום מודעות מילים (Adwords) ופרסום באמצעות באנרים באתר.
מאיה זיסר | (1)

תאפשר פרסום מסחרי בדף הביתהרשת החברתית פייסבוק הכריזה הי מתכוונת להרחיב את שטחי הפרסום שלה לדף הבית של האתר, פרסום המותאם לפרסום ממוקד ברשת חברתית. זוהי הפעם הראשונה שפייסבוק מאפשר פרסום מסחרי בדף הבית.

עם הרחבת הפעילות פייסבוק מינתה את חברת אורידיאן מקבוצת Ybrant Digital כמשווקת יחידה בישראל של אפיק הפרסום של פייסבוק בדף הבית. במסגרת הפרסום מציעה חברת אורידיאן באתר פייסבוק פרסום מודעות מילים (Adwords) ופרסום באמצעות באנרים באתר וכעת קיבלה הרחבה משמעותית של שטחי הפרסום המשווקים ללקוחות בישראל.

בנוסף לכך, גופים וארגונים המפרסמים בפייסבוק יכולים ליצור קישורים מהפרסום בפייסבוק לא רק לאתר החברה, כי אם גם לעמוד "אוהדים" Fans של החברה בפייסבוק, טופס התעניינות כחלק מאתר פייסבוק, או לאפליקציה שפיתח המפרסם על גבי הפלטפורמה של פייסבוק ובכך להגיע באופן ממוקד לקהל המגלה התענייניות במותג עצמו. בנוסף, יכול המפרסם לבצע פילוח של קהל המטרה שייחשף לפרסום על פי נתונים כמו: גיל, מין, מקום מגורים, תאריך לידה, מצב משפחתי ועוד.

על פי חברת אורידיאן , "הפרסום בפייסבוק מתוכנן להניב למפרסמים מקסימום תוצאות ברשת חברתית והידוק הקשר שבין המותג לבין הגולש. פרסום בדף הבית מניב חשיפה בולטת ואפקטיבית למותגים המפרסמים בו, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים של פייסבוק, אשר ממזערים הפרעה למשתמש בעת הגלישה".

בישראל קיימים למעלה מ- 1.7 מליון גולשים פעילים בפייסבוק. האתר מדורג בחמישיית האתרים המובילים בישראל וכיוצא מכך כמובן מוביל בפער ניכר את רשימת הרשתות החברתיות בארץ. שיעור הביקורים באתר הוא למעלה מ- 50% חשיפה יומית.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דניאלה 21/11/2011 09:37
    הגב לתגובה זו
    רוצה להכר משהוא